Multiplayertrailer från Dawn of War II

Robot
Inaktiv
Multiplayertrailer från Dawn of War II

Kommer nog bli en värdig motståndare till SC2 musiken var skön också

Medlem

The lack of possesed space marines is disturbing.

Medlem

Såg nice ut, dock så gillar jag inte att dom har gjort striderna mindre. Vill ha många soldater på fältet...Såg väldigt snyggt ut dock, Bra användning av CoH Motorn

Medlem

<3 Relic


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Nästan tur att Necrons inte är med, hade varit för svårt att vänta då:)

Medlem

ser ju verkligen ut att bli ett bra spel!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Wow, underbart!


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Medlem
Skrivet av mullins:

The lack of possesed space marines is disturbing.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Den trailern slog allt jag hittils sett från starcraft 2. Wow. Angående mindre strider så kommer nog den som spelar förstå att det är inte på något sätt mindre att göra micromässigt. Speciellt om man har spelat Company of Heroes på någon slags seriös nivå.

Medlem

Givet köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

jävlar, games for windows live? kommer nog bli lite smådrygt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av mullins:

The lack of possesed space marines is disturbing.

Kommer komma i första expansionen.
Då dom endast kommer fokusera sig på Chaos och alla dess gudar.

För övrigt så kommer DoW2 att döda SC2. Enligt mig.

Medlem

DoW2 känns banne mig hetare än SC2 atm. ser verkligen fram emot detta

Medlem

Fy fan vad najs! Givet köp...

Inaktiv

Gaymes for Shitdos Dead.

Medlem

SC2 är ju en SC1 clon, så det är ju inte något nytänkande där, alltså ingen större rättvisa att ens försöka gämföra med DoW2.
DoW2 å andra sidan verkar ha tagit ännu ett steg i att utforska RTS genren, den här gången med mindre enheter, men förhoppningsvis med brutalare strider

Medlem

Det ser rätt coolt ut, dock så känns alla andra rts så primitiva jämfört med SupCom

Inaktiv

I just Jizzed In MY PANTS!

Medlem

Förstår inte hur de kunde påstå att de inte kunde göra Tyraniderna till rätta i ettan när tvåan har ännu färre enheter. Jag ser hellre lite sämre grafik med fler enheter än tvärtom.

Älskade verkligen ettan men jag gillar inte riktningen de tagit serien. Och som tidigare nämnt så är games for windows live totalt värdelöst.

Medlem

Riktigt coolt. Ser mer fram emot det här än SC2 för tillfället.

Medlem

Warcraft 3 + Dawn of War + Company of Heroes = ja tack! Om man gillar RTS kommer man nog köpa både detta och Starcraft 2, med tanke på hur sakta det går för Blizzard så hinner vi nog skrapa ihop pengar till deras spel också.

Medlem

Riktigt, riktigt synd med Gaymes for Virus Live till ett spel som ser så helt fantastiskt under bart ut!

Själv har jag inte ens ägnat en tanke åt att köpa SC2. Det här däremot...

Medlem

Rent spelmässigt så ser det bättre ut än SC2. Skulle bli väldigt förvånad om DoW2 klådde SC2 på kampanjfronten dock. Det blir att försöka få tid för båda, eller hur?

dock så har jag inte någon aning om vilken som kommer först... nu får jag kolla upp det. Antar DoW2?

Inaktiv

Blir att skaffa detta

Klart KÖP!

Medlem

Bara log stort när jag såg trailern! JA! Givet köp! Älskar DoW


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av toern:

dock så har jag inte någon aning om vilken som kommer först... nu får jag kolla upp det. Antar DoW2?

DoW2 beräknas lanseras om två månader (februari 2009)
Någon gång innan dess blir det beta för soulstormägare dock. Förhoppningsvis innan nyår.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Som vanligt tror Warhammer-fanboysen att deras spel kommer att slå Blizzards. Så brukar det vara innan release, men efter release brukar alla vara överens om att Blizzard slog Warhammer-världen på fingrarna igen. Så kommer det också att bli i kampen mellan Starcraft 2 och Dawn of War 2. Men det är ju kul för er att ni i alla fall kan få hoppas innan verkligheten hinner ikapp er. My life for Aiur!

Medlem

Bra där Deadflag; inget understryker ett påstående lika bra som att spamma det, retorik på hög nivå:)

För övrigt tycker jag att du har fel; har alltid föredragit Warhammer även om Starcraft är ett bra spel...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Bra där Deadflag; inget understryker ett påstående lika bra som att spamma det, retorik på hög nivå:)

För övrigt tycker jag att du har fel; har alltid föredragit Warhammer även om Starcraft är ett bra spel...

Bra där beersgarden att ditt resonerande djup åskådliggörs genom att det enda du bygger ditt resonemang på är mitt misstag att jag råkade trycka på skicka två gånger. Mitt resonemang gick ut på att warhammer-fanboys alltid säger att deras spel ska bli så mycket bättre än Blizzards motsvarigheter. Medan verkligheten säger något annat, se till exempel Warhammer: Online vs World of Warcraft där de flesta gått tillbaks till WoW som ändå är 4 år äldre än WAR. Eftersom du inte presenterar något argument som bevisar motsatsen till mitt argument är din retoriska nivå botten.

123
Skriv svar