Årets största besvikelser

Medlem

Fan vilka idioter, iaf när det gäller Dead Space som förutom att det säljer otroligt bra är tamefan de bästa som hänt sedan de gamla Resident Evil inom skräck genren.

En annan konstig titel som är med är ju Mirrors Edge, säljer kanske inte överdrivet men det är otroligt innovativt osv.

Medlem

Dead Space? Han måste ju vara befriad från vett.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Och vad gjorde Dead Space på den listan?! Dumheter!


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Inaktiv

den där listan tillhör fablernas värld


signatur

ToMZoN

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Vilken jäkla idiot placerar AoC på en sådan här lista sinnesrubbat!?


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Håller med Om DeadSpace iaf. Det var skit rent ut sagt.. Spore var ju med överhypad.

Medlem

Det var ju skrivet utifrån hypet spelet har fått mot vad som levererades. Mirrors edge må vara ett bra spel men det levererade inte vad som lovades. Själv tycker jag Star Wars var ett riktigt bra spel. Visst, linjärt men det var några timmars härlig underhållning och den onda sidan i mig fick flera goda(grymma) skratt.

Fallout 3, far cry 2, left 4 dead, conan, spore är mina top fem besvikelser för året men så har jag ju inte spelat alla av årets överhypade spel.

Medlem

Dead space och Force unleashed WTF?
Visst Force unleashed har väl sina brister men det är ändå ett riktigt kul och välproducerat spel.
Dead space sedan är på 3:e plats på min Game of the years lista.
1.MGS4
2.GTA4
3.Dead Space


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

va fän, de hade med prince of persia men nämnde inget om last remnant. Det var lätt årets besvikelse av alla spel (kolla upp vad det är och vad folk säger om det om du inte har en aning). infinite undiscovery var ingen höjdare heller.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Haha känns som att listan är gjord för att väcka irritation Men ja, Far Cry 2 och Spore är mina personliga största besvikelser, båda spelen är för svulstiga för sigg eget bästa.

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

Vilken jäkla idiot placerar AoC på en sådan här lista sinnesrubbat!?

För att det var så himla dåligt.

Medlem

va fan:O fan vilken trög lista många av dom där spelen är bra!

Medlem

WTF!? va äre för jävla lista??

lwf
Medlem

Tänkte klaga lite på att Far Cry 2 inte stod med, men det verkar som att det stod rätt mycket om det här bland kommentarerna redan så det behövs nog inte.

Äh, jag gör det ändå; Far Cry 2 då?!

Medlem

Tänker folk innan de kommenterar listan? Trodde ni att det var era åsikter på DEN listan? xD

Medlem

Va fan gör Dead Space där? Bästa spelet i år...

Vad gör Too human där förresten? Det är väl ingen besvikelse direkt när alla visste vilket botten napp det skulle bli efter 10 års utveckling och dom simmade ju bokstavligt i problem gällande utvecklingen av spelet.

Storm of Zehir fattas på den där listan, och det gör den till ett skämt.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Tänker folk innan de kommenterar listan? Trodde ni att det var era åsikter på DEN listan? xD

Yup, FZ kan ju stänga ner kommentarfunktionen på nyheter nu när du fast slagit att folk inte kan ha en åsikt i mot en annan persons åsikter.

Har du spelat Dead Space t ex? Såna fall skulle du nog med hålla med om att hans åsikt om att det var en "besvikelse" har inga grunder om han inte förväntade sig ett racing/RTS spel.

Medlem

Många missar på den listan.
Dead space liksom? Bäste singel player upplevlsen på flera år enligt mig, var helt fast i det.
Sen, vart är floppar som Far Cry 2? Helt otroligt vilket dåligt spel.
Age of Conan förtjänar ju att hamna mycket längre upp på listan. Håller ju samma klass som de hundra dåliga gratis mmo's:en från asien.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Alltså, tänk på att listan inte handlar om årets sämsta spel. Den handlar om de största besvikelserna. Tycker t.ex. att AoC platsar rätt bra då det inte levde upp till hypen. Det var ju inte dåligt, men det är inget de påstår heller.

Medlem

Heh, tycker Dead Space passar bra där. Riktigt trist skräckspel. Både Dead Space och Doom 3 är så extremt förutsägbara. Man går in i ett tomt rum, och man vet när man nått mitten av rummet så kommer några monster att spawnas och "skrämmas". Ugh.

Hatar sådan "monster closet tactic" design.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Dead Space ska absolut inte vara med på listan.

Håller med fullständigt!

Jag tycker inte att Dead Space är så förutsägbart. många tillfällen blir jag helt ställd.


signatur

Rawr

Inaktiv

Smaken är som baken, alla sånna här listor är helt meningslösa och betyder ingenting.

Inaktiv

Den där listan är mer personlig, stämmer inte alls överens med vad som sägs på "internet".

-_-

Medlem

Dead Space ?? hahaha

Medlem

Jag satt och funderade om inte Far Cry 2 skulle dyka upp snart när jag scrollade ner i listan...

Maken till överhypat spel får man leta efter.

Medlem

Far cry 2 för fan...

Inaktiv

Tycker knappast spore ska toppa listan, folk tycker bara inte om det p.g.a. deras kopieringsskydd. Själv fattar jag inte vad dead space gör på listan, hade inte ens hört talas om det tills jag såg recensioner på det. Tyckte det var ett bra spel, men 2008 har varit ett riktigt sunkigt spel år överlag.

Medlem

Vad är detta för skitlista? Han har ju ingen koll alls killen.. Dead Space, Mirrors Edge, Prince Of Persia?..

Och vart är Far Cry 2? Helt klart årets största besvikelse.

Ti.
Medlem

Den här bloggen toppar min inofficiella lista med idiot-bloggar 2008...

Undrar hur det kommer sig att en sådan här samling samkönsoralsexutövare ens räknas som dugliga till att skriva sånt här?

Medlem

Vad som än sägs på listorna så kommer man att klaga, Jag tyckte det var en OK lista, många av spelen är fortf bra bara att de är inte lika bra som man hoppades på, Star wars t.ex. Glöm inte att i sverige har vi en annan "spelsmak"


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Skriv svar