Piska en rockstjärna i helgen

Medlem
Piska en rockstjärna i helgen

"Let Sleeping Rockstars Lie" var den första achievment jag fick LOL

Medlem

Alltid kul att se hur kassa dom är på sina egna spel


signatur

Id give my left arm to be ambidextrous.

KoP
Medlem
Citat:

Kan ju om inte annat vara läge att fixa den svårfångade GTA IV-achievementen "Let Sleeping Rockstars Lie".

Inte speciellt svårfångat achievement i dagens läge då det spridit sig som en löpeld och dom flesta som spelar GTA 4 online lagt sina labbar över den.

Medlem

Varför skulle man vara bättre än andra bara för har som jobb att utveckla spelet?


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Fick denna achievement första gången jag spelade över XBL. Trodde iofs fram tills idag att man skulle döda en rank 10 spelare för att få den. Nice iaf.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

jag fick den achievmenten när jag lirade med en kompis mot två stycken rockstar anställda


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

fick den achievmenten första spelaren jag dödade över nätet

Men när kommer patchen??????

Har inte fått achivmentenden än...

Räcker det att mula nån som har själv dödat en Rockstar?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Xrick:

"Let Sleeping Rockstars Lie" var den första achievment jag fick LOL

Samma här

Medlem

hehe old school! kmr ihåg gamla westwood körde sånt här också

Medlem
Skrivet av mr speed:

Räcker det att mula nån som har själv dödat en Rockstar?

Snarare att det räcker med att döda någon som har dödat någon som har dödat någon etc. som har dödat en Rockstar.

Medlem

Jag har redan Let sleeping rockstars lie achievementen Rent slumpat, hade inte spelat på tok länge och bara slängde mig ut i multiplayer och... vips den första som dog av mig. På fyllan med vänner i rummet, gissa om jag var nöjd hehe


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

Hehe, har redan "Let Sleeping Rockstars Lie", det var min första online-trophy, tog han med pistol, höhöhöhöhöhöhö.


signatur

// Peace

Inaktiv

Är det amerikansk tid eller?

Redaktör

I nyheten står svenska tider, jag översatte från den amerikanska.


signatur
Medlem

Rockstars.. Vilka noobs. Optimera spelet på PC:n först.

Inaktiv

Med tanke på hur spelet fungerar till PC är de väl tveksamt om dem som jobbar på rockstar ens har provspelat det till PC överhuvudtaget. Så att plocka den achievment borde inte vara så svårt

Medlem

Precis som redan konstaterats så räcker det med att döda någon som har achievementen redan för att få den. It's like a virus!

Skrivet av gebe:

Precis som redan konstaterats så räcker det med att döda någon som har achievementen redan för att få den. It's like a virus!

Aha ja då behöver man inte va så stolt då Fick den igår efter jag skrev att jag inte fått den

Satt i en bil med WockaWocka303 och sikta på att köra över en krake, slår runt med bilen och upponer lite i luften får han nog bilen i skallen:D

Achivment done hehe


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

shit den var min första achievementen...8)


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

1
Skriv svar