Multiplayertrailer från Dawn of War II

Medlem

Åh herregud. Av mina empiriska observationer har jag kommit fram till att Deadflag är en fullständig idiot. Därför blir allt du skriver per automatik annullerat.

Och ja det här är en attack mot dig deadflag för jag gillar inte idioter. Speciellt när de tror att de är smarta.

Du är förmodligen lite under 18 år gammal, rätt socialt misanpassad (dvs. lite vänner). Du skyller ju självklart det här på att du besitter en enorm intelligens och att ingen egentligen förstår dig. Du kan säkert sitta och bråka om obetydliga ämnen tills du märker att alla runtomkring dig håller käften. Det är så du får din uppmärksamhet och tillfredställelse. Du mår bra när alla andra håller käften för dig känner dig smartare. Men du måste väl inse att de håller käften för att DE INTE BRYR SIG.

Helvete vad det var längesen jag blev såhär trollad.

Medlem
Skrivet av haido:

Åh herregud. Av mina empiriska observationer har jag kommit fram till att Deadflag är en fullständig idiot. Därför blir allt du skriver per automatik annullerat.

Och ja det här är en attack mot dig deadflag för jag gillar inte idioter. Speciellt när de tror att de är smarta.

Du är förmodligen lite under 18 år gammal, rätt socialt misanpassad (dvs. lite vänner). Du skyller ju självklart det här på att du besitter en enorm intelligens och att ingen egentligen förstår dig. Du kan säkert sitta och bråka om obetydliga ämnen tills du märker att alla runtomkring dig håller käften. Det är så du får din uppmärksamhet och tillfredställelse. Du mår bra när alla andra håller käften för dig känner dig smartare. Men du måste väl inse att de håller käften för att DE INTE BRYR SIG.

Helvete vad det var längesen jag blev såhär trollad.

Okej det här inlägget blev jag ju bara tvungen att svara på. Nej jag är inte under 18, jag är 25 år gammal och har 330 högskolepoäng (det är dock ingen garant för att vara intelligent). Och jag gillar inte människor som kallar andra människor för fullständiga idioter. Diskutera gärna sakfrågan, men genom att kalla en främmande människa för 'fullständig idiot' och 'socialt missanpassad' så nedvärderar du människovärdet. Du verkar ha ett behov att vara min hobbypsykolog - det behöver du inte vara. Vi hade en diskussion om ett datorspel, tills du kom in och kallade mig 'fullständig idiot' och 'socialt missanpassad'. Jag har inga bekymmer att borsta sånt av mig själv, men tänk på att nästa gång ditt behov av att kasta skit på andra dyker upp så kan det sitta en person på andra sidan som kanske inte med samma lätthet kan borsta av sig ditt skitsnack. Jag tänker inte vara din hobbypsykolog, men tills nästa gång; visa vett nog att respektera människovärdet.

Medlem

Vad har dina högskole poäng med saken att göra?

För övrigt är min pappa starkare än din


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av warh0g:

Trollet vart matat så mycket att det självdog?
Fantastiskt!

lol

Skrivet av Deadflag:

Okej det här inlägget blev jag ju bara tvungen att svara på.

Oh noes, it's alive... again!

On topic:

Ser ut att bli ett mkt bra spel, precis som SC2. Hoppas man får tid att spela båda bara


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Fan vilken skitstorlek på ens styrkor! Blodbad = 0. Hoppades in i det sista att skirmish inte skulle bli som kampanj-delen(dvs springa omkring med 5 pers o gömma sig bakom lådor) men ack, man kan inte få allt här i världen. ska ändå vänta på demot.


signatur

Where are we runnin'?

123
Skriv svar