Och spelpaketet går till...

Robot
Medlem
Och spelpaketet går till...

Grattis.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Gratulerar, väl kämpat.

Medlem

Grattis till alla som vann

Medlem

Grattis till vinnarna


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

bra kämpat, fattar inte hur ni orkar bara

excerion, du kan ju inte vara glad av o lagt så mycket tid o möda o bara vinna 500kr , men bättre få något än inget i guess

Medlem

Då får det bli en tripp till MediaMarkt snart då Och gratulerar till storvinsten Punchbag!

Medlem

Tyckte det såg ut som Excerion låg i top hela tiden, surt att åka på däng i slutet

Medlem

"Nuts!"

Grats.

Medlem

Nice omkörning där på slutet Grattis

Medlem

När och hur kan vi förvänta oss att få våra presentkort?

Cred till FZ för o ha en annorlunda tävling än vanligt, mycket roligare om man faktiskt kan påverka lite mer om man vinner eller inte.

Redaktör
Skrivet av Drapan:

När och hur kan vi förvänta oss att få våra presentkort?

Jag vet inte när. MediaMarkt som skickar ut priserna, vi ska höra med dem i dag hur det går till. Hur är nog enklare att svara på - posten.


signatur
Medlem

Hur kan ni veta att vinnaren inte bara gjort ett script som scannar fz.se med alla undersidor och följer länkar på bilder som ingår i tävlingen?

Medlem

Det ska bli intressant med nästa del av tävlingen, låter lovande att de ändrar om lite så jag hoppas det inte behövs några hela nätter för att ligga bra till där Återigen, grattis Polly och bra jobbat Excerion!

/ LordDaimos

Medlem

grattis , bra kämpat allihop , lite surt att det strulade för Excerion

Medlem

Haha, insåg just att närmaste Media Markt-varuhus för mig ligger utanför Sundsvall, en enkel tripp på 25 mil enkel väg och presentkortet går inte att använda online Tur att de öppnar här uppe i april nån gång iaf

/ LordDaimos

Medlem
Medlem

Att ni orkade, det i sig är ju helt fantastiskt
Bra jobbat ni som ihärdigt satt och letade poäng, ni förtjänade presentkortet, och synd för Exercion som kämpade så hårt för att ligga 1a så länge, enbart för att bli omkörd i slutskedet.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Grattis till vinnarna!
Jag gav själv upp efter en mycket kort tid då jag insåg att jag har ett liv


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Wow, hur 17 hann ni med så många poäng? hehe. Grattis till er vinnare! Ska bli kul å se hur nästa tävling artar sig.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Grattis till vinnarna!
Jag gav själv upp efter en mycket kort tid då jag insåg att jag har ett liv

Många som ger upp skulle nog säga så men jag vet inte om någon (som tjänar under exempelvis 50000 i månaden) skulle tycka att det var dåligt spenderad tid att vinna en TV + PS3 för 3,5 dagars "jobb". Vad hann du göra i ditt "liv" på den tiden? Gå på krogen på lördag och kyrkan på söndag? :$

Nu har jag sovit i ca 12 timmar, har huvudvärk men ett långt bad och en massa vatten på det så blir det säkert bra.
Själv satt jag med två skärmar varav den ena uppdaterade sidan med hur många symboler det fanns kvar och den andra letade jag symboler med, och med tidtagaruret på mobilen försökte jag tajma 60 sekunder.
Själv använde jag inget script, jag har varken dom kunskaperna eller önskan. Människa över maskin.

Vill även påpeka att jag startade EFTER tidsbegränsningen. När folk började skriva att "nu har man ju ingen chans" bestämde jag mig för att visa mig själv tvärtom.

Vill även tacka FZ för chansen att få ställa upp i tävlingen och för de otroligt grymma priserna, jag har användning för allt i paketet då jag sitter på en sketen gammal tv och mitt gamla orginalxbox "Dammkartongen".
Tack även för motståndet.

Medlem
Skrivet av Rhino:

Många som ger upp skulle nog säga så men jag vet inte om någon (som tjänar under exempelvis 50000 i månaden) skulle tycka att det var dåligt spenderad tid att vinna en TV + PS3 för 3,5 dagars "jobb". Vad hann du göra i ditt "liv" på den tiden? Gå på krogen på lördag och kyrkan på söndag? :$

Ja du, vissa av oss studerar till exempel och tävlingarna sammanfaller fantastiskt väl med tentaperioden (vilket ju inte är FZ:as fel men så är det. Körd tenta innebär en ny härlig pluggvecka i juni samt potentiellt problem med CSN (dvs inga pengar nästa termin/läsår), vilket kanske inte är så lockande jämfört med chansen (inga garantier) att vinna.

Sedan är det väl inte så att alla bara kan skippa jobbet i 3½ dagar sådär utan vidare?

Medlem

Grattis Polly.

Fet tävling, Även om jag inte riktigt gillar utförandet så är grund idén bra. Men de som vann var fasiken värda det denna gången. Så det kan då fan inte folk klaga på denna gången. Jag hadde hellre set mångt färre symboler så att det inte "går" att spamma fram dom. Utan dom faktiskt bara dök upp vid ihärdigt surfande av sidan.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

herrejävlar vad många poäng!
jag gav upp efter 5 poäng, orkade inte mer :<

Medlem

Jag sket i denna tävling. Fick ju en 37" Sharp Aquos i julklapp ändå så!

Bara en ps3a kvar då!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Grattis, grattis!
Jag satt en timme eller två och hade vissa problem - mina poäng försvann lite då och då, förmodligen gjorde jag fel någonstans.

Jag vill efterlysa en tävling som inte går ut på att sega ner sidan och/eller innebär att man måste göra en liknande insats som skattjakten, det är mer ett jobb än en tävling.

Jag tror dessutom att någon som klickat på 50 symboler i timman har löst det hela med klyftig programering. Men det är bara jag det.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Grattis! Trodde inte att Punchbag Polly skulle ro hem det.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Grattis, grattis!
Jag satt en timme eller två och hade vissa problem - mina poäng försvann lite då och då, förmodligen gjorde jag fel någonstans.

Att poängen "försvann" var egentligen bara en kosmetisk bugg som visade mer poäng än du egentligen hade. Med jämna mellanrum så uppdaterades detta till det korrekta värdet varvid det såg ut som att du hade tappat poäng.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av CastorFiber:

Grattis, grattis!
Jag satt en timme eller två och hade vissa problem - mina poäng försvann lite då och då, förmodligen gjorde jag fel någonstans.

Att poängen "försvann" var egentligen bara en kosmetisk bugg som visade mer poäng än du egentligen hade. Med jämna mellanrum så uppdaterades detta till det korrekta värdet varvid det såg ut som att du hade tappat poäng.

/ LordDaimos

Jo, så var det säkert. Men det var ändå retligt att tro att man hade skrapat ihop 25 poäng och trodde man var på G in i tävlingen (som jag upptäkte allt för sent) och sedan hade man 7 p istället... då var det ganska lätt att irriterad lägga ned.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Skriv svar