Hur pass smarta är FZ;s användare?

Medlem
Hur pass smarta är FZ;s användare?

Alltså. Nu kanske jag går över gränsen men detta är ju faktiskt ganska roligt.

EA kontrollerar nu 25% av Ubisoft. Gör det dig rädd?
Nej, jag tror att en utgivargigant hade gynnat mig 14.74% (332)
Ja, ett företag ska inte växa till sig så stort 69.77% (1572)
Jag svarar aldrig på onlineomröstningar 15.49% (349)

Alltså. Dessa 349 personer kanske försöker vara roliga, men jag tvivlar. Vad tror ni? Var de medvetna om vad de just gjorde när de svarade, eller försökte hela 349st individer vara "roliga" med samma "skämt"?

Iofs. Internet upphör aldrig att förvåna.

Medlem

äsh, du ska inte ta allt så seriöst. Men om vi nu diskutera detta är tror jag definitivt inte de röstade på det med fullt allvar.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Äh vaddå? Jag röstar aldrig på onlineomröstingar. Öhh?


signatur

yolo

Medlem

Frågan som dyker upp för mig är "Hur smarta är de som gjort omröstningen?". Men det är väl menat som ett skämt, eftersom alternativet existerat sedan internets begynnelse, om inte innan.

Medlem

Var fullt medveten (till skillnad från andra) om att svarsalternativet var mer som ett skämt och röstades således på det som en indikering till att frågeställningen var mer eller mindre idiotisk. Capice?

Röstade man något annat är man uppenbarligen inte så smart att man inser vilken jävla dum frågeställning det faktiskt var.

Inaktiv

Xhosa = Post huntah :P.

Medlem
Skrivet av Combalex:

Xhosa = Post huntah :P.

Det där var väl mer poshuntigt än xhosa eller?

ontopic: 349st är fullständigt ointresserade av frågeställningen och tycker alternativet "Jag svarar inte i onlineröstningar" låter roligt.


signatur

Bengebolle

Medlem

frågeställningen finns så uppenbarligen är det helt rätt att välja det alternativet annars skulle man inte haft det med i omröstningen.

Sen kan jag dock tycka att den frågeställningen i princip invaliderar hela röstningen..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Det är humor. Samma med omröstningen på en annan sajt för ett tag sedan, den såg ut såhär:

Fråga: "Kommer du att rösta 'Nej' i den här omröstningen?"
Svar 1: Ja
Svar 2: Nej


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

När jag läste trådnamnet trodde jag det var ännu ett IQ test, synd för det är vad jag skulle vilja ha
F.Ö är ju ett sådant där svar ganska sarkastiskt (eller är jag helt fel ute nu? )


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jag tänkte på detta när jag såg omröstningen aswell haha, men jag skämta till det och rösta på tredje valet.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

MFC
Medlem

Ganska kul och se hur många som bröt sin svit där..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar