Filmat: Final Fantasy XIII och Versus XIII

Robot
Medlem
Filmat: Final Fantasy XIII och Versus XIII

Epic

Medlem

Vill ha... nu...


signatur

Jaha.

Medlem

Oerhört sugen på Versus. Blir att införskaffa sig en Playstation 3-enhet så fort man har lyckats sno åt sig ett jobb och skramlat ihop lite pengar.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Versus verkar så oerhört mycket bättre än XIII om man skall gå efter dom två filmerna. Synd att man bara har en lolbox, känns ju inte allt för värt att köpa en ps3 enbart för ett spel.
Får väl hålla tummarna för en VII remake också! GOGO!

Medlem

Jaha, inget ingame gör mig ledsen...

Hoppas iallafall att storyn är lika polerad som alla karaktärernas dockliknande fejs. Får kalla kårar av att se deras alltid perfekt glänsade hy och invaxade hår.

Håller med att Versus såg bättre ut, dock endast för att man inte spelar en tjej (tror jag).

Man måste ju spela båda... men med bara en xbox får man hoppas att de bestämmer sig för att släppa versus till den också å andra sidan kanske det inte blir så bra eftersom ps3 är så mycket bättre... om man inte bara var fattig student :S


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Mumma. Det blir Final Fantasy orgie när dom här kommer ut.


signatur
Medlem

Gief NOW!

Fy fan vad jag längtar...

zsm
Medlem

Enda anledningen till att jag köpte ps3... har väntat länge nu men snart är väntan över!

ptr
Medlem

grabben @ 01:54 (FFXIII) påminner som fan om Seifer, klädseln är ju för bövelen identisk! hur som helst... oooooh laaalaaaa ge mig dom där två spelen NU!

Medlem

Kan dom inte släppa det snart, vill spela ett nytt FF spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det sa ju... precis ingenting.

Medlem

Jag hoppas att spelen kommer ha något halvgömt koncept, en länk som man bara koan förstå om man spelar samtliga 3 spel i "Fabula Nova Crystallis Final Fantasy XIII" (mer än kristaller då), men inget som kräver att man kör samtliga tre spel

Snygga ingamefilmer för övrigt :>

Medlem

Det lär nog finnas röda trådar genom alla titlar. Personligen ska jag spela varenda FF13 spel som finns tills ögonen blöder hehe.


signatur
Medlem

Såna här filmer säger verkligen ingenting. Ge oss lite gameplay istället.

ptr
Medlem

vilket är det tredje spelet? till psp eller något liknande eller?

Medlem

Jupp. Det heter Final Fantasy Agito 13 eller nåt i den stilen. Var från början tänkt som ett spel för mobiltelefoner men dom ändrade sig och utvecklar det till PSP istället.

Sen finns det ett fightingspel (typ - kolla filmerna på Gametrailers - det ser mäkta märkligt ut) till PSP som heter Dissida Final Fantasy men det verkar inte vara en del av FF13 svängen.


signatur
Inaktiv

Jag tycker alla gubbar är as fula.

De är smala och ser ut som helt vanliga skolpojkar med loreals senaste wax produkt.

Medlem
Skrivet av sasserdude:

Jag tycker alla gubbar är as fula.

De är smala och ser ut som helt vanliga skolpojkar med loreals senaste wax produkt.

Vore det bättre med feta medelåldersmän med pottfrisyr?

Medlem

Plattformar: Xbox360, PS3

Va fint att båda maskinerna får spelet

Inaktiv

FXIII är lovat till 360, men om versus så utvecklar dom endast för PS3 atm och dom har inte utlovat nån 360 version av det.

Medlem
Skrivet av darf_vajder:

FXIII är lovat till 360, men om versus så utvecklar dom endast för PS3 atm och dom har inte utlovat nån 360 version av det.

Well, FF XIII utveclas också bara för PS3an för tillfället. Det ska komma till 360n, det är sant, men när är inte sagt. Har pratats mycket om att 360-versionen påbörjas när dom är klara med PS3n.

Medlem

Hupp, får bli en ps3 då!

Inaktiv
Skrivet av Wortex:
Skrivet av darf_vajder:

FXIII är lovat till 360, men om versus så utvecklar dom endast för PS3 atm och dom har inte utlovat nån 360 version av det.

Well, FF XIII utveclas också bara för PS3an för tillfället. Det ska komma till 360n, det är sant, men när är inte sagt. Har pratats mycket om att 360-versionen påbörjas när dom är klara med PS3n.

sant, 360 versionen kommer bli en ren portning från ps3 versionen. och eftersom dom utvecklar den efter ps3 kapabilitet, som 360n ej klarar av, så kommer dom få skära ner grafiken, men det spelar ju ingen roll när det gäller rollspel för den delen heller

Medlem
Skrivet av Spiff:

Hupp, får bli en ps3 då!

Precis vad jag tänkte!

Inaktiv

Jag njuter... redan nu.

..wet dreams! ..det är ju nästan så att man skiter i hur det ser ut in-game.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Snygg androgyn anime. Vad spelet beträffar så.. who knows?

Medlem

Jag fattar ingenting.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

12
Skriv svar