Rise of the Argonauts släppt *

Robot
Medlem
Rise of the Argonauts släppt *

I codemasters officiella forum står det att det endast är försenat i storbritannien.

http://community.codemasters.com/forum/showpost.php?p=4727205...

Medlem

Såg häromdagen att detta släppts på torrentsidor, undrar om den versionen är ofärdig eller om spelet är färdigt och det bara är "icke spelrelaterade" anledningar (som t.ex. att de inte kan enas om färgen på manualen till spelet) som gör att kommer ut i affärer först om en och en halv månad..?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

sser balllt ut ^^


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Spelet var ganska dåligt ja, ush.

Medlem

Har det är hyfsat grafiken är helt ok och striderna är coola. Storyn är sådär men man känner sig inte så involverad i spelvärlden tycker jag.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Skippa warez-snacket, tack.

Medlem

Nått om varför britterna får vänta?

Medlem

På kartongen står det 18+ men på skivan 15+. Har jag fått tag på någon censurerad version?

Medlem
Skrivet av mullins:

Skippa warez-snacket, tack.

Om det är mitt inlägg du menar så tycker jag inte det kan klassas som "warez-snack", mer som en berättigad och intressant fråga; har förbokat spelet och har inga planer på att ladda ner det..!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Hercules såg ju mäkta ful ut


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av mullins:

Skippa warez-snacket, tack.

Om det är mitt inlägg du menar så tycker jag inte det kan klassas som "warez-snack", mer som en berättigad och intressant fråga; har förbokat spelet och har inga planer på att ladda ner det..!

Nä han syftade nog på mitt eftersom det var bort taget

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Nä han syftade nog på mitt eftersom det var bort taget

Okay, fair enough. Fy på dig Hannu;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Verkar coolt, fast dåligt att dom har kopierat achilles axelskydd nästan exakt från filmen Troja, den med brad pitt. Fast i spelet så är den större, men ändå.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Ti.
Medlem

Har spelat spelet.. Inledningen iaf och första intrycket är blandat. Känns opelarat; grafiken håller inte riktigt måttet - man har nog tagit vatten över huvudet. Action/rpg?? - Man försöker Fable samtidigt som man strävar efter God of War-lik action. Nja..

Spelet har potential, det måste jag erkänna.

Vi får se. Ska fortsätta imorgon.

Skrivet av beersgarden:
Skrivet av Hannu87:

Nä han syftade nog på mitt eftersom det var bort taget

Okay, fair enough. Fy på dig Hannu;)

haha se där ja! 8)

tror personligen mer på Dragon age än detta.


signatur
Inaktiv

Spelat det ett tag nu, hittils ett fruktansvärt slöseri med tid. Känns mer som ett gammalt Golden axe typ spel, spring, slåss, spring, slåss lite mer, spring igen, slå ihjäl en soldat, spring igen etc. Skit tråkigt en så länge, hoppas det släpper.

1
Skriv svar