[HT] Vad är det äckligaste du gjort/vart med om?

Medlem
[HT] Vad är det äckligaste du gjort/vart med om?

Notera att tråden är kvalitetsmärkt, [HT], hjärndöd tråd.

Jag tänkte fråga vad det äckligaste ni gjort eller varit med om är - det borde bli en del roliga historier.

Själv minns jag när jag och en kompis hittade blodspår i skogen som vi beslutade oss för att följa... efter en ganska bra bit, under nägra grenar hittade vi svarta sopsäckar... det luktade inte gott.
Livrädda för vad som skulle vara i påsarna petade vi med pinnar och höll på tills vi fick upp en av påsarna... det var någon som hade gömt undan resterna av ett slaktat rådjur... Inte nice.

En annan gång hittade jag en schäfferhund inrullad i en matta i samma område... det såg först ut som en... eum hel hund men när den föll över på andra sidan då vi rullade ut mattan var det ett stort hål i sidan med så mycket mask att hela hunden rörde på sig. Bad dog.

Ok, din tur... Shoot.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Äckligaste som i läskigast eller?

Söp mig redlöst full på champagne och redbull vodka nere i alperna och ramlade ner från mitt hotellrumsfönster när jag skulle klättra ut och ta en cigg.
Rakt ner i en stenterass, landade på mina alkoholförgiftade ben som vek sig i samma sekund, knäna fick ta första smällen, sen huvudet.

20 stygn i pannan, ett dygns hjärnskakning, knän som inte gick att använda på resten av resan samt lättare PTSD efteråt när man nyktrat till samt en fet sjukhusnota (förbannade alperna som bara har privatkliniker) blev resultatet.

Det var en ganska äcklig upplevelse när man tänkte tillbaka på det i efterhand. Fan, man hade ju kunnat landa lite mer olyckligt och dött. Tänk om inte knäna hade tagit första smällen?


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

MFC
Medlem

Såg en man få halsen avskuren när jag var i tonåren.

Behöver jag säga mer?.. och ja, det var halspulsådern som skars av.

bleh!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Behöver jag säga mer?.. och ja, det var halspulsådern som skars av.

bleh!

Ja, du behöver säga mer - berätta! En olycka?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

MFC
Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av MFC:

Behöver jag säga mer?.. och ja, det var halspulsådern som skars av.

bleh!

Ja, du behöver säga mer - berätta! En olycka?

nope, mord på öppen gata och ja, han dog.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Äckligt vet jag inte, men några saker har man väll upplevt som gjort intryck på en.

Kröp runt i massa hö och lekte, var väll kul ända till jag satta handen på en mumifierad katt.

Farsan min blev misshandlad efter att kastat en kratta efter fyra gangstah-wannabies som körde förfort på gatan utanför vårat hus, mycket blod blev det. :/

Cyklade nedför en bergskedja (eller vad det nu kan tänkas vara ) här i Huskvarna, fort gick det, svängigt var det och kul, ända till bromsarna inte ville ta och ett stup kom närmare och närmare. Jag började skrika och slängde mig sedan av cyckeln i hög fart. Det hela kunde slutat mycket illa.

Var ute och lattjade med cykeln lite igen, hoppade i gupp och sådär, tills framhjulet hamnade i en grop och munnen befann sig strax därpå över växlarna och därefter halva sommaren hos tandläkaren med några tänder mindre, 6 närmare bestämt.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

En gång såg jag en man med mörkbrun hud! hahaha ok det va ett slag undet bältet, kasst, sorry boys!

OK "seriöst" nu, när jag var på "semester" i kosovo efter kriget så skulle vi till en släkting och hälsa på. Men påväg dit så blev jag lite nödig och var tvungen säga till far min att han skulle stanna bilen så jag kunde utföra vissa behov. Efter att han hade stannat så sprang jag ner till en dunge med högt gräs och massor med träd, men det jag hade missat var en "DANGER MINES" skylt. FN styrkorna hade inte hunnit rensa det området ännu, men jag lallade omkring där som en galning för att hitta ett "privat" ställe. Efter att jag utfört mina behov så satte jag mig i bilen. Precis när vi började köra så såg jag skylten...man kan lätt säga att jag blev "nödig" igen hehe:)

Och jag har sovit i ett hus där 15 personer har blivit avrättade(!)...ennu en rolig semesterhistoria från kosovo, blev inte mkt sömn den natten kan jag säga!

När jag var liten så gillade jag att plocka nertramapde tuggummin från marken som hade legat där ett tag...och stoppa in dom i munnen och tugga hela dagen lååång. *tummen upp för den här castor, du väcker fina minnen:P:)*


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Skulle väl vara min granne på arvika som pissade sig själv i munnen. >_<


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

mys

värsat som hänt är väl att man blev påkörd när man var 7-8år var väl inte sådär jätteskönt ska sägas var fortare än fortast in till sjukhus.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

En man hade hängt sig i ett träd i mitt bostadsområde, jag hade oturen att gå förbi just där, var tolv år.


signatur

<3

Medlem

Rolig tråd.

Ehem, min äckligaste upplevelse var när man var på kos och var på en krog. Skulle på toan och pissa, varav man får den brillianta iden att pissa kors med en total främling...

Slutar med att han pissa ner mig. Hade självklart sagt åt han med fysiska medel att detta var inte ok, om jag inte hade varit så pass full så att jag ej kunnat knocka en barbiedocka...

Sedan grädden på mosen var att jag fick salmonella när jag kom hem.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

En kille på mitt första jobb dök inte upp på jobbet en dag 1992 och ingen hörde nått mer från han sen dess.

Efter några veckor började det dyka upp kroppsdelar i mälaren runt drottningholms slott.

Hans polare som också jobbade där hade dödat och styckat honom för att kunna sno massa pengar som offret hade fått från en försäkring.

Mördaren var dock så korkad att han helt plötsligt kom till jobbet med ny motorcykel och massa andra nya prylar.

Det som är mest skrämmande dock är att han är ute i samhället igen.


signatur
Inaktiv

Kompisen och jag hittade en död säl som hade flutit upp på land. Polarn tryckte en pinne in i djurkadavret vilket resulterade i en rejäl dusch likvätska som luktade död och förbannelse. Duschen träffade honom rakt i ansiktet och han fick även i munnen varpå han spydde som en gris. Han sprang gråtandes och kväljandes hem med mig skrattandes i hälarna

Medlem
Skrivet av toomuch:

Kompisen och jag hittade en död säl som hade flutit upp på land. Polarn tryckte en pinne in i djurkadavret vilket resulterade i en rejäl dusch likvätska som luktade död och förbannelse. Duschen träffade honom rakt i ansiktet och han fick även i munnen varpå han spydde som en gris. Han sprang gråtandes och kväljandes hem med mig skrattandes i hälarna

Wooow... thats toomuch!
(fyndighets poäng till mig!)


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Usch vilka äckliga grejor ni har varit med om.
Själv har jag aldrig, vad jag kommer ihåg, varit med om nått sånt. Kanske har varit med om något så traumatiskt så att jag har blockat ut det

En ganska rälig grej jag och min kusin gjorde en gång var att ta hamburgardressing på varsin negerbulle bara för att testa hur äckligt det var.
Jag kan säga att det inte var så farligt faktiskt. Smakerna blandade inte sig så att det var som att ta en grej i taget.

Medlem
Skrivet av c-row:

Usch vilka äckliga grejor ni har varit med om.
Själv har jag aldrig, vad jag kommer ihåg, varit med om nått sånt. Kanske har varit med om något så traumatiskt så att jag har blockat ut det

En ganska rälig grej jag och min kusin gjorde en gång var att ta hamburgardressing på varsin negerbulle bara för att testa hur äckligt det var.
Jag kan säga att det inte var så farligt faktiskt. Smakerna blandade inte sig så att det var som att ta en grej i taget.

Åh jag ska fanimej göra negerbollar idag!
Jag tror jag har blockerat bort de mesta äckliga grejer som har hänt i min ungdom, dock så vet jag en sak som är både äcklig och rolig, men vore osjysst mot kompisen i fråga att berätta :/


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

en gång för en massa år sedan så skulle jag plocka en risi-frutti från kylskåpet hemma hos morsan - och när jag öppnar strömmar den värsta lukten jag någonsin känt... en burk makrill som vart öppnad och sedan länge hade passerad bäst-före-datumet
:$

händer fortfarande att jag har mardrömmar och vaknar skrikandes och svettandes mitt i natten
:\


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Youtube-proffs

Det äckligaste jag har vart med om är nog.. hmm..

Jo när jag bråkade med en kille när jag var sisådär 10 år.

Han tog upp en bajspåse och kastade mot mig, han missade och jag kasta en tillbaka som missade, sedan så kasta han en till, denna träffade.. min arm, de kom skit på arm, färsk hundskit på min arm.. fattar ni va äckligt.

Men det är inte de som är de äckliga, jag började gråta, och tog upp den fetaste påsen jag kunde hitta och gick så nära honom och drog till den i ansiktet på honom så hela skiten sprack, han hade hundskit i hela ansiktet och i munnen och killen började spy floder och gråta floder med för den delen, såg han inte på 5-6 veckor efter det.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Funny story, en gång när jag var lite mindre, tack (?) för att du påminde mig polish, iallafall;

Det var väl när jag var 13-14 år gammal, och har en bror som är 4 år yngre än mig så det retades en massa då, och så hade jag retat han riktigt rejält en gång.
Han blev såklart ledsen, och så gick han till sitt rum, jag går sen ner för att äta något.
När jag väl går tillbaka, så har min brorsa tydligen varit och bajsat, och har nu lite bajs i sin hand som han kastar på mig, och träffar mig rakt mellan ögonen
Riktigt äckligt var det, tvättade ansiktet i minst 30 minuter, och när man väl var färdig så började man om proceduren för att det var så jävla äckligt!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Funny story, en gång när jag var lite mindre, tack (?) för att du påminde mig polish, iallafall;

Det var väl när jag var 13-14 år gammal, och har en bror som är 4 år yngre än mig så det retades en massa då, och så hade jag retat han riktigt rejält en gång.
Han blev såklart ledsen, och så gick han till sitt rum, jag går sen ner för att äta något.
När jag väl går tillbaka, så har min brorsa tydligen varit och bajsat, och har nu lite bajs i sin hand som han kastar på mig, och träffar mig rakt mellan ögonen
Riktigt äckligt var det, tvättade ansiktet i minst 30 minuter, och när man väl var färdig så började man om proceduren för att det var så jävla äckligt!

... dett är välvalda ord: WTF!?:)


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Som tur är har man inte sett något direkt sjukt irl vilket jag är mycket mycket glad över. Man har ju hört historier tillex en gång när jag och min kompis gick igenom skogen för att den vägen var ungefär en mil kortare så kommer vi till ett träd med en sten med något inristat i (notera att vi endast hade mobil som ficklampa) varav min kompis slänger ur sig att för en sisådor 40-60 år sen hängde sig en snubbe där. Det var ju kolsvart ute och jag lovar jag pinnade på rätt rejält.

Sen är det väl diverse gore filmer som lämnar lite minne även om man bara sett det på datorn, fattar inte varför man är så jävla nyfiken det är ju helt oförklarligt äckligt när någon får halsen uppskuren.

Inaktiv

När jag och polaren var runt 12 bast, lekt runt hemma i köket (ensam hemma) drog han av en brakskit och jag spydde på golvet. Eftersom jag inte klarar av spya, fisar å annat 'räs' så bad jag honom ta hand om det. Han gled fram till spyan med skurmopp å prylar men då spydde han också på golvet...
Efter en stund skulle jag ge mig på spyorna men då spydde jag igen, mumma, 3 goda pizzor på köksgolvet.

Morsan fick ta hand om det när hon kom hem

Medlem

Åh fyfan om jag inte klarat av att lägga av en rökare utan att spy skulle mitt liv vara förstört.

Medlem
Skrivet av Spam|elit:

När jag och polaren var runt 12 bast, lekt runt hemma i köket (ensam hemma) drog han av en brakskit och jag spydde på golvet. Eftersom jag inte klarar av spya, fisar å annat 'räs' så bad jag honom ta hand om det. Han gled fram till spyan med skurmopp å prylar men då spydde han också på golvet...
Efter en stund skulle jag ge mig på spyorna men då spydde jag igen, mumma, 3 goda pizzor på köksgolvet.

Morsan fick ta hand om det när hon kom hem

Låter som en polare till mig. Om man låtsasspyr i närheten av honom så spyr han själv direkt. Svårt att hålla sig från att få honom att spy hela tiden, men det känns så jäkla taskigt varje gång.

Youtube-proffs
Skrivet av jingai:
Skrivet av Spam|elit:

När jag och polaren var runt 12 bast, lekt runt hemma i köket (ensam hemma) drog han av en brakskit och jag spydde på golvet. Eftersom jag inte klarar av spya, fisar å annat 'räs' så bad jag honom ta hand om det. Han gled fram till spyan med skurmopp å prylar men då spydde han också på golvet...
Efter en stund skulle jag ge mig på spyorna men då spydde jag igen, mumma, 3 goda pizzor på köksgolvet.

Morsan fick ta hand om det när hon kom hem

Låter som en polare till mig. Om man låtsasspyr i närheten av honom så spyr han själv direkt. Svårt att hålla sig från att få honom att spy hela tiden, men det känns så jäkla taskigt varje gång.

Du ska göra det i krogkön eller när han pratar med någon tjej ffs!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Hmm, när jag var 14 blev min styvpappa nästan misshandlad till döds hemma hos oss :/ en av hans kompisar flippade och kastade tvn i huvudet på honom och pucklade på honom ganska bra... sen hotade han mig och ville att jag skulle ge honom nycklarna till våran bil... lyckades iofs låsa in mig på toaletten och ringa polisen, då pös han efter att ha länsat vårat kylskåp på mat...

blir lite skakis än idag av att tänka på det...

Inaktiv

Min granne var över en kväll och när han kom ut från toaletten såg han lite märklig ut..."du.... jag tror du har bajs på din toadörr...."
Vafan!? vi kilar in igen och kollar lite närmre och javisst, där på min vita toalettdörr sitter en liten bajsklick..

Min bror lånade lägenheten kvällen innan för en filmkväll och hade några kompisar på besök, jag hade inte hjärta att berätta för honom och fortfarande idag är det en hemlis mellan mig och grannen.

Hur fan tar sig en bajs bort till en dörr mer än 1 meter från toan??

Medlem

Kanske inte torkade sig särskilt smidigt och fick bajs på händerna.

Smidig är man i alla fall om man inte lärt sig torka sig efter så många års toalettbesökande.

Medlem
Skrivet av Modemis:

Min granne var över en kväll och när han kom ut från toaletten såg han lite märklig ut..."du.... jag tror du har bajs på din toadörr...."
Vafan!? vi kilar in igen och kollar lite närmre och javisst, där på min vita toalettdörr sitter en liten bajsklick..

Min bror lånade lägenheten kvällen innan för en filmkväll och hade några kompisar på besök, jag hade inte hjärta att berätta för honom och fortfarande idag är det en hemlis mellan mig och grannen.

Hur fan tar sig en bajs bort till en dörr mer än 1 meter från toan??

The hidden power of... CHILI CON CARNE! Eller så var det jingais avatar som var på villovägar:)


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Min polare ramlade ner i en häck när vi trixade lite med cyklarna, alla skrattade tills vi såg järnspettet som stack ut ur ryggen på honom (han låg på mage).

Han klarade sig iaf, men det var ett close call, lurigaste var att få upp honom, han skrek ganska maffigt när dem drog upp honom på spettet så att dem kunde få ut det..

Har tamefan aldrig sett nån spotta så jävla mycket blod, totalt cp-vidrigt verkligen, hjälper ju när man har tok-ångest för att man tror att man förlorat sin bästa polare också =/

12
Skriv svar