Kebabtallrik eller Kebabpizza?

Medlem
Kebabtallrik eller Kebabpizza?

Två delikatesser står nu här ansikte mot ansikte, nu ska kampen avgöras. Århundradets batalj! Välj klokt mina vänner. Vilken föredrar du?

Själv måste jag faktiskt säga att ingenting slår en kebabtallrik med mild sås på.

Medlem

Kebabtallrik PÅ en pizza är underbart. Eller snarare en Kebabpizza med strips på. Mumma


signatur

Videomupp

Inaktiv
Medlem

tallrik, hands down.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

tallrik helt klart
kebab med mos är svårt att slå.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

tallrik helt klart
kebab med mos är svårt att slå.

med mos? det har jag aldrig testat.
har bara kört med pommes frites.

låter dock intressant...:$

Medlem

Kebabtallrik, åt det senast igår till lunch.


signatur

<3

Inaktiv

Kebabpizza från Wallermans i Skövde <3


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

kebabmedbröd,alltingpå.


signatur

thank you, come again

Medlem
Medlem

Helvete det här var ett svårt val!
Har haft fler goda kebabpizzor dock så det får min röst


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Kebab i bröd aka Dönerkebab.


signatur

War never changes.

Medlem

Kebabpizza på Älgens slår allt.

Medlem

Kebabtallrik! Fast det ska vara småbitar av kebab och inte långa remsor.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Kebabtallrik med vitlök samt stark sås. Inget sitter bättre under en bakfylla.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv
Medlem

kebabpizza, helt klart.

men så är pizzorna här i Jönköping bäst i landet - har ett flertal kompisar som tidigare bott i andra städer (allt från Nässjö och Vetlanda till Katrineholm och Helsingborg)
alla instämmer att pizzorna i Jönköping är speciella (och jag håller med när jag tvingar i mig halvgod pizza i <insert valfri svensk stad förutom JKPG>


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

kebabtallrik. Satan vad sugen jag blev nu.
Mild sås och ketchup.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Kebabtallrik på Järnvägsgrillen i Alingsås:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

tallrik, fast vilket som duger.

finns en libanes nere i ystad (malmö på vintrarna tror jag) som gör de absolut bästa kebab-/falafel-rullarna i hela världen, minst. "en manlig falafel" (ja, det står så på menyn) med inlagd rättika och stark sås ska det vara. en väldigt bra anledning att ta sig till ystad på sommaren. nu var det några år sedan, men jalla jalla vill jag minnas att det hette, det är en vagn nere vid turistbyrån, på den stora parkeringen

red: vad pratar ni om? ketchup?! potatismos?! ni är ju inte kloka


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

MFC
Medlem

kebabpizza is teh shit, fast det är få pizzerior som har bra sås. De flesta kör med Nisses sås-recept eller nått för alla smakar likadant känns det som.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar