Ny Mafia 2-trailer

Medlem

Häftigt! Kanske kan bli lika bra som 1:an

Medlem

Grymt bra trailers, bara hoppas spelet är minst lika bra!

Medlem

Grymt spel ska köpa det första spelet ägde


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Vilken trailer! skulle kunna tro att scorsese själv hade gjort den. Kyrkan känns verkligen igen från ettan. Kommer vara nice att köra runt i en snyggare version av staden.

Medlem

Hm... snygg trailer. Men jag vill veta mer om SPELET.

Det är det tråkiga med speltrailers... i 99% av fallen så är det bara en liten film. Säger inte ett skit om spelet egentligen. =/

Medlem

Äskade 1:an när det kom, så förhoppningarna är ju rätt höga nu, men det kan nog bli bra. Som tur är har dom lite distans till GT4, så förhoppningsvis kommer folks intresse för denna typen av sandlådespel inte vara mättat.

Medlem

31 Oktober 2009 är väl sagt som releasedatum...
Blir födelsesdagspresent till mig själv då.

Inaktiv

Boring! Ska det vara mafia så ska det vara 1930-tal. Punkt. Kritstrecksrandigt och en Duesenberg Model J (nåja..) tack!

Hade varit mer spännande om dom gjort något med inspiration från sent 1960-tal, tidigt 1970-tal. Typ Bullit och Shaft.

:heart:

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av wiki:

asball trailer. klarade ut första mafia i förrgår, tog mig bara 6 år!
riktigt bra spel, enda klagomålet är de extremt långsamma bilarna som ibland leder till helt löjligt långdragna och frustrerande biljakter. nu med 50-60talet som tema lär det problemet vara ur världen SAMT att vi får grym rock n' roll :D!!
t-1 år.

Bilarna var inte snabbast direkt, vissa av dem stannade ju nästan när man skulle upp på bron eller uppför berget till hooboken eller vad det hette!

Kallas tids-realism. Om en bil har 50 hp ska den inte klara mycket :P. Som de flesta bilarna hade... Endel had enog så lite som 30 hp.

Skrivet av Nipster:

Boring! Ska det vara mafia så ska det vara 1930-tal. Punkt. Kritstrecksrandigt och en Duesenberg Model J (nåja..) tack!

Hade varit mer spännande om dom gjort något med inspiration från sent 1960-tal, tidigt 1970-tal. Typ Bullit och Shaft.

:heart:

Hade vart coolare med ett Sopranos spel till PC. Tror detta blir en flopp.


signatur
Medlem

Som en gammal Mafia veteran och som har knarkat sönder det så ser jag detta som ett av 2009 talets bästa spel (det kommer bli bra, tro mig).

Detta skall förbokas någon gång under 2009 från Discshop! Är väldigt ledsen då jag har tappat bort eller förlorat mitt gamla Mafia spel. :'( :'(

Kanske någon kompis snodde det! :evil:


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Night Hawk kom du förbi dom första uppdragen spelet kändes dåligt för mig också först pga av att jag ännu inte hade lärt mig hur det skulle spelas det går inte att spela som ett vanligt GTA spel.

Har spelet igenom det både på PC och PS2 och inget av dom var bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ÄR det samma folk som utvecklade orginalet som denna?

Medlem

Fet trailer. Längtar oehört!
Mafia var ju otroligt bra och man får ju hoppas att detta kan leva upp till det.
Kanske kan bli Game of the year 2009?

Medlem

Riktigt grym trailer, var ingen fan av orginalet men jag är villig att testa igen, många som gillade det.
Detta ser oerhört mysigt ut, vet inte om jag skulle våga kalla det en gta killer efter detta lilla men det såg sjukt najs ut.

Låt oss hoppas det blir bättre optimerat till PC, GTA4 är ett skämt på den punkten.

Medlem

fan va jag längtar, men hösten 2009...vafan...
Inte jätte snygg grafik, men känsla från ettan verkar sitta i, och det är värt mer i min bok

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Nipster:

Boring! Ska det vara mafia så ska det vara 1930-tal. Punkt. Kritstrecksrandigt och en Duesenberg Model J (nåja..) tack!

Hade varit mer spännande om dom gjort något med inspiration från sent 1960-tal, tidigt 1970-tal. Typ Bullit och Shaft.

:heart:

Hade vart coolare med ett Sopranos spel till PC. Tror detta blir en flopp.

Ja för Mafia 1 var ju en riktigt flopp!
Riiiiiiight........

Medlem

köpte mafia direkt när det kom ut i hop om att det skulle vara bra och det är faktiskt otroligt bra. så förhoppningsvis är detta minst lika bra fast dock med bättre grafik. hoppas att de inte sabbar storyn med något annat. Storyn är rätt viktig.

Medlem

Mafia 1 var ju knappast någon megastorsäljare vad jag vill komma ihåg. Inte så där jättebra heller för den delen. Men det är min åsikt.
För övrigt, tråkig era. Tråkig arkitektur tråkiga kläder tråkiga bilar tråkiga vapen. ZZZZZZZ

Inaktiv

Mafia 1 va ju hur kul o bra som helst. Tråkigt att man blev dödad i slutet om ja inte minns fel (som gammal gubbe)

Medlem
Skrivet av dave-:

Mafia 1 va ju hur kul o bra som helst. Tråkigt att man blev dödad i slutet om ja inte minns fel (som gammal gubbe)

Iofs inte särskilt oväntat... Som det sägs i sopranos, alla mafiosos åker antingen i finkan, eller blir skjutna. Man lämnar aldrig mafian levande

Medlem
Skrivet av Ymer:

ÄR det samma folk som utvecklade orginalet som denna?

Jorå, det är det. Utvecklarna heter 2K Czech och hette förut Illusion Softworks. Väldigt underskattade utvecklare, de flesta av deras spel är fantastiska.

Skrivet av dave-:

Mafia 1 va ju hur kul o bra som helst. Tråkigt att man blev dödad i slutet om ja inte minns fel (som gammal gubbe)

Använd spoiler tags för fan.

Medlem

får rysningar=). har klarat 1an 3 ggr genom åren, ett av mina favoritspel of all times=)

Medlem
Skrivet av dave-:

Mafia 1 va ju hur kul o bra som helst. Tråkigt att man blev dödad i slutet om ja inte minns fel (som gammal gubbe)

Hört talas om spoiler funktionen kanske, det kan ju finna de som inte spelat ettan och kanske tänker göra det fortfarande... vissa tänker ju med... ja tydligen inte huvudet i alla fall


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av dave-:

Mafia 1 va ju hur kul o bra som helst. Tråkigt att man blev dödad i slutet om ja inte minns fel (som gammal gubbe)

Häpp, antar jag skippar att ge den en ny chans då nu när jag vet hur det slutar.

Skämt åsido, har visserligen sett när folk har klarat det men den biten hade jag helt missat, hade varit en "trevlig" överraskning.

Medlem
Skrivet av Nipster:

Boring! Ska det vara mafia så ska det vara 1930-tal. Punkt. Kritstrecksrandigt och en Duesenberg Model J (nåja..) tack!

Hade varit mer spännande om dom gjort något med inspiration från sent 1960-tal, tidigt 1970-tal. Typ Bullit och Shaft.

:heart:

Vad svamlar du om?!? Gudfadern 1 utspelar sig på 40-talet och 2an på 50-talet (med endel flashbacks dock). Mästerverket goodfellas sträcker sig från 50-talet in i 80-talet. Bara för att första spelet var på 30-talet betyder det inte att de inte kan få till ett bra spel i en annan tidsperiod.

Medlem

Älskade det första Mafia och även om jag tror att detta kommer bli minst lika bra så hade jag gärna sett att spelet utspelat sig runt 30-talet istället. Tycker att den tiden och den stilen gör sig bäst för maffiaspel; tänka att få hålla på med alkohol under förbudstiden (prohibition era), få återskapa S.t Valentine-massakern eller kämpa mot Elliot Ness och hans gäng.

Men som sagt, spelet kommer nog bli jäkligt bra ändå


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ser riktigt grymt ut, ett givet köp, gillade ettan.
Bilarnas dynamik var helt okej, kändes som om de var rätt så solida.
Uppdraget med

tävlingsbilen och själva tävlingen

gav kanske inte storyn en knuff framåt men kul var det i alla fall.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

längtar:D:D:D:D


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

GAAAAAAAH! ME WANT ME WANT ME WANT ME...ehh.. aha...


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

123
Skriv svar