Indiana Jones - Memorialday 2008

Medlem
Indiana Jones - Memorialday 2008

http://www.indianajones.com

Att säga att jag ser fram emot denna film är en underdrift!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

åh nej, inte Shia LaBeouf


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Alltså, jag såg tvåan för första gången sen jag var jätteliten häromdagen faktiskt.

Säg inte någon nu att den tycker att den är bra seriöst. Kan varit sämsta skräper jag sett i år, och då har jag ändå sett epic movie. Okej, att den kan vara kul att se för lite nostalgi och att Ford är fett manlig, men bra är den då inte.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Var du jätteliten häromdagen???


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Alltså, jag såg tvåan för första gången sen jag var jätteliten häromdagen faktiskt.

Säg inte någon nu att den tycker att den är bra seriöst. Kan varit sämsta skräper jag sett i år, och då har jag ändå sett epic movie. Okej, att den kan vara kul att se för lite nostalgi och att Ford är fett manlig, men bra är den då inte.

tvåan är rätt kass.

ettan är en klassiker, och trean är troligen en av världens bästa filmer.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Var du jätteliten häromdagen???

Var du?
Han skrev att han såg den för första gången häromdagen SEN han var liten. -.-

Medlem

Ni dissar ju bara tvåan därför att han inte slåss mot nazister i den. Är inte sämre än de andra. Håller i själva verket minst samma nivå som de andra två.

I själva verket är ju trean sämst. Låååååååångtråkig.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av lave:

tvåan är rätt kass.

ettan är en klassiker, och trean är troligen en av världens bästa filmer.

mmkay, säger du det så...
Ska se den i veckan nu så får se om det stämmer (troligt)


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Visst, tvåan är inte lika bra som de andra. Det håller jag med om.

Men trean är nog den jag gillar mest. Kul att se hur han får ärret, piskan etc. Kul med pappa Jones också och en riktigt bra äventyrsstory.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

2an är ju skön ju men visst 1an är ju best i trilogin so far.

Tror inte 4an kommer slå 1an och jag tycker inte man ska förvänta sig det heller


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Såg också indy-filmerna för inte allt för länge sedan och blev förvånad över att tvåan faktiskt var den sämsta av de tre. Var helt säker på att den var bäst, men ens syn på saker förändras med tiden.
Håller nu med om att ettan och trean är bättre och så håller vi tummarna för 4:an

Inaktiv

Tvåan har alltid varit den sämre av de tre. Ingen av filmerna är dåliga, men en måste komma sist.

Tror det beror på den blonda bruden som mest var jobbig. Har för mig att hon mest skrek medans Marion i 1:an både kan supa dig under bordet samt hantera vapen.

Medlem
Skrivet av teX:

Tvåan har alltid varit den sämre av de tre. Ingen av filmerna är dåliga, men en måste komma sist.

Tror det beror på den blonda bruden som mest var jobbig. Har för mig att hon mest skrek medans Marion i 1:an både kan supa dig under bordet samt hantera vapen.

Och Marion kommer tillbaks i fyran. Vet dock inte om hon super.
Den jobbiga blonda (Kate Capshaw) i tvåan var Spielbergs fru.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar