Vad väger ni?

Youtube-proffs
Vad väger ni?

Kollar lite på något program på kanal 9... det är massa överviktiga barn där.. så ja undrar lite, hur mycket väger ni på FZ? Och hur långa är ni?

Själv är jag 1,85 cm lång och väger 98 kg, det är nästan 0,1 ton, bajesus.

Ni behöver inte svara såklart om det är ett touchy subject, vissa tjejer tex har problem med sånt tjafs


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

är nästan 180cm lång och väger 77-80kg.

vägde 85kg för 2mån sedan, och 65kg för 3år sedan och 73kg för 3.5år sedan.
upp å ner som en jojjo


signatur

R.I.P The_maxx

Youtube-proffs

Coolt ice, har nog något med parningsritualer att göra säkert


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

är 192cm lång och väger runt 105kg. skulle väl kunna tappa fem av dem, men under 100 skulle jag se benig ut. har alltid vägt minst 10kg mer än folk tror


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Youtube-proffs
Skrivet av Hwergelmer:

är 192cm lång och väger runt 105kg. skulle väl kunna tappa fem av dem, men under 100 skulle jag se benig ut. har alltid vägt minst 10kg mer än folk tror

Det där med att väga mer än vad folk tror är bara sjukt, inte någon har gissat att jag väger över 85 kg, de lägsta var någon som sa 73 typ.

Fast dom säger väl de för att vara snälla kanske :$


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

är 1,78 cm lång och väger mellan 77-78. Skulle vilja tappa något kilo då jag börja se tendens till bitch tits

Medlem

1,82 och väger ca 60 kilo, enligt mig är det lite men jag ser inte ut som något skelett så det är inget jag oroar mig för


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

1,84 och väger 87. Har börjat träna för att placera om kilona lite bättre:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Är ca 1,84 och vägde 64 sist jag vägde mig (2-3 mån sen) Är rätt lite, men jag är ju inte direkt benig heller, så jag förstår inte riktigt. Jag kanske är uberklen. \o/

Inaktiv

1.84 och väger runt 75-77. Skulle gissa på att man var när 80 nu under sommaren, men med lite träning så fixas det.

Inaktiv

172-173 cm på ett ungefär och 63 kg


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Inaktiv

179 cm. 70 kg. Tränar och ser ut som en gud...

Inaktiv

1.81 och 87 kilo

semester och kebab tallrik = inte bra

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Hwergelmer:

är 192cm lång och väger runt 105kg. skulle väl kunna tappa fem av dem, men under 100 skulle jag se benig ut. har alltid vägt minst 10kg mer än folk tror

Det där med att väga mer än vad folk tror är bara sjukt, inte någon har gissat att jag väger över 85 kg, de lägsta var någon som sa 73 typ.

Fast dom säger väl de för att vara snälla kanske :$

ja, lite skumt är det. min vikt blev ett stort samtalsämne på jobbet, var tvungen att fixa fram en våg och bevisa


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

179 cm lång och väger cirka 55-57kg, men det har medicinsk orsak till vrf jag väger så lite

Inaktiv

195 o väger 72, oxå rätt lite, o lite spinkig :P.
Äter mackor med mycket smör, o älskar fet/onyttig mat. Kan inte gå upp i vikt =/
Har försökt att börja träna för att bli lite muskligare, men det är ju så jäääkla tråkigt!! Någon som har nåt tips?


signatur

.

Medlem

Är ganska kortväxt, 168cm när jag precis ställde mig på vågen stod det 60,3kg.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

är 176cm lång och väger 110kg ungefär, är lite fet man vafan älskar att sitta vid datorn och bara tjoffa i mig pizza så då blir det så

Medlem

Vad långa alla är, förrutom du då och jag SuperTank

Själv är jag också 168 cm lång och väger ca 70. Är kraftigt byggd men skulle helst gå ner nått kilo iaf.

Medlem

180cm och 95kg tjock.
Har gått upp i vikt som satan sen jag flyttade till studentkorridoren där jag bor nu. Äter ganska oregelbundet samt ganska onyttigt pga det sugiga köket där man inte orkar laga nånting bra.

Får ta tag i det nu efter sommarens slöande.

Medlem

180cm 73 kg.


signatur

Jag är 1.85 lång och väger 80 kg . Det är både för och nackdelar med att bli sjuk tappade 6.5 kg på 5 veckor i sommar .


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

176cm, 67kg deffad. Snart börjar bulken igen!

Medlem

1.87 110kilo men på väg neråt men styrketränar relativt mycket så har bulkat på mig lite grann också.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

1,75m, ca. 64kg.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

1,77m och ca. 65kg.
Tränar nästan aldrig och äter aldeles för mycket fet och onyttig mat men går inte upp i vikt för det
Fast de är väll kanske dags att ändra på sina matvanor så man inte dör i förtid p.g.a. dålig mat...

Avstängd

Jag är 181 cm och vägde 66 kilo för en månad sen eller nåt. Jag är ganska smal. Egentligen borde man ju hålla på med någon sport eller gymma eller nåt, men det finns ingen sport som jag tycker är tillräckligt rolig och jag tycker att gymmet ger för lite resultat.

Medlem

183 cm och väger omkring 80-81 kg.

Inaktiv

1,79.. 77kg.. tränar dock


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv
Skrivet av Nanaki:

1,77m och ca. 65kg.
Tränar nästan aldrig och äter aldeles för mycket fet och onyttig mat men går inte upp i vikt för det
Fast de är väll kanske dags att ändra på sina matvanor så man inte dör i förtid p.g.a. dålig mat...

Hur mycket är alldels för mycket? Hur ofta käkar du pizza/hamburgare?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Skriv svar