DCS: Black Shark släppt

Medlem
DCS: Black Shark släppt

ÄNTLIGEN!!!!


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Han skojar inte när han skriver 'tokrealistisk'. Creds till den som först får upp helikoptern i luften rent och snyggt, och vet vad han gjort när han tryckt på varje knapp under uppstarten

Medlem

Härligt!

Jävla tur man inte är ute på någon båt nu


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Skräll att det var ryssar som gjort det.. am i right?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Flög online igår och det var sjukt kul. datalinken mellan leader och wingmen är hur sweet som helst. Har sett fram emot detta spel sedan det blev announced något/några år sedan.

Inaktiv

Japps, det är Ryskt. Samma folk som gjort Flanker och Lock-On.

Vet inte om det hänger ihop med ursprungslandet men det kommer med StarForce och aktivering så alla pengarna stannar i plånboken.

Inaktiv

Köpte den ryska versionen för en halvmånad/månad sedan.

det tog mej ett par timmars flygtid, men nu har jag ÄNTIGEN börjat få pli på fanskapet.

Men jag har fortfarande lite kvar att lära mig på ABRIS, Datalänkar och sånt.

Medlem

Synd att det är infekterat med starforce, men mitt intresse kvarstår. Någon som vet om det kommer ett demo? Grisar i säckar är inte kul.

Medlem
Skrivet av atiko:

Synd att det är infekterat med starforce, men mitt intresse kvarstår. Någon som vet om det kommer ett demo? Grisar i säckar är inte kul.

Kaenner detsamma. Lock-on har inte fungerat bra sedan jag skaffade ett 8800GTX-kort foer laenge sedan, sa det vore surt om man fick samma grafikbugg i det haer.

Medlem

Väldigt, väldigt, väldigt sugen på simulatorn, men ett företag som använder StarForce förtjänar inte mina pengar, så det blir till att bita i det sura äpplet och låta bli. Får sitta med Falcon 4.0: Allied Force tills det kommer ytterligare någon ny study-sim.

Medlem
Skrivet av q0rra:

Skräll att det var ryssar som gjort det.. am i right?

Bara ryssar som gör simulatorer och realitiskta spela, pga att väst marknaden är så himla casual medans i öst är det fortfarande populärt med seriösa simulatorer och realism spel.

Några Exempel:

#IL2
#Arma
#Arma 2
#Operation Flashpoint 1
#Theatre of War
#Men of War
#Lockon
#Faces of War
#Soldiers heroes of ww2
#Storm of War Battle of Britain
#9th Company Roots of Terror

Utan öst hade vi inte haft mycket simulatorer över huve taget, tacka dem för allt i princip, tyvärr portas allt mindre av deras spel till väst nu då de vet att det inte säljer bra här.

Medlem

Helvete vad nice!
som en blixt från klar himmel! me want now, tenta på onsdag sen 4 veckor in heaven (in a black shark! )

men crap, läste nyss att det har starforce (tack ni ovanför)
undvek flaming cliffs till lock on av just den anledningen. hmmpf.... äh what the hell, köper det ändå

Medlem
Skrivet av Boulund:

Helvete vad nice!
som en blixt från klar himmel! me want now, tenta på onsdag sen 4 veckor in heaven (in a black shark! )

men crap, läste nyss att det har starforce (tack ni ovanför)
undvek flaming cliffs till lock on av just den anledningen. hmmpf.... äh what the hell, köper det ändå

Helt klart värt det

Medlem

Fan va gött, detta har jag längtat efter länge.
Ytterligare att halvår att bemästra en rysk mordmaskin, ska bli med stort nöje. Nån på FZ kan ju hojta till om ni vill lira MP.

Medlem

- För starforce men jag kommer att köpa det ändå för att stödja utvecklare som gör riktiga spel istället för all jävla casual-skit som det görs här i väst.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av q0rra:

Skräll att det var ryssar som gjort det.. am i right?

Bara ryssar som gör simulatorer och realitiskta spela, pga att väst marknaden är så himla casual medans i öst är det fortfarande populärt med seriösa simulatorer och realism spel.

Några Exempel:

#IL2
#Arma
#Arma 2
#Operation Flashpoint 1
#Theatre of War
#Men of War
#Lockon
#Faces of War
#Soldiers heroes of ww2
#Storm of War Battle of Britain
#9th Company Roots of Terror

Utan öst hade vi inte haft mycket simulatorer över huve taget, tacka dem för allt i princip, tyvärr portas allt mindre av deras spel till väst nu då de vet att det inte säljer bra här.

Lock-on var inte mkt till simulator, kändes mer som ett techdemo för att kunna släppa sin DCS-serie sen. detsamma gäller arma, de må ha större vilja att producera simulatorer, men slutresultaten blir alltför ofta långt ifrån bra.
Oftast så får militären upp ögonen för mjukvaran, ber om ett specialprogram och vips så finns inga bra produkter för den civila marknaden.
Räcker med att se på skillnaden mellan arma och vbs.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Man kanske ska ta och testa det, var ett tag sen man körde ett simulator spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av q0rra:

Skräll att det var ryssar som gjort det.. am i right?

Bara ryssar som gör simulatorer och realitiskta spela, pga att väst marknaden är så himla casual medans i öst är det fortfarande populärt med seriösa simulatorer och realism spel.

Några Exempel:

#IL2
#Arma
#Arma 2
#Operation Flashpoint 1
#Theatre of War
#Men of War
#Lockon
#Faces of War
#Soldiers heroes of ww2
#Storm of War Battle of Britain
#9th Company Roots of Terror

Utan öst hade vi inte haft mycket simulatorer över huve taget, tacka dem för allt i princip, tyvärr portas allt mindre av deras spel till väst nu då de vet att det inte säljer bra här.

Lock-on var inte mkt till simulator, kändes mer som ett techdemo för att kunna släppa sin DCS-serie sen. detsamma gäller arma, de må ha större vilja att producera simulatorer, men slutresultaten blir alltför ofta långt ifrån bra.
Oftast så får militären upp ögonen för mjukvaran, ber om ett specialprogram och vips så finns inga bra produkter för den civila marknaden.
Räcker med att se på skillnaden mellan arma och vbs.

Möjligt men som du ser är listan lång och det var bara några jag rabblade upp, om du kör en simulator eller dylikt är nog chansen runt 90% att den är producerad i öst.

Finns tank simulatorer med mera också, klart det finns spel som saknar kvalite det gör det alltid , men ofta är det riktigt välgjorda spel.

Tex IL2 Sturmovik som nu skall få en uppföljaren i slutet av 2009.

Medlem

fråga:
hur ska man göra?
Köpa det online på deras e-handelssajt eller vänta tills det kommer till butik (kommer det någonsin till butik i sverige?)
vill gärna ha manualen på papper och inte i en toklång pdf

Medlem
Skrivet av Boulund:

fråga:
hur ska man göra?
Köpa det online på deras e-handelssajt eller vänta tills det kommer till butik (kommer det någonsin till butik i sverige?)
vill gärna ha manualen på papper och inte i en toklång pdf

svar:
Det är väl upp till dig vilket som känns bäst? Du kan ju inte låta alla andra fatta dina beslut?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Boulund:

fråga:
hur ska man göra?
Köpa det online på deras e-handelssajt eller vänta tills det kommer till butik (kommer det någonsin till butik i sverige?)
vill gärna ha manualen på papper och inte i en toklång pdf

Tror inte de dyker upp i svensk affär förrens Februari sen vet man aldrig om det ens kommer göra det. Jag köptet och är äkta nöjd iaf en riktigt fet heli simulator är detta.

Men pallar du vänta 3 månader på att det "kanske" kommer så är det väl upp till dig.

Vart jag fick februari från är webhallen.

Medlem

Dammit! Varför ska dom ha starforce
Verkligen sugen på en bra seriös AH sim och så ska dom sabba det med starforce. Nån som vet om både online versionen och den fysiska versionen har det?

Edit: Hittade det här på deras forum under starforce FAQ;
"We are evaluating the possibility of providing an additional version of the western release, utilizing Steam technologies."

*hoppashoppas*

Medlem

Låg i brevlådan när jag kom hem. Trevligt. Glöm inte att avaktivera era spel innan ni formaterar om eller byter hårdvara..


signatur
Inaktiv

Har en fråga?
Vad händer efter man har aktivera sitt spel 8-10 ggr?

1
Skriv svar