Ny Mafia 2-trailer

Robot
Medlem
Ny Mafia 2-trailer

Så jävla bra, helt enkelt.

Medlem

Gimme!!

Mafia 1 var ju helt klockrent för sin tid.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Ojojoj! Detta kommer bli stort!

Medlem

Mafia 1 var otroligt dåligt, fast det här ser mycket bättre ut. Känns mer som en film.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Shit. GTA har konkurrens.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag gillade första Mafia skarpt så detta ser jag fram emot! Välgjord trailer!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Första spelet är en klassiker älskar det spelet och det här lär bli mycket bättre ett lätt köp är det iallafal.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Night Hawk kom du förbi dom första uppdragen spelet kändes dåligt för mig också först pga av att jag ännu inte hade lärt mig hur det skulle spelas det går inte att spela som ett vanligt GTA spel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Medlem

Det här spelet kommer äga precis som första gjorde!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ojoj, ett av de mest efterlängtade spelen på min lista just nu. Hoppas verkligen de får ut det under 2009 bara!

/ LordDaimos

Medlem

Hehe detta blir riktigt nice bara det inte får en massa konsol asdf problem. PC versionen alltså

Medlem

Detta måste införskaffas helt klart!

Medlem

Mafia det enda rätta, bättre än något GTA spel <3 Hoppas 2:an blir lika bra och underhållande.

Medlem

2009 kommer att bli ett bra spel år:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Medlem
Medlem

Ser fram emot det här även fast jag aldrig klarade ut första Mafia. Var precis i slutet av spelet när jag gav upp och lade ner det helt enkelt.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Tipsade om detta. Tydligen så läser de inte mina tips

Medlem

GAH! Hösten 2009 är ju långt borta. Någon mer än jag som tycker att kyrkan är samma som den i ettan, fast en "upphottad" version?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av Mooe:

Tipsade om detta. Tydligen så läser de inte mina tips

Ohh noees. Du kan få tipstack av mig:)

Fan va jag längtar till detta spelet, kommer ihåg när man spelade första mafia, dom har fångat känslan så jäfla bra:)

Medlem
Skrivet av q0rra:

Ser fram emot det här även fast jag aldrig klarade ut första Mafia. Var precis i slutet av spelet när jag gav upp och lade ner det helt enkelt.

Det borde du inte ha gjort, slutet är skitbra gjort


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Loading:

Mafia det enda rätta, bättre än något GTA spel <3

Nough said

Medlem

riktigt stämningsfull trailer diggar allt förrutom Fall 2009.. men kanske bara är bra iof, då har man kanske hunnit tröttna på wotlk

Medlem
Skrivet av GooGeL:

Hehe detta blir riktigt nice bara det inte får en massa konsol asdf problem. PC versionen alltså

Troligen inte eftersom den görs först till pc. Sedan till alla konsoler. Alltså ingen portning från konsoler till pc..

Medlem

Men Nej :\

Jag har lovat mig själv att inte ha förväntningar på detta då ettan är de bästa någonsin och jag säkert kommer bli besviken.
Denna trailern gjorde dock att det blev svårt.

Medlem

asball trailer. klarade ut första mafia i förrgår, tog mig bara 6 år!
riktigt bra spel, enda klagomålet är de extremt långsamma bilarna som ibland leder till helt löjligt långdragna och frustrerande biljakter. nu med 50-60talet som tema lär det problemet vara ur världen SAMT att vi får grym rock n' roll :D!!
t-1 år.

Medlem

i am so in love. Detta är så förbokat ==)


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av wiki:

asball trailer. klarade ut första mafia i förrgår, tog mig bara 6 år!
riktigt bra spel, enda klagomålet är de extremt långsamma bilarna som ibland leder till helt löjligt långdragna och frustrerande biljakter. nu med 50-60talet som tema lär det problemet vara ur världen SAMT att vi får grym rock n' roll :D!!
t-1 år.

Bilarna var inte snabbast direkt, vissa av dem stannade ju nästan när man skulle upp på bron eller uppför berget till hooboken eller vad det hette!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

123
Skriv svar