Bästa tv-serien någonsin?

Inaktiv

X-Files är absolut bäst

Medlem

Svårt att rangordna, men Seinfeld och Simpsons (OK, innan det började gå utför) kvalar lätt in bland de bästa.

Trailer Park Boys upptäckte jag först i somras så jag har inte hunnit så mycket distans till den än, men känns ändå lätt som topp 10 någonsin för min del.

Första säsongen av House, definitivt. Och Jeeves & Wooster.

Pride & Prejudice i BBC-versionen från 1995 (miniserie) är grymt bra.

Första säsongerna av X-Files.

Sopranos! Men jag har inte sett de senaste säsongerna. Måste åtgäras ASAP..

Medlem

Naruto och fortsättningen Naruto Shippuuden (jap m eng.sub), långt bättre och djupare än dagens ytliga sug-såpor, där karaktärerna bara pratar om vem som gillar eller svikit vem - över-civiliserat och tråkigt...


signatur

/ Shuburn

Medlem

Lost... Lost.... Lost.... Lost... Sen har vi ju klassiker som South Park, The Simpsons, Seinfeld, Friends.. Listan kan göras lång, älskar i princip alla tv-serier som finns :D!

Medlem

Lost
Scrubs
Simpsons
Grey's Anatomy
Desperate Housewifes
Family guy
CSI (Miami ,NY)
Heroes
Gameplay >.< xD


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Inaktiv

csi miami är kult.

undra hur många gånger per avsnitt där miami csi chefen vrider på sig så att man ser han i profil i varja avsnitt ?
och hur många gånger solbrillorna åker av och på.

csi miami och orginal csi med grissom är ruskigt bra.

Inaktiv

Seinfeld solklart


signatur

« Dя.щirus »

m1
Medlem

Blir mest komediserier som Scrubs, Entourage och nykomlingen Californication här. Band of Brothers var ruskigt bra också som många i tråden har sagt, dags att se om den snart

Inaktiv

1. Scrubs
2. Simpsons
3. Family Guy
det är nog det mesta jag tittar på, sen slötittar jag lite på annat


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Medlem
Skrivet av andman:

Trailer Park Boys upptäckte jag först i somras så jag har inte hunnit så mycket distans till den än, men känns ändå lätt som topp 10 någonsin för min del.

I second that, så satans rolig att det finns inte.. hade faktiskt glömt bort den lite då ingen jag visade den för här i sverige verkade särskilt imponerade av serien. Fan, måste ta tag i den igen.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Redaktör

Har kanske sagt redan (inte läst hela tråden) - Riket. Kanonskådisar överlag, fast Ernst-Hugo Järegård sopar ändå banan med... tja, allt? Brutalt osympatisk. Finns en dvd-box med båda säsongerna, rekommenderas starkt. Även till danskjävlar.


signatur
Medlem

Simpsons, South Park, Scrubs, My Name Is Earl, Family Guy osv osv.

Inaktiv

01. Third Watch
02. Band Of Brothers
03. Sopranos
04. Nile City
05. Dexter
06. Battelstar Galactica
07. Futurama
08. Real Time with Bill Maher
09. Rome
10. Two And A Half Men


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Skriv svar