Medlem
Hmm... N95

Heej.... jag har en Nokia N95. Men när jag får sms eller om någon ringer så vibrerar de inte... Vibrationen är på men de vibrerar inte iallafall... någon som vet vad för fel?

ps. vill veta snarast... annars måste jag lämna tillbaka den:|


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Skulle lämna tillbaka... Har samma mobil och har inga problem.


signatur
Medlem

Kom på var de var för fel nu.. de var när man hade på ljudlöst... man måste in i profil och sätta på vibrator på djudlöst med


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv

hade samma problem med min n73 innan jag läde mig att ändra i profiler. helt galet att det inte är som standard att den ska vibrera. N95... *visslar* var den värd 7000kr?

Medlem
Skrivet av illern_man:

hade samma problem med min n73 innan jag läde mig att ändra i profiler. helt galet att det inte är som standard att den ska vibrera. N95... *visslar* var den värd 7000kr?

Klart man känner lite ångest över att ha lagt 7000 spänn på en mobil, så här i efterhand. Men den är helt klart en tuff och fullspäckad mobil, aldrig haft något så avancerat i fickan förut.


signatur
Medlem

Nää inte jag heller men jag försöker att få in bra nevagering (gratis) Men de är rätt svårt....:|


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar