Team Fortress 2 uppdaterat

Robot
Inaktiv
Team Fortress 2 uppdaterat

Skulle de inte lägga uppdateringarna på is och satsa på L4D ist?
Trevligt att de bröt det löftet iaf

Medlem

Man behöver inte starta om Steam för att uppdatera ett av spelen. Det räcker med att starta spelet så startar nerladdningen, om den inte redan plockats hem automatiskt. Omstart av Steam är endast nödvändigt om Steam-klienten uppdaterats.

Medlem

Ah, scout-uppdatering!
Om man har tur kanske dom tillochmed kan göra lite skada då!:P

Grafikfejs
Paradox Interactive

Heavyn lär ju regera i närheten av en lvl 3-dispenser nu


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Medlem

Skjuta stickys..... låter farligt. Snart kommer uppdateringen som gör att alla gamla tf2-rävar slutar spela.

Medlem

Välkomnar det där med stickys, riktigt overpowered. Som engi är man nästan chanslös mot dom. :<

Medlem

Gief Soldier och Demoman-uppdateringar nu.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Jee
Medlem
Skrivet av Meshii:

Skulle de inte lägga uppdateringarna på is och satsa på L4D ist?
Trevligt att de bröt det löftet iaf

Dom har ju släppt L4D så dom är väll klara med det. Sen kommer det säkert uppdateringar och sånt men det krävs ju inte lika mycket folk till det som att lägga till nya vapen och filmer. Trodde dock inte att dom skulle släppa det innan nyår.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av Dr.Muller:

Ah, scout-uppdatering!
Om man har tur kanske dom tillochmed kan göra lite skada då!:P

Dom gör ju redan galen skada om man spelar dem rätt.

Medlem

Trevligt, måste provas.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

Ja skulle velat se någon form av "anti headshot hjälm" för heavys så att man är mindre utsatt för snipers, jag älskade heavys i början men numera blir man dödad på 2 sekunder så fort man går fram, av dom där j*vla snipers'arna. En hjälm eller ansiktsmask tjosan nånting som skyddar mot direkta träffar mot dennes brede skalle. Det är något jag skulle vilja se.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Så trevligt! Får ägna en stund åt det senare då.

Inaktiv
Skrivet av mullins:

Välkomnar det där med stickys, riktigt overpowered. Som engi är man nästan chanslös mot dom. :<

En pyro med lövblåsaren brukar hjälpa mot demomän som angriper ingenjörer.

Medlem
Skrivet av Dr.Muller:

Ah, scout-uppdatering!
Om man har tur kanske dom tillochmed kan göra lite skada då!:P

Vad snackar du för gojja? Om man kan scouten är den en av de bästa klasserna i spelet

Medlem

På TF2 bloggen säger dom att nu när dom är klara med L4D (som tf2 jobbade med också) så är dom nu fria att satsa på det spelet dom jpbbade på innan, och dom nämner också nya uppdateringar etc där


signatur

Mirrors are more fun than television

Inaktiv
Medlem

trevligt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Laxen:

Ja skulle velat se någon form av "anti headshot hjälm" för heavys så att man är mindre utsatt för snipers, jag älskade heavys i början men numera blir man dödad på 2 sekunder så fort man går fram, av dom där j*vla snipers'arna. En hjälm eller ansiktsmask tjosan nånting som skyddar mot direkta träffar mot dennes brede skalle. Det är något jag skulle vilja se.

Tja, nu är det ju faktiskt så att TF2 (och gamla TF) är utformat så att varje klass har en "anti-klass" som är bra på att kontra dem. Heavys svaghet är snipers. Spelet skulle bli obalanserat om Heavys inte gått att kontra med snipers.

Medlem
Medlem
Skrivet av RazorShard:

Tja, nu är det ju faktiskt så att TF2 (och gamla TF) är utformat så att varje klass har en "anti-klass" som är bra på att kontra dem. Heavys svaghet är snipers. Spelet skulle bli obalanserat om Heavys inte gått att kontra med snipers.

Precis. Och snipers ogillar spies =p

Måste säga att jag ogillar uppgraderbara dispensers och teleports. Det magnifika med TF2 är dess oerhört simpla och väldesignade gameplay. Sentryn var den sak som uppgraderades... de här nya tilläggen känns lite dithafsade.

Att ha en dispenser som ger mer liv och mindre ammo (kanske även kortare deploy-tid) skulle vara intressant som en unlock. Att den byter roll lite till en statisk medic light istället för metall-kiosk för engineerns sentries.

Men det kanske är level 3 som är som det var i dagsläget så de är svagare nu bara en tanke...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

nice av Vavle.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
1
Skriv svar