Fight Night: Round 4-trailer

Robot
Medlem
Fight Night: Round 4-trailer

Fight Night Round 3 ägde skit roligt spel


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Är det bara jag som tycker att man ofta ser meningen "[Spelnamn] blev inte riktigt den succé Electronic Arts hoppades på..."?

Medlem

Fight Night Round 3 sög verkligen, så detta är nog inte utav intresse...


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

Fight Night Round 3 sög verkligen, så detta är nog inte utav intresse...

FNR3 sög då absolut inte. Det må ha haft sina skavanker men det är helt klart ett roligt spel, speciellt om man har någon vän att spela med. Själv hoppas jag att EA lyckas öka tempot något denna gång, då FNR3 var lite för långsamt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Gör det svårare och råare!

Slänger de dessutom in ett rejält career-mode, något de borde göra då EAs andra sprotspel har utvecklat det, så är jag definitivt intresserad.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

åhå... blev ju fan hård direkt här...

vill ha mig nästa fight night... ett spel de aldrig släpper ett nytt utav förrens de verkligen har något nytt ballt grymt att komma med... älskar fight night-spelen!

mer äkta fighting till folket!

Medlem

Fight night är ju faktiskt jävligt kul. 3.an var kul men dock så kunde man fixa till det lite. gillar boxning och varje gång jag spelade det så blev det att man såg rocky filmerna också!:P

Medlem

FNR3 var riktigt kul i ungefär 20 timmar, sen dess har jag inte rört det. jag väntar nog på demo först.

Medlem
Medlem

Svettigt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Boxning är inget för mig.


signatur

Rawr

Medlem

Håller med HinduTimes till 100%.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Precis som elit-mannen skriver spelar ja också 3 fortfarande iag. sån grym spelserie. hoppas bara de satsar mer på carrer-läget med tanke på att spelkänslan redan är på topp

Medlem

FN3 var skoj som satan. Dock lagade det för mycket att spela online. Så fixart de till den biten till 4:an så är det ett lätt köp.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Överhypat, FN3 var då ingen höjdare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar