Legendary-demo ute

Robot
Medlem
Legendary-demo ute

"Håller du med kritikerna?"

Ja.

Medlem

"Håller du med kritikerna?"

JA 100%!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

haha, oväntat svar

Tyckte det såg ut att kunna bli något...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

"Håller du med kritikerna?"

Ja 99,9%


signatur

drömmer om Geforce 8800 Ultra

Medlem

"Håller du med kritikerna?"

Ja.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

"Håller du med kritikerna?"

Ja.

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

"Håller du med kritikerna?"

JA 100%!

Medlem

Ska testa skiten iaf

Medlem

"Håller du med kritikerna?"

Ja till 200%

Medlem

O! Yes! värdelöst spel

Medlem

Flopp spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

jag tycker att spelet var kul faktiskt, jag har inget emot linjära spel, älskar till exempel fear och såna spel. De kunde ha gjort en del grejer bättre, men jag tycker absolut inte att spelet var värdelöst. Och fult var det väl ändå inte? de klagar på texturer och så, men ska de inte klaga på texturerna i wow då? eller andra spel. Tycker att i spel som är väldigt fria, så känner man inte av storyn på samma sätt som i linjära spel.


signatur

cags

Medlem

MEN FÖR FASEN!. Nyss släpptes ju WaOW(not really)-"addon", förklara vad man ska kalla den grafiken då.. Rännskita på monitorn?

OK att spelet fet-ratas, men inte grafiken (ser ut som 6/10 på screensen iaff). Hyckleri på hög nivå.

EDIT: ash du han före cags59.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

a:P


signatur

cags

Medlem
Skrivet av cags59:

jag tycker att spelet var kul faktiskt, jag har inget emot linjära spel, älskar till exempel fear och såna spel. De kunde ha gjort en del grejer bättre, men jag tycker absolut inte att spelet var värdelöst. Och fult var det väl ändå inte? de klagar på texturer och så, men ska de inte klaga på texturerna i wow då? eller andra spel. Tycker att i spel som är väldigt fria, så känner man inte av storyn på samma sätt som i linjära spel.

Ja, jämnför texturerna i ett MMO med ett FPS som dessutom släpptes nyligen. Ibland undrar man.

Medlem

Det går visst, båda är produkter som ansetts kvalificera grafiskt till släpp NU. Vilket wow addonen inte gör, för så länge som wow mjölkats (4 år?)är det inte försvarbart att släppa addonen nu istället för ett modernare wow (helst inte dock ).
DEN förkännas att ratas till 200% om nått.
Legendary duger grafiskt nu.. till skillnad.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av cags59:

jag tycker att spelet var kul faktiskt, jag har inget emot linjära spel, älskar till exempel fear och såna spel. De kunde ha gjort en del grejer bättre, men jag tycker absolut inte att spelet var värdelöst. Och fult var det väl ändå inte? de klagar på texturer och så, men ska de inte klaga på texturerna i wow då? eller andra spel. Tycker att i spel som är väldigt fria, så känner man inte av storyn på samma sätt som i linjära spel.

Ja, jämnför texturerna i ett MMO med ett FPS som dessutom släpptes nyligen. Ibland undrar man.

Ööö, vad har texturerna med att det är ett mmo att göra. Det är ju inte så att de skickas över internet i multiplayer om du trodde det.

Jämförelsen var dock ändå kass eftersom wow har ju den stilen och grafiken har väll snyggats till i och med lich king?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Citat:

Men om du misstror kritikerkåren, är lätt masochistisk...

Japp jag är känner mig lite små masochistisk, laddar ner

Inaktiv

7 timmar kvar yaya vad är det för fel på BT.

1
Skriv svar