Muhammedteckningar

Medlem
Muhammedteckningar

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_16964496.asp

Jag tycker detta är så sjukt löjligt så jag spyr. Hoppas att alla som hatar sverige, de 200 som protesterade i Malmö exempelvis åker hem till sina ursprungsländer nu då eftersom sverige är så dåligt.

Måste vi acceptera sånt här skit? Puddon i pakistand skall fan inte ha ett skit att säga till om vad vi gör här i sverige. Inte ett ord skall vi behöva höra.

Jag blir vansinnig. De vill verkligen att jag skall hata dem, de ber verkligen om det.

Ps
Vår flagga är blå, inte grön era jävla nötter!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

tycker det hela är så jäääävla fånigt och larvigt.
ska man skratta eller gråta? vet inte.

är så förbaskat trött på allt hucus pocus, fantasier,, förlåt, menar religoner och deras fanatiker. HERREJÖSSES! väx upp nån gång.

haha de har gjort en fin docka av Fredrick som dom eldar upp... sinnes.. fel färg på swe flagga med för den delen.

Dom beter sig som ett gäng 5åringar som nån har tagit godis för. jösses.

Sen håller jag med dig, att det känns lite pissigt, vi tar imot folk som flyr ifrån krig och elende, och sen ska det gnällas? förlåt då att ni får bo här utan krig?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag tror de flesta bara lever för att sprida jävelskap trotts att de många gånger inte ens tror på det de själva gnäller över.

Vi har ingen som helst anledning att börja leva efter muslimska lagar, bilderna är varken något att ångra eller att applådera över - vi får skriva vad fan vi vill!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Någon som minns rondellhundarna? Har stor lust att börja göra muhammed-hundar bara för att nu!
Enbart för att visa att vi i sverige får göra vad fan vi vill!
Om några terrorister bestämmer sig för att börja jävlas med sverige via att säga att det är islams (och allahs) vilja att detta försvinner så kommer dem själva bara skapa mer hat mot sig :/


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Vi gör som vi vill i vårat land, och har de problem med det kan jag tänka mig att vara lite mer USA-vänlig i framtiden.

Medlem

Än en gång förlöjligar muslimerna sig själva.....


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Jag har aldrig varit USA-vänlig, gilalr inte den starka kapitalismen, deras sociala välförssystem som är otroligt bristfällig, mycket folk lver i misär, dem lägger sig i för mycket angelägenehter runtom i världen. Men jag börjar luta mer åt USA hållet, visst pest eller kolera men jag har iaf mer gemensamt med USA än dem flesta muslimska lädner/värderingar. Jag tycker att det ska vara slut med toleransen mot muslimer nu, inget mera böja på nacken och be om ursäkt, nu är det dags att stå upp som det stolta folk vi är och det arv vi har från långt tillbaka i tiden! ARrrrhrrff mera MJÖÖÖDD!! gear up men w'ere moving out!!!!! ahhhh!!!!!! Give em hell boys!!


signatur

e=mc2

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:

Vi gör som vi vill i vårat land, och har de problem med det kan jag tänka mig att vara lite mer USA-vänlig i framtiden.

Amerikanerna verkar inte gilla sverige så mycket dom du tror

http://www.godhatessweden.com/


signatur

drömmer om Geforce 8800 Ultra

Medlem
Skrivet av francoiso:
Skrivet av Karmalicious:

Vi gör som vi vill i vårat land, och har de problem med det kan jag tänka mig att vara lite mer USA-vänlig i framtiden.

Amerikanerna verkar inte gilla sverige så mycket dom du tror

http://www.godhatessweden.com/

Var nog inte det som han syftade på.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av francoiso:
Skrivet av Karmalicious:

Vi gör som vi vill i vårat land, och har de problem med det kan jag tänka mig att vara lite mer USA-vänlig i framtiden.

Amerikanerna verkar inte gilla sverige så mycket dom du tror

http://www.godhatessweden.com/

Dom hatar även USA.

http://www.godhatesamerica.com/


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem
Skrivet av francoiso:
Skrivet av Karmalicious:

Vi gör som vi vill i vårat land, och har de problem med det kan jag tänka mig att vara lite mer USA-vänlig i framtiden.

Amerikanerna verkar inte gilla sverige så mycket dom du tror

http://www.godhatessweden.com/

Om du tror att dessa nötters åsikter är representativa för USA så borde din internetuppkoppling konsfiskeras. För ditt eget bästa.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Skrattretande. Låt dem bränna flaggor, är väl inte så mycket annat de är bra på.


signatur
Medlem
Skrivet av francoiso:
Skrivet av Karmalicious:

Vi gör som vi vill i vårat land, och har de problem med det kan jag tänka mig att vara lite mer USA-vänlig i framtiden.

Amerikanerna verkar inte gilla sverige så mycket dom du tror

http://www.godhatessweden.com/

Det är en galen sekt i amerika (som i princip endast består av medlemmar från samma släkt) som har den där sidan.

Dom hatar allt och alla. Och alla hatar dom, som kan ses i detta klipp.

Men nu kanske vi ska återgår till topic.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Jadu CastorFiber, du skrev det så bra så jag skriver inget om detta utan refererar till ditt inlägg.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Hoppas fan inte Reinfeldt gör en kyckling och ber om ursäkt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

han har ju redan gjort ett uttalande där han värnar tryckfriheten.

sålänge det här inte eskalerar så är det här mest bara roligt, vill dom stå ute i kylan och se dumma ut låt dom göra det, mer skoj åt oss.


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av francoiso:
Skrivet av Karmalicious:

Vi gör som vi vill i vårat land, och har de problem med det kan jag tänka mig att vara lite mer USA-vänlig i framtiden.

Amerikanerna verkar inte gilla sverige så mycket dom du tror

http://www.godhatessweden.com/

Om du tror att dessa nötters åsikter är representativa för USA så borde din internetuppkoppling konsfiskeras. För ditt eget bästa.

Om du tror att "muslimerna" i pakistan som brände den svenska flaggan representerar 1.3 miljader muslimer så borde din internetuppkoppling konsfiskeras. För ditt eget bästa. ^LOL^


signatur

drömmer om Geforce 8800 Ultra

Medlem
Skrivet av francoiso:

Om du tror att "muslimerna" i pakistan som brände den svenska flaggan representerar 1.3 miljader muslimer så borde din internetuppkoppling konsfiskeras. För ditt eget bästa. ^LOL^

Ah... jag förstår nu förför du postade som du gjorde... kan bara säga "touché".

Jag blir bara så trött när jag gång på gång på gång på gång för se och höra en massa skit om/med muslimer... vart är de "vanliga" normala muslimerna?

Lyssna på denna:
http://www.liveleak.com/view?i=3af_1184708307


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Prima.Materia:

Jag har aldrig varit USA-vänlig, gilalr inte den starka kapitalismen, deras sociala välförssystem som är otroligt bristfällig, mycket folk lver i misär, dem lägger sig i för mycket angelägenehter runtom i världen. Men jag börjar luta mer åt USA hållet, visst pest eller kolera men jag har iaf mer gemensamt med USA än dem flesta muslimska lädner/värderingar. Jag tycker att det ska vara slut med toleransen mot muslimer nu, inget mera böja på nacken och be om ursäkt, nu är det dags att stå upp som det stolta folk vi är och det arv vi har från långt tillbaka i tiden! ARrrrhrrff mera MJÖÖÖDD!! gear up men w'ere moving out!!!!! ahhhh!!!!!! Give em hell boys!!

När man blir ireterad/arg så är direkt, så håller jag helt klart med dig, vi har mera gemensamnt.

Dock hoppas jag på att det aldirg kommer bli våld, och att religonen läggs ner, och dom blir civelicerade.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Reinfeldt har alltid vänt kappan efter vinden, ska bli intressant att se hur han väljer att hantera situationen. Muslimer är ju kända för att se förlåtande på dessa djupt förnedrande skämt.

Haha...


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Muslimer vill bara ha något att vara rasande över. Så fort någon gör något som de tycker är fel emot islam är de framme och bränner (felfärgade?!) flaggor och löjligt fula dockor (kan de inte lägga ner lite arbete på dockorna? ;P). Islam borde förbjudas/bekämpas precis som nazism. Kolla bara vad det står i koranen!
http://www.fomi.nu/korancitat/valdsuppmaningar.htm

När nån pervers konstnär ställde ut Jesus med de 12 lärljungarna som bögar i läder brände vi kristna knappast upp flaggor eller dockor av konstnären. Sånt är barbariskt och ociviliserat. Nä... vi tycker bara att sånt är löjligt. Yttrandefrihet och åsiktsfrihet är otroligt viktigt.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_16964496.asp

Jag tycker detta är så sjukt löjligt så jag spyr. Hoppas att alla som hatar sverige, de 200 som protesterade i Malmö exempelvis åker hem till sina ursprungsländer nu då eftersom sverige är så dåligt.

Måste vi acceptera sånt här skit? Puddon i pakistand skall fan inte ha ett skit att säga till om vad vi gör här i sverige. Inte ett ord skall vi behöva höra.

Jag blir vansinnig. De vill verkligen att jag skall hata dem, de ber verkligen om det.

Ps
Vår flagga är blå, inte grön era jävla nötter!

I agree:up:

Medlem

Det bästa är att ignorera dessa händelse som dock är väldigt kränkande. Det är ju dessa konflikter de verkligen vill ha.

De är precis som en tiggande hund under matbordet, får de ingen respons så lämna dom en till slut.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Muslimer vill bara ha något att vara rasande över. Så fort någon gör något som de tycker är fel emot islam är de framme och bränner (felfärgade?!) flaggor och löjligt fula dockor (kan de inte lägga ner lite arbete på dockorna? ;P). Islam borde förbjudas/bekämpas precis som nazism. Kolla bara vad det står i koranen!
http://www.fomi.nu/korancitat/valdsuppmaningar.htm

När nån pervers konstnär ställde ut Jesus med de 12 lärljungarna som bögar i läder brände vi kristna knappast upp flaggor eller dockor av konstnären. Sånt är barbariskt och ociviliserat. Nä... vi tycker bara att sånt är löjligt. Yttrandefrihet och åsiktsfrihet är otroligt viktigt.

Finns fanatiker/galningar/idioter i alla religioner, inklusive kristendomen, om du vill att islam ska förbjudas så ska det gälla även kristendomen och alla andra religioner. Bibeln har även den sina hemska bitar som uppmanar till våld.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Så ytterst pinsamt, skulle vara roligt att veta hur många som verkligen var med i den gruppen och brände flaggor och höll på.

Inaktiv

Jag kan till viss del ställa mig på de moderata muslimernas sida, alltså de som lugnt och fint demonstrerar mot att väst ständigt gör kopplingen islam <> islamistisk extremism.
Jyllands Posten publicerade ju en Muhammed karikatyr med en bomb inuti turbanen, något som är extremt provokativt för de muslimer som försöker ta avstånd från det extremistiska våldet.

När man ytterst vet att diverse människor blir sårade av sådana här just-for-the-hell-of-it-publikationer tycker jag att man kan undvika det, det handlar helt enkelt om att respektera och att respekteras. Samförstånd mellan kristna, muslimer, ateister och annat folk uppnås inte via att diverse grupper konsekvent provocerar varandra till vanvett.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av SkarZnik:

Jag kan till viss del ställa mig på de moderata muslimernas sida, alltså de som lugnt och fint demonstrerar mot att väst ständigt gör kopplingen islam <> islamistisk extremism.
Jyllands Posten publicerade ju en Muhammed karikatyr med en bomb inuti turbanen, något som är extremt provokativt för de muslimer som försöker ta avstånd från det extremistiska våldet.

När man ytterst vet att diverse människor blir sårade av sådana här just-for-the-hell-of-it-publikationer tycker jag att man kan undvika det, det handlar helt enkelt om att respektera och att respekteras. Samförstånd mellan kristna, muslimer, ateister och annat folk uppnås inte via att diverse grupper konsekvent provocerar varandra till vanvett.

Vem stoppade en femma i dig?


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Hmm.. jag får en känsla av ett "vi får säga vad vi vill men de ska hålla käft"- resonerande när jag läser tråden.
Jaha.. IG på det resonemanget.

* Var det fel att publicera teckningen? Om inte, varför är det fel att protestera?
* Är det fel att förolämpa någon ( t. ex bränna flaggan)
Om nej, vad är det folk klagar på?
Om ja, så tycker ni det är fel att förlolämpa muslimerna (utveckla gärna skillnaden annars)

F.ö, har någon bränt svenska flaggan här i Sverige p g a den där teckningen? Trodde det var i Pakistan. Så, vem ska "åka hem"?
Eller, är det fel att ens protestera?


signatur

yolo

Medlem

Det vore helt i sin ordning om protesterna skedde på ett civiliserat sätt. Allt som oftast är det ambassader som attackeras, hot som levereras och annat ofog.

Inte ber Sveriges regering alla arabländer som behandlar sina kvinnor som tredje klassens medborgare att genast ingripa då det är ett hån mot drygt 3 miljarder männisor att behandla dem som man gör.

Om folk slutade blunda för att det faktiskt är muslimska organisationer (och regeringar) som använder religionen som förevändning för terrordåd och annat mög, och slutade upp med "det finns rötägg i kristendomen också" så hade man kanske kommit någon vart. Jag är inte för någon religion, men kom inte och påstå att det är kristendomen som är problemet på agendan.
Visst har den kristna högern ett på tok för stort inflytande på politiken i USA, men att jämföra det med t ex Iran eller Libanon som vissa gör är helt absurt.
Vill man hårddra det så kan man ju säga att alla muslimer (och judar för den delen) provocerar alla andra genom att förklara att de har fel.

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Hmm.. jag får en känsla av ett "vi får säga vad vi vill men de ska hålla käft"- resonerande när jag läser tråden.

Snälla... säg att du förstår skillnaden mellan att publicera en skämtteckning och att utfärda dödsdommar och bojkotter, elda dockor och flaggor?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Skriv svar