Medlem
Luftvapen

Halojj!

Är det någon här som vet ifall det är dåligt för vapnet att bli skjutet utan att en kula sitter i? Alltså att man bara skjuter luft..

Har en jäddra massa insekter i mitt rum nu på sommaren som tar sig igenom myggnätet, luftpistolen är ganska effektiv blir så mycket kladd på skärmen annars

Tack på förhand

Medlem

Om det är en soft-air gun så, ja, den tar skada av att bara skjuta luft.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Nä det är en luftpistol, för 4,5 blykulor

Medlem

Nej, det är ingen fara.

Det som slits ut är packningar/tätningar/oringar men det är ett lågt slitage så det behöver du göra först om du märker att det är dålig "fart" i pistolen.


signatur

Space for rent.

Medlem

Okej! Tack för alla svaren!

Medlem

Stackars djuren, kan du inte vara vifta bort dem? :/

Medlem

Den kan jag rekommendera starkt,
Har iofs aldrig provat den på insekter, men på människor är den skitkul


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

den är askul att mörda flugor med, bonuspoäng för att man kan ha skoj med kompisar också


signatur

yolo

MFC
Medlem

den där elektriska grejen är värdelös på snabba flugor och dessutom.. hårdplast?

Nåja, kul är den icke-desto-mindre.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Alltså jag försöker att hålla mig så långt ifrån djurplågeri som möjligt.. Men pixlestora flugor som gör allt för att irritera mig är bara för mycket

Medlem

och om det skulle vara så att du tappar tryck är det ju lätt att byta ut oringarna i luftgevär ;D

1
Skriv svar