Öppen Runes of Magic-beta

Robot
Öppen Runes of Magic-beta

Brukar inte vara så kul de här spelen, har testat ett flertal för några år sen, det var bara ett som var kul som jag och kompisarna körde ett tag, tror det hette 12sky. Men tröttnade dock efter några månader.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Påminer lite om Warhammer och Wow.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har lirat lite och tycker att det påminner om wow ganska mycket. Har inget att klaga på än så länge, vill du lira gratis mmorpg är detta helt klart värt att testa.


signatur

HELL, IT'S ABOUT TIME.

Medlem

Har läst features verkar helt klart lovande ska testa det men jag tror det är fail som alla andre F2P mmo spel det är nice tills man upptäcker att du måste grinda i 200 år innan du för göra hälften som står.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag har lirat upp till lvl 9 precis. Helt ok spel för att vara gratis än så länge

Medlem

Har spelat OB till lvl 10 och det var helt okej! Ska köpa WAR istället då det inte kan jämföras med ett F2P.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

hade jättegärna testat om jag hittat en download som inte la av hela tiden för mig :S någon som råkat hitta en torrent länk?


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Inaktiv

The pirate bay

Medlem

Ah så sant *doh* tack för påminnelsen


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

mirroren som heter Gamona.de är snabb, laddar i 1.5MB/s (min max) konstant där atm

edit snabb, men när den nästan var klar så blev det något fel och hela filen kunde bara skrotas

Inaktiv
Medlem

härligt, gratis är gott


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ja, har varit med från starten där. Synd bara att jag sabbade min första gubbe när jag glömde att jag inte kunde reseta mina skills gratis längre... Aja

Medlem

Nu har jag, som "FPS-spelare" noll koll på den här typen av spel, men det verkar faktiskt riktigt intressant. Får se hur länge det varar. Otroligt välgjort för att vara ett F2P-spel i alla fall


signatur

snestreck woicer

Medlem

kollade trailern för housing, verkar vara ett rätt avancerat system ändå. Senaste housing jag höll på med var iof Foundations i DAoC. Verkar rätt ballt iaf ^^


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Inaktiv

Kan inte installera Säger att filer saknas så som models osv. Jag har laddat ner alla 4 bin filerna och setupfilen.. Någon som vet vad det är för fel?

Medlem

funkade fint att installera med installern från TPB, den silencer postade


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Det bästa F2P-spelet jag har spelat hittills.

Medlem

Har laddat hem o provat. Första intrycket är viktigt för mig och det var inte bra.
Påminner om WoW, fast stelare.
Har bara varit i startzonen än men ska testa lite till senare. Men det är nog inget spel för mig.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Spelet är bättre än de flesta F2P spel skulle rekommendera det här spelet till dom som vill ha ett spel där du kan quest för att nå max lvl istället för att grinda mobs.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Klart det bästa F2P MMO spelet som jag har kört.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ett av dom bättre f2p spelen , väldigt polerat det jag upplevt hittils men kör inte så ofta och är typ bara lvl20 spelat sen closed beta


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

gjort 2-3 gubbar nu och testat dual-class prylen som var riktigt rolig.. har varit inbiten woware sedan start och även provat warhammer.. runes of magic är kasnke lite fulare men det verkar faktiskt lovande... tänkte köra upp till level 15 och prova pvp.

Medlem

jag spelade closed beta, ska testa hur det är nu

1
Skriv svar