God of War III premiärfilmat

Medlem

Som ett fanatiskt God of War fan känner jag mig lite skamsen för att erkänna att jag förväntade mig mer. Det här såg mest ut som träskbanan i GoW 2 fast med standard PS3-grafik.

Jag är dock 85 % säker på att de kommer att övertyga mig till slut. Det känns ändå lite som om de var pressade att klämma ut nåt skit att teasa oss med.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

ptr
Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Som ett fanatiskt God of War fan känner jag mig lite skamsen för att erkänna att jag förväntade mig mer. Det här såg mest ut som träskbanan i GoW 2 fast med standard PS3-grafik.

Jag är dock 85 % säker på att de kommer att övertyga mig till slut. Det känns ändå lite som om de var pressade att klämma ut nåt skit att teasa oss med.

känner PRECIS likadant.

Medlem

Krigsguden med mer blod och slakt än någonsin förr?
Måste testa dom där feta handskarna eller vad jag ska kalla de.


signatur

Rawr

Medlem

Suck ge en fan mer och han whinar ännu mer

Jag för min del ser fram emot detta spel då jag gillade dom två tidigare.
Jag tycker då inte inte rösten lät så illa tyckte den lät som vanligt ungefär men det kanske bara är jag
Förövrigt om ni vill ha ett prakt exempel på dåligt röstskådespeleri så kan ni ju pröva demot på spelet Alpha Prime.

Medlem

Vilken fatalt usel trailer. Däremot blir nog spelet dessbättre.

Inaktiv

sköna slaktarhandskar : >

Medlem

Jättehandskarna var höjdpunkten, ser roliga ut att slakta med.

Medlem

Måste säga att även jag blev något besviken med tanke på vad Jaffe sa i hans blog men det måste vara en tidigare build mot vad han spelade. Det ser även bättre ut om man laddar hem 1080 version från psn. Förhoppningsvis kommer det dom visar på E3 09 att se mycket bättre ut.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

SKäms över att jag inte köpt GoW2 till min PS3a än ... Får ta och göra det någon dag när jag faktiskt har tid över.

Medlem
Skrivet av Wortex:

SKäms över att jag inte köpt GoW2 till min PS3a än ... Får ta och göra det någon dag när jag faktiskt har tid över.

Finns det till PS3? Eller har du en sån PS3:a som är bakåtkompatibel?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av Wortex:

SKäms över att jag inte köpt GoW2 till min PS3a än ... Får ta och göra det någon dag när jag faktiskt har tid över.

Finns det till PS3? Eller har du en sån PS3:a som är bakåtkompatibel?

Bakåtkompatibel PS3a <3

Inaktiv

Väntas ihärdigt.

Ti.
Medlem

Kommer nog att sova med fodralet under täcket första veckan efter inköp..
*smek*
*smek*

Medlem
Skrivet av Wortex:
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av Wortex:

SKäms över att jag inte köpt GoW2 till min PS3a än ... Får ta och göra det någon dag när jag faktiskt har tid över.

Finns det till PS3? Eller har du en sån PS3:a som är bakåtkompatibel?

Bakåtkompatibel PS3a <3

Avundsjukan är på topp, jag vill också ha en sån:(


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Har köpt GoW1, GoW2, MGS2,MGS3 till min PS3a
Har kört Nintendo innan så hade ingen PS2a så man fick ta igen lite av de bästa spelen man missat.

Längtar riktigt mycket efter GoW3 iaf efter att ha lirat de tidigare 2.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Alla klagar på grafiken på denna trailer tycker det ser snyggt ut och btw spelet är ju inte klart ännu mycket kan hända under tiden


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

riktigt härligt! men som sagt, synd att man inte har en PS3, kanske dags att införskaffa sig en

12
Skriv svar