Nya Gears of War 2-banor ute

Robot
Medlem
Nya Gears of War 2-banor ute

Skulle aldrig betala för map-packs.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Inte jag heller ucsh


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

släpp lite nya single player banor istället.

Medlem

Betala för map packs är dåligt knappast värt det map packs till spel ska vara en gratis bonus


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

är banorna gratis:)

Varför ta pengar för map packs? det borde microsoft ändra game add-ons och så skall vara GRATIS!, till pc- brukar sånt vara gratis, men var för inte på konsoll? de där giriga jävlarna borta på microsoft, men resten i xbox live är bra men pengar för game add ons? ALDRIG I LIVET!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Skulle aldrig betala för map-packs.

Finns ju ju också 500.000 personer som vill ha dessa maps

Medlem

800msp för maps som man ska lagga runt på ? Nej tack.

Medlem

Lika giriga som vanligt... Tur man inte kör online på boxen då, först ska man punga ut pengar för live sen ska man betala för varenda en liten extra grej till varje spel och för vadå? att sitta och spela med kass fps, mot dryga småungar och med värdelösa match making system. Nej tack håller mig nog till PC när det gäller online spel...

Inaktiv
Skrivet av Cane:

Lika giriga som vanligt... Tur man inte kör online på boxen då, först ska man punga ut pengar för live sen ska man betala för varenda en liten extra grej till varje spel och för vadå? att sitta och spela med kass fps, mot dryga småungar och med värdelösa match making system. Nej tack håller mig nog till PC när det gäller online spel...

OK

Medlem
Medlem

Epic vill nog inte ta betalt för map packs men dock så måste dom för att MS kräver det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Dom är ju snabba på att släppa dlc i alla fall.

Medlem

De brukar bli gratis efter några månader

Inaktiv

Precis, de blir gratis om ett par månader.. har alltid varit så för Gears mappacks

1
Skriv svar