Blodig film från Dragon Age

Robot
Medlem
Blodig film från Dragon Age

Ok? heelt orelevant och har 0 med spelet o göra i övrigt som vanligt..


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

verkligen blodigt, men sånt gillas.

Inaktiv

Detta ser mycket intressant ut, bioware har hittills inte svikit med underhållning och det blir troligen ett köp om det visar sig vara bra. Skönt att ett spel kommer till windows först nuförtiden, det visar ju att det framför allt är gjort till oss PC spelare vilket gör mig väldigt glad.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

tss..var inte ens in game :/

Medlem

jag tycker förrenderat borde läggas i en speciell kategori eller nått, det är inte relevant att de spenderat si och så mycket pengar på en sån.

jag tycker nästan förrenderade filmer känns olustigt att titta på för man tänker mest "synd att dom inte lade den tiden/pengarna/manskapet på något in-game".


signatur
QRT
Medlem
Medlem
Skrivet av Bill:

Ok? heelt orelevant och har 0 med spelet o göra i övrigt som vanligt..

Som vanligt? Bioware har visat upp mer än väl med in-game material hittills.

Jag förstår inte varför folk är emot förrendrade filmer så pass mycket. Så länge utvecklarna väljer att visa upp in-game material (vilket Bioware som sagt har gjort) har jag absolut inget emot att de släpper något förrendrat klipp då och då. Om något tycker jag att klipp som detta kan tillföra en hel del stämning till spelet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

måste hålla med Bill.. de flesta filmer de släpper om detta spel säger precis 0. Då blir man lite tveksam då man hoppas på att det ska vara bra

Inaktiv
Medlem
Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Bill:

Ok? heelt orelevant och har 0 med spelet o göra i övrigt som vanligt..

Som vanligt? Bioware har visat upp mer än väl med in-game material hittills.

Jag förstår inte varför folk är emot förrendrade filmer så pass mycket. Så länge utvecklarna väljer att visa upp in-game material (vilket Bioware som sagt har gjort) har jag absolut inget emot att de släpper något förrendrat klipp då och då. Om något tycker jag att klipp som detta kan tillföra en hel del stämning till spelet.

Okej jag kanske inte formulerade det så bra Det jag menar är att jag tycker dessa typ av filmer (oavsett vilket spel det gäller) är helt värdelösa eftersom de inte säger ett skvatt om själva spelet. Jag tror knappast att man kommer hugga av huvuden så där saftigt t.ex Rätta mig om jag har fel nu.


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av Bill:

Okej jag kanske inte formulerade det så bra Det jag menar är att jag tycker dessa typ av filmer (oavsett vilket spel det gäller) är helt värdelösa eftersom de inte säger ett skvatt om själva spelet. Jag tror knappast att man kommer hugga av huvuden så där saftigt t.ex Rätta mig om jag har fel nu.

De må inte ha någonting med gameplay att göra, men enligt mig kan dessa klipp som sagt tillföra en hel del stämning till själva berättelsen.

Det här klippet tycker jag speglar Grey Wardens nuvarande roll rätt bra. Tidigare en storlagen och legendarisk armé med krigare och magiker som gång på gång slog tillbaka ondskan har nu mer eller mindre dött ut. Även om de nu är få till antalet inger de hopp till folket och är alltid redo att slå tillbaka mot ondskan hur stort underläge de än befinner sig i.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Riktigt intressant, även om det inte är in-game. En liten story-teaser, eller aptit-retare så att säga, och jag gillar't.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

helt klart häftig film bioware svek ju knappast en med mass effect men jag håller med om att det skulle vara ingamemovie


signatur

ToMZoN

Medlem

Någon gång skulle jag vilja spela ett spel eller se en film som utspelar sig under ett lands *storhetstid*; världen är nästan alltid i förfall i fantasyvärldarna, som här i Dragon Age då Grey Wardens inte längre är sitt forna själv, eller i Sagan om ringen då världen, för att citera det "mörka tornet", på något sätt har "gått vidare"... Men missförstå mig inte, är sjukt taggad på Dragon Age och har älskat det mesta som Bioware gjort sen det första Baldurs.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Kul med lite blod i CUT-scenes

Medlem
Skrivet av Snowman01:

Kul med lite blod i CUT-scenes

Nu var ju du rolig hehe.

Personligen är jag fortfarande inte övertygad om Dragon Age's förträfflighet. Det är nåt som jag inte kan sätta fingret på som känns.. halvhjärtat och oseriöst.

Hoppas jag har fel dock.


signatur
Medlem

Det finns en mycket intressantare gameplay-film på den här adressen http://www.gametrailers.com/player/36927.html

1
Skriv svar