Vad beställer ni på MacDonalds?

Medlem
Vad beställer ni på MacDonalds?

Ja, skriv ned vad ni tar i "normala" fall!

Själv brukar jag faktiskt variera. Var inne på MacFeast ett tag men nu blir det oftast BigMac, tyvärr. Alltid Plusmeny, en garlic dipp samt cola att dricka.

Minns "back in da days" när man hade sina special kombos med mellan pimme, 3 cheese o milkshake etc, samt en munk ibland . Crap.

Så, låt fettet flöda, kom med era bästa burger kombos!

Medlem

Chicken Mcnuggets med apelsinjuice och fries, och ibland en fruktyoghurt till.


signatur

<3

Medlem

Big Tasty, pommes och Sprite eller Cola. Tråkigt enkelt, men så äter jag så sällan på McD.

Medlem

Det ska vara Big Tasty + menu ,cola och desert kolaglass.

:P.


signatur
Vila i frid

Käkar bara på donkan i nödfall. Isf blir det en big mac med minimorötter och mineralvatten.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Käkar bara på donkan i nödfall. Isf blir det en big mac med minimorötter och mineralvatten.

är inte morötterna lite skumma? Har för mig att jag provade dem och , ja, nae
Jag provar ingen annan sideorder förutom pommes, känns liksom fel att blanda vindruvor med en brugare, eller något annat på donken för den delen.

Dock undrar jag, är det någon av er som käkat deras sallader? Menar, de ser ju ok ut liksom.

MFC
Medlem

höhö, Äter ALDRIG på McDonalds längre. Först läste jag ett inlägg på bikten.nu att en i växjö torkade köttbiten i röven (måhända påhittat) och förvisso längesedan nu, men så har jag haft tre matfögiftningar på raken nu efter att ha ätit på samma restaurang (McDonalds) också.. nä tack!

Undrar om jag ätit rövat kött.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Äter så lite som möjligt på mc det är ju ingen mat enbart bukfylla iofs gäller det oavsett vilken hamburger restaurang man är på.

Men om jag är där blir oftats big mac meny utan plus.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Äter aldrig där. Det smakar rent ut sagt skit.

Medlem

käkar väldigt sällan skräpmat men när jag gör det så brukar det bli en BigMac

Youtube-proffs
Skrivet av ZereCool:

Äter aldrig där. Det smakar rent ut sagt skit.

Håller med, de smakar tamigfan SKIT på mcdonalds, dom har så mycket jävla dressing att det blir en soppa.

Smakar inte ens hamburgare.
Och pommfritten ska vi inte snacka om ens, pommesfritt ska vara krispiga och fräscha att tugga på. Mcdonalds har ju köpt sina frittar från Michelin, sega jävla blöta pommesfritt. Dressingen smakar skit med.

Ne, burgerking eller Max ska det vara. Undviker att ta plusmeny, om jag inte är riktigt hungrig och törstig.

8)


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av ZereCool:

Äter aldrig där. Det smakar rent ut sagt skit.

Håller med, de smakar tamigfan SKIT på mcdonalds, dom har så mycket jävla dressing att det blir en soppa.

Smakar inte ens hamburgare.
Och pommfritten ska vi inte snacka om ens, pommesfritt ska vara krispiga och fräscha att tugga på. Mcdonalds har ju köpt sina frittar från Michelin, sega jävla blöta pommesfritt. Dressingen smakar skit med.

Ne, burgerking eller Max ska det vara. Undviker att ta plusmeny, om jag inte är riktigt hungrig och törstig.

8)

Gällande max och bk. Du tycker burgarna är soppa på mc, vad i hevlete är de då inte på max? =P Sprutar ju ut dressing ur de burgarna, samt ketchup. Nae , max har jag förätit mig på.

Avstängd

Tar oftast bara BigMac. Men när jag äter själv eller med några kompisar brukar jag oftast äta på Frasses. De har skitgoda hamburgare. Tyvärr finns de bara i Norrland.

Medlem

Aldrig snabbmat. ALDRIG.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Aldrig snabbmat. ALDRIG.

Okey allihopa. Herr Gourmet har talat! x):heart:

Medlem

från typ fyran/femman till kanske sexan eller så brukade jag alltid ta en såkallad "Föreningsmeny", 2 big mac, STOR läsk och STOR pommes och ibland även en paj till det. Det var tider det. Jag undrar varför man slutade med Föreningsmenyn, jag saknar den /cry.

Nu blir det väl mest Nuggets 9pack med sötsur sås eller Bigmacmeny. Alltid plusmeny.

Medlem

Har inte kökat där på hur länge som hest, men sist var det något som hette megamenyn eller liknande. Tror det det var 2 mac's nån cheeseburgare och stort av allt, smakar helvete dock. Har även fått smaka på matförgiftning så Donkan står inte högt i kurs hos mig.

Medlem

Går hellre till en korvkiosk och tar en tjock grillad, eller en french hotdog. Utan dricka.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av EliasN:

Tar oftast bara BigMac. Men när jag äter själv eller med några kompisar brukar jag oftast äta på Frasses. De har skitgoda hamburgare. Tyvärr finns de bara i Norrland.

det finns faktiskt längs med E4an mellan nkpg o sthlm med, efter nyköping någon gång, typ vid siljekrog ^^

Inaktiv

LOL! McDonalds ?! pff, burger king eller inget.

Inaktiv

mcdonalds är skit.
sega hamburgare och vattnigt bröd.

titta bara vad alla människor gör ute på sommarn,
dom grillar sina hamburgare så gör även burger king.

mcdonalds degiga hamburgare är ju ett skämnt.

MFC
Medlem

Max is the shit


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av EliasN:

Tar oftast bara BigMac. Men när jag äter själv eller med några kompisar brukar jag oftast äta på Frasses. De har skitgoda hamburgare. Tyvärr finns de bara i Norrland.

Var på Frasses i Haparanda i somras. Intog ett superskrov under fejk-kristallkronorna. Fick bestämt för mig att Frasses var bättre förut (Jo, jag bor i Stockholm men är uppfödd i den norrländska urskogen).

På McDonalds tar jag hellst en McFeast, ungefär vart annat år när jag glömt hur äckligt det var senast.

Av hamburgerkedjorna är det Burger King och Max som är bäst, men hamburgare är godast på någon restaurang, gärna i USA där de vet vad det handlar om.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Inaktiv
Skrivet av MFC:

Max is the shit

har aldrig haft tillfälle att äta på nåt Max ställe.

för vad jag vet så finns inget ställe i göteborg eller närliggande områden.

men vad jag hört så är faktiskt Max the shit.

får hoppas man får tillfälle att prova käket på Max nån gång.

Medlem

Bortsett från en pizza eller nån typ av kebabrätt (som är sällsynt) så äter jag aldrig snabbmat. Mcdonalds? brrrrr...blä.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Fram till 2006 blev det några meal om året men har jag lagt ner det nu.
Matförgiftning är man visst inte ensam om i tråden...
Fick fel läsk och den blev utbytt men tjejen i kassan ville också som plåster på såren bjuda på en munk som stått i montern sedan 1950 och alla personal hade väl torkat snor på den. Jag blev glad i.a.f. och tänkte - Åh, sicken snäll människa....

Spydde som en gris...

Sedan har McDonalds varit usla på att stoppa ner allt man beställt i påsen. Hamburgare kan saknas eller pommmesen. Det går helt enkelt inte att lita på att de gör sitt jobb där.
Värdelös service och långa väntetider.

McDonalds är skit och säljer skit.

Medlem

jag brukade äta en supermegameny

men du tar jag bara megamenyn

de bästa hamnburgarna gör de på oscars i kungälv


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av MFC:

höhö, Äter ALDRIG på McDonalds längre. Först läste jag ett inlägg på bikten.nu att en i växjö torkade köttbiten i röven (måhända påhittat) och förvisso längesedan nu, men så har jag haft tre matfögiftningar på raken nu efter att ha ätit på samma restaurang (McDonalds) också.. nä tack!

Undrar om jag ätit rövat kött.

bra att du nämde det, kommer ihåg en av orsakerna varför jag slutat käka på donken.
Hade kvälls- och nattjobb förr och åkte då och då för att hämta mat därifrån och hade dagen efter alltid lös mage.
Donken no more, blir det hamburgare så är det nåt lyxigare eller på max


signatur

thank you, come again

Medlem

Försöker undvika McDonald's så gott det bara går, men när jag äter där blir det oftast bara en vanlig hamburgare utan några extravaganser whatsoever.

Inaktiv

Tar alltid en QP med plus meny och en BigMac Junior.

Skriv svar