White Gold: War in Paradise filmat och fotat

Robot
Medlem
White Gold: War in Paradise filmat och fotat

såg inte ut att vara så mkt att hurra över.

Medlem

Lite små häftigt måste jag erkänna.


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

"för av dagens bild- och filmmaterial att döma lär det inte vinna alltför många fans med hjälp av grafiken."

Tycker det ser jättesnyggt ut. Kommer med största sannolikhet vara bättre än Boiling point.:heart:


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

"för av dagens bild- och filmmaterial att döma lär det inte vinna alltför många fans med hjälp av grafiken."

Tycker det ser jättesnyggt ut. Kommer med största sannolikhet vara bättre än Boiling point.:heart:

Haha jättesnyggt? Kolla modellerna hahaha


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det här spelet kommer suga precis som första spelet ser ut som första spelet fast med bättre grafik. (Boilling Point)


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ser ut att suga precis som första spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

stelt o tråkigt, iallafall så såg det ut så, hela spelet såg ju ut att var från 05 elller nåt.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

"för av dagens bild- och filmmaterial att döma lär det inte vinna alltför många fans med hjälp av grafiken."

Tycker det ser jättesnyggt ut. Kommer med största sannolikhet vara bättre än Boiling point.:heart:

Nja kanske inte jättesnyggt, men bitvis är det riktigt vackert (jag har spelat ryska versionen). Men mig gör det inte så mycket hur det ser ut, det här kommer jag att spela av helt andra anledningar

Har det fixat sig med en västerländsk utgivare? Det är ju därför det är försenat.

Men jag får spela igenom Boiling Point en gång till innan WG


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Får värsta Just Cause-vibbarna när jag ser bilden/filmen.. bloom i stora mängder är överskattat!

Medlem

Vad inni helv.... Har dem inte släppt spelet förräns nu?

Vad sägs om att lägga mer krut på deras kommande Precursors? Det verkar då banne mig mer tilltalande än det här, även om jag gillade Boiling Point.

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Vad inni helv.... Har dem inte släppt spelet förräns nu?

Vad sägs om att lägga mer krut på deras kommande Precursors? Det verkar då banne mig mer tilltalande än det här, även om jag gillade Boiling Point.

Det har inte släppts ännu, med anledningen att dom saknar en (västerländsk) utgivare. Den ryska versionen släpptes för ca en månad sedan, och då med utgivaren som står under spelinformationen.

Vad jag tror måste dom väl arbeta för fullt på Precursors nu när WG nästintill är färdigt. Precursors kommer (om det blir färdigt) bli riktigt maffigt, men jag tror dom har tagit sig vatten över huvudet. Vi får hoppas


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av dofilusåkaffe:

"för av dagens bild- och filmmaterial att döma lär det inte vinna alltför många fans med hjälp av grafiken."

Tycker det ser jättesnyggt ut. Kommer med största sannolikhet vara bättre än Boiling point.:heart:

Haha jättesnyggt? Kolla modellerna hahaha

Kanske inte jättesnyggt, men snyggare än många andra spel som släppts.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ett nytt misslyckat boilingpoint?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Ett nytt misslyckat boilingpoint?

Har du spelat det?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

b-b-b-b-b spel

Medlem
1
Skriv svar