GTA IV för pc uppdaterat

Medlem
Skrivet av Grön:

Jag tog av mig glasögonen och se där, suddiga och fina skuggor. Snyggt! Skelar jag med ögonen så ser de ännu bättre ut. Älskar dessa funktioner som grovsminkar spelet med suddiga filter. På så sätt slipper de slösa energi på att göra det snyggt från början och kan lägga den på annat. Ja, som optimering till exempel.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Tror många amatörer är här som har väldigt "skitiga" datorer men bra hårdvara.
På datorn i sign kör jag i:
1280*960
medium
highest
40
40
100
10

Och det flyter på mkt spelvänligt, tror inte spelet är så dåligt optimerat till pc. Det flyter ju skit på 360 och laggar nått så in i hvete ibland.

Efter patchen så flyter det på mkt bättre och det finns inte en chans att ni ser skillnad på 1-3 fps!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Skillnad på att spela 1280x960 och 1920x1200.

Medlem
Skrivet av papper:

Skillnad på att spela 1280x960 och 1920x1200.

Och vilka fan jämnför du med?
Det är väl klart som fasen att det är skillnad!?

Vad menar du?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Detta måste vara en av årets mest efterlängtade patch:-)!
Spelet flyter på okej nu och är klart (1280x960) spelbart för min del. Nu kan jag t.o.m. använda min Logitech gamepad istället för Microsoft`s gamepad! Yipieeee!

Dual Core
Nvidia 8800GT
4GB Ram
+
Nvidias "GTA4 drivrutiner" , Net framework v3.5 och en diskfragmentering. *Suck* allt detta trassel för ett spels skull.

God jul!

Medlem

Men det var det väll värt Pigge!

Och till dig som tipsar om taxi så finns det vissa uppdrag i senare delen av storyn dör du absolut inte kan ta taxi. Värst är när man ska till ett båtgarage med en medarbetare och skydda både honom och sig själv för att sedan fly i en båt och samtidigt försvara sig. Innan dess ska man köra en lastbil i evigheter så det gäller att klara uppdraget på första 10 försöken annars blir man galen (jo, jag är rätt usel och fick försöka mer).


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Pigge:

Detta måste vara en av årets mest efterlängtade patch:-)!
Spelet flyter på okej nu och är klart (1280x960) spelbart för min del. Nu kan jag t.o.m. använda min Logitech gamepad istället för Microsoft`s gamepad! Yipieeee!

Dual Core
Nvidia 8800GT
4GB Ram
+
Nvidias "GTA4 drivrutiner" , Net framework v3.5 och en diskfragmentering. *Suck* allt detta trassel för ett spels skull.

God jul!

Är du helt från vettet pöjk du "fragmentera" väl inte hårddisken??


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Flytter bra för mig i 1280x960


signatur

Googla först , fråga sen

Inaktiv

Jag Köpte GTA IV men det laggar när jag spelar och grafiken är ...Ful :\ beror det på att jag inte har NVIDIA?? Har bara ATI.

Min Dator:

Service Pack 3 XP
AMD Athlon(tm) 64 Processor
3800+
2.40 GHz, 1GB RAM
PAE (Physical Address Extension)

:down::O:(:|:(:\

123
Skriv svar