Vad är ni intresserade av?

Inaktiv
Vad är ni intresserade av?

Jag tänker inte lägga några fingrar emellan eller stryka er medhårs nu, men jag tycker att folks intressen i detta Allmänt prat-forum är ren skit. Förlåt men jag kan inte hålla mig.
Jag är ingen översittare elller besserwisser, men när trådar om folks längd- och vikt eller McDonalds beställningar är välbesökta och sprängfyllda med svar och det blåser marklöpare i alla smalare forum, inser man hur jävla tråkiga, ytliga och hjärnslöa männsikor (jag själv inräknad,efter som jag också svarar trådarna) är.
Så ge mig en Tio i topp lista på vad ni själva helst vill prata om (utom spel), eller såga mina åsikter. Det kvittar vilket.

Ridå!

Medlem

Plasma vs. LCD
MC
FMX (Freestyle Motocross)
Musik (NiN är mumma och spelas konstant i mina hörlurar sedan konserten)
http://www.addictinggames.com/bloxors.html - "enklare" och roligare och svårare flashspel finns inte (är själv på level 30)
Friidrott-VM - hur ska det gå?
Aktier - ska vi gråta tillsammans över våra förluster?
Efterfest - överskattat?

p.s dina åsikter suger

(dagens brainstormning avklarad hehe)

*edit*
"helt vill prata om"... njaa, jag bara öste på med ämnen "bara därför att" hehe, men MC/FMX (Travis Pastrana), NiN och Bloxors är intressant


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Intressant poäng. Jag skulle dock vilja kontra med att påpeka att de allra mest besökta trådarna är religionstrådarna. Alla trådar som engagerar folk och ger ett underlag för debatt är intressanta.

De trådar du nämner hör till kategorin "hjärndöda". Det är där folk kopplar av när de inte orkar med de långa diskussionerna eller allt spelpratande. Där man kan koppla bort hjärnan och slippa motivera och bevisa varje enskilt ord man säger. Kort sagt; det är en mental viloplats.

Mina personliga favortitämnen är musik, fantasy (typ allt sånt, med vapen, världar, rustningar och hela baletten) samt skrivning. Någon tio-i-topp får du inte, så många ämnen gillar jag faktiskt inte.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv

1 Astronomi

2 Framtiden för oss på jorden.

3 Framtiden för oss i rymden.

4 Deja vu. verklighet eller hjärnspöke ?

5 Kommer vi nån gång kunna acceptera alla oavsett religion och hudfärg?

6 Möjlighet att leva mycke längre än vad vi gör nu

7 Kommer vi nånsin bli kvitt allt våld i samhället.

det är några saker man är intresserad av.

Medlem

Den enda och viktigaste:

Hur får man tiden att gå till 26sep?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

jag skulle väldigt gärna prata om MMA, dom som inte vet vad det är, dont bother

Medlem

Sommaren är över nu, så hjärndöda trådar är väl över nu också hoppas jag


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tja, jag antar att det finns specifika forum för de flesta intressen, därför vill folk kanske "lattja" mest på detta forum.
Jag gillar:

Samhällfsfrågor
Existensfrågor
Vetenskap & kuriosa
Alkoholrelaterat
Kampsport (med betoning på MMA och WMA)
Fotboll (Storligor / mästerskap)
Komeditrådar (roliga videoklipp/hemsidor t ex)
Prylbögeri i största allmänhet


signatur

yolo

Medlem

1. snusk
2. tjejer
3.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Uhm, jag har egentligen bara två rikigt stora intressen. Varav det ena är spel. Och det fick vji ju inte säga. Så då är det kampsport.
Sen är jag ju ritkigt intresserad av musiken jag tycker om med, fast jag är inte så kunnig.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

jag skulle väldigt gärna prata om MMA, dom som inte vet vad det är, dont bother

Menar du "sporten" som går ut på manlig kärlek?

OnT: Musik och religion (om det kan hållas på en bra nivå) är alltid kul att diskutera.

Medlem
Skrivet av IceMan:

1. snusk
2. tjejer
3.

1. snusk
2. tjejer
69.

???


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Mycket bra sagt Klhf, själv gillar man nog mest motorer utanför dator livet. Alltid kul att lösa problem, dyra och olösliga är bara grymt jobbiga.

Medlem
Skrivet av Ophe:
Skrivet av MaLiBu:

jag skulle väldigt gärna prata om MMA, dom som inte vet vad det är, dont bother

Menar du "sporten" som går ut på manlig kärlek?

OnT: Musik och religion (om det kan hållas på en bra nivå) är alltid kul att diskutera.

nej jag menar blod, svett och medvetslösa män, inte mycket kärlek där, är det för mycket våld för dej så kan du se på innebandy istället

Medlem

1. Astronomi
2. Filosofi
3. Fysik

Sådant som pillar lite med hjärnan är alltid kul.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Den enda och viktigaste:

Hur får man tiden att gå till 26sep?

vad händer då ?

Medlem

Upp till var o en att skriva eller inte i skriva i en tråd.

Tycker man nått är skit varför inte starta en tråd om nått man gillar?

Kan inte med tyckare och folk som söker medhåll istället för att agera och skapa en egen tråd om det man gillar.

Denna tråd sux typ


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Youtube-proffs

Träning
...

spel? Finns ju iofs redan.

ledsen men så långt kan ja gå.

Ja gillar bröst och har länge velat skapa en tråd men ja tror inte den är så poppis.

Notumforce word.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

1. Futa
2. Måla WH40k gubbar.
3. Profit


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

Jag har egentligen inget större intresse av att diskutera mina andra intressen här, då det redan finns betydligt lämpligare forum för det med likasinnade. Blir ingen tio-i-topp här:

- Design.
- Poker
- Daytrading.
- Musik (diskuteras en del här men alla är så jävla insnöade på en och samma genre att det är svintråkigt att diskutera här).
- Extrem- och kampsport.

Så med andra ord, spel och hjärndöda diskussionsämnen gör sig bäst här för min del.

Medlem

För det första, jag kan kolla på din avatar hur länge somhellst jingai haha, och för det andra, lighten up boyos, snubben vill bara veta vad ni gillar:)

*Teknik
*Filmer
*Musik
*Historia
*Star Wars
*Conan O'Brien

Det är roligt att diskutera om:)


signatur

What seems to be the officer problem?

Avstängd

Troligen så är det egentligen inget intresse att prata om till exempel folks vikt för någon, i alla fall inte för mig. Jag tycker att det är roligt just för att jag är intresserad av statistik och till exempel vad en vanlig gamer väger i snitt.

Jag gillar egentligen att diskutera det mesta så länge det hålls på en bra nivå, men kulturellt betingade ämnen, vetenskap och teknik tillhör de roligaste.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Zelaxe:

Den enda och viktigaste:

Hur får man tiden att gå till 26sep?

vad händer då ?

Du har en 360 och vet inte? HAHAHAHAHAHAHAHA
25e är det egentligen men folket i europa får vänta en dag xtra.

(9+5)/2=7


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

1. TV-Pc spel

2. Lira gitarr

3. Musik

4. Filmer

FZ är ju främst en spel-site så här vill jag prata om spel och allt runt om. På FZ vill jag också koppla av, så religon och politik trådar håller jag mig helst undan ifrån, man ser tillräckligt med sånt tråk på tv och i vardagen.


signatur

<3

Medlem

spel
filmer
bilar
musik


signatur

You can't win the game...

Medlem

Spel golf fiske

Medlem

4WD, skapa musik, psykologi + 1000 saker till som jag aldrig har tid med


signatur
Medlem

Ptja, som alla andra här är man ju självklart intresserad utav Datorer, spel och teknik!
Men musik är även något jag gillar mycket, både att lyssna på och göra / spela till.

Film gillar väl varje människa, sen så är det ju alltid kul att (försöka) hänga med i svängarna när det vankas diskussion, det är ju just därför man är medlem i ett forum, inte för att folk har precis samma åsikter om allt och allting, det är därför man går med i diverse sekter


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Werzion:
Skrivet av IceMan:

1. snusk
2. tjejer
3.

1. snusk
2. tjejer
69.

???

3. elektronik
4. musik
osv.

Medlem

Matlagning
Hemmabio
Inredning, renovering
UFC
Film (speciellt skräckfilm)
Musik, glöm pop och radioskval... ge mig tom waits, paul simon, david bowie och kanske lite airtap


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

12
Skriv svar