Prince of Persia

Inaktiv

Trista strider ? öhhhh. Näe inte riktigt. Däremot saknar jag blooooddddddddd och flygande lemmar. Men asball akrobatik.

Jag vet heller inte vilken version av spelet du verkar ha för röstskådespelarna är skitfåniga.

Inaktiv

Fighterna var inte mycke att hänga i granen.

Medlem

Tycker striderna är rätt trevliga faktist när man gör combos så blir det ju riktigt snyggt.. Hade hellre slagits lite mer än att springa och hämta "lightseeds" vilket bara känns onödigt.

Inaktiv

Herresatan vilken tönt Prince är i detta spelet. Värsta American Pie duden eller något. Tycker inte heller storyn vart speciellt fänglsande. Bara massa blaha, iofs var den ganska kass i two thrones också. Men det är ju sands of time man har som måttstock.

Det är snyggt som in i helvette och det är det som gör spelet bra. Väldigt spännande miljöer.

Håller med om att det är lite tråkigt att man inte dör, men vaffan egentligen är det väl inte så stor skillnad på att trycka på quicksave hela tiden. Svintråkigt att spela om saker ändå.

Men sanden i trilogin var ju den mest perfekta lösningen på liv fenomenet i platformsspel någonsin tyckte jag.

Tyckte det var ganska kul att samla ljusploppar för man får njuta av de miljöerna i det vackra skedet då. Men ibland ligger de för på cp ställen. Vet inte om det är meningen att man skall göra så men jag gör självmordshopp hela tiden för att samla ljusorber

Medlem

Detta måste ju vara döden för POP-serien, de har ju ändrat hela spelkonceptet. Det var bättre förr när det var en stor värld som löpte i en ordning, detta var bara irriterande.


signatur

Haaf life

Medlem

Fyfan vilket dåligt spel inte en 4a någon stans en 1a? var roligt i börjar men för enkelt att hoppa och fighterna är otroligt tråkiga och linjära, +Inget -allt = 1FZ märke,, dom skulle kört grafiken med storyn men mer gubbar att döda lite här o var detta är som Sonic.

Skrivet av red_laces:

Tycker striderna är rätt trevliga faktist när man gör combos så blir det ju riktigt snyggt.. Hade hellre slagits lite mer än att springa och hämta "lightseeds" vilket bara känns onödigt.

Hur långt har du kört snart få man inte göra combos nå mer, man måste attackera på speciella sätt tyvärr

Inaktiv

Fick spelet i juklapp och jag är inte besviken. Så mycket. Älskar miljöerna och karaktärerna. Älskar att hoppa omkring som en idiot men jag är inte helt såld när det gäller striderna. Väldigt få och de få som finns är inte så roliga. Kul att komma till en boss och "råka knuffa ner" honom direkt.. slut på den fighten. Men annars ett svintufft spel. Sen vet jag inte om det är för enkelt. Har spelat ett par timmar o är snart klar. Och om JAG klarar det så är det för enkelt

Medlem

verkar skitbra men jag väntar nog ett tag med att köpa det då det finns ännu mer
lovande spel


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

12
Skriv svar