The Simpsons!

Medlem
The Simpsons!

Jahop, då var jag precis hemkommen från Simpsons-filmen, och vilken höjdare!
Jag har helt klart sett bättre komedier förut, men jag vågar nog ändå påstå att detta varit min bästa bioupplevelse. En kanonfilm rakt igenom!
Publiken applåderade länge och jag var på riktigt bra humör när jag lämnade biosalongen.

För er som inte sett den ännu, glöm inte att sitta kvar en stund in i eftertexterna.

Då det blivit lite av en tradition att skapa en tråd om bioaktuella filmer så drar jag igång en den här gången.

Vad tyckte ni om den?


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

jag ska dra ner strax och se den, återkommer om betyg men den verkar kanon.

Medlem

säger bara en sak: Meh
kändes som ett halvtaskigt simpsons avsnitt som drogs ut i en timme extra, inte världens största simpsons fan men förväntade mig mer.


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Publiken applåderade länge...

aldrig förstått mig på idioter som applåderar på biografer. vad är poängen?

Medlem
Skrivet av Zlampan:
Skrivet av SuperTank:

Publiken applåderade länge...

aldrig förstått mig på idioter som applåderar på biografer. vad är poängen?

Det är en fårgrej... om en börjar hänger alla på av ren reflex... tror det är vanligare i större städer, folk hänger lättare med "massan"...

Något jag verkligen avskyr dock, är folk som skriker och gapar på konsert... stanna hemma och skrik, beeeatch!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jag såg den igår och måste säga att jag är besviken.
Jag tyckte att den inte alls var nått att hänga i granen.

Den första biten av filmen bara hoppade runt helt random utan att bygga upp storyn på nått bra sätt. Känndes som en clipshow ibland.

Jag gillade inte heller överanvändningen av 3D effekterna. Kändes som att de spammade med dem bara för att de kunde.

Den får bara 2 av 5 julbockar från mig.

Medlem
Skrivet av Zlampan:
Skrivet av SuperTank:

Publiken applåderade länge...

aldrig förstått mig på idioter som applåderar på biografer. vad är poängen?

hmhm. undrar med det. menar, det är väl inte charter folk är på? ^_^

Medlem

Kl 20:00 ikväll ska jag se den wohoo!

Inaktiv

Applådera i biograferna går fetbort. Om det nu inte råkar vara en galapremiär och regissör/skådespelarna i filmen sitter med.
Simpsonsfilmen väntar jag nog på tills den kommer på DVD. Har inte sett tecknat på bio sedan Lejonkungen och tänkte fortsätta på den banan.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

bah applådera kan man alltid göra, tycker det är en härlig grej om man gillade filmen.. Och applåderade gjorde jag efter Simpsons filmen den var guld!

Medlem

Den var galet och mad rolig


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

jag tyckte den var som ett riktigt bra avsnitt, vissa saker var grymt roliga, en av det bättre filmerna jag sett på ett tag.

Medlem

Blev faktiskt lite lätt besviken, mest på grund av mina SKYHÖGA förväntningar. Men fortsvarande en riktigt riktigt bra film!


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Tur att min humor då inte ställer så mycket krav. ska se den inom en vecka hoppas jag

Medlem

Hehe, skrattade många gånger


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Vissa delar var bra, andra delar var förutsägbara och/eller tråkiga. 75% av alla skämt verkade riktade åt småbarn (under 15), eller så har jag bara väldigt taskig humor när det gäller simpsons.

Jag brukar skratta åt nästan allt, men inte nu... Värd pengarna, men så kostade det 85 kronor också.

Medlem

den var helt ok, den var som en typiskt Simpson avsnitt

Medlem

den var helt ok, skrattade högt ett par gånger. men det var minst lika många dåliga skämt.

helt klart sevärd men långt ifrån så bra som jag hoppades den skulle vara


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Youtube-proffs

Den var bra, absolut inte som ett vanligt simpsonsavsnitt, lite mer grov humor med i filmen. bra bra gjort iaf!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Loading:

bah applådera kan man alltid göra, tycker det är en härlig grej om man gillade filmen.. Och applåderade gjorde jag efter Simpsons filmen den var guld!

så sant! 4 av 5 helt klart!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

äsh, roligaste bio upplevelsen var nog Bortat. garvade non-stop till den filmen


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Jag älskade filem! höll på att dö i skratt!
Lade inte ens märke till att min flickvän försökte kyssa mej ibland:P
10/10 helt klart!
8)

Medlem

8/10. Helt klart en av de bättre filmerna som jag sett i år, men inte den bästa. Skrattade väldigt mycket iaf.

Medlem

Filmen äger det är typ ett måste se men jag är ju ett Simpson fan den får 5/5 för mig


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

3/5,

tycker att homer var elakare och mer egoistisk än i serien, fick lite dålig smak av honom. Även om jag förstår att han gjordes sån för handlingens skull.


signatur

thank you, come again

Medlem

trevlig film, men alldeles för kort!! jag hadde förväntat mig över 2h, kul, men fick nöja mig med nästan hälften :/

vidare var det synd att man inte såg så mycket av andra karaktärer, VART VAR DUFFMAN?!!

men kul osv.. bra film stark 3/5


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Ser många med dålig smak här, Lätt den bästa animerade filmen i mitt tycke, och att applådera är ju bara en kul grej liksom, att visa vad man tyckte


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Medlem

Jo visst den va bra, men är ett större fan av de tidigare säsongerna, och de vi fick se i filmen relaterade mest till de senare säsongerna. Och som sagt så många karaktärer man gillar hade inte ens en replik, såg vel en kort sekund av "Willy" i slutet, och Moe sa absolut för lite också...

3/5 Inte mer :S


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Luktade för mycket sen simpsons för min smak.. alldeles för mycket. 3/5 men jag var grovt besviken.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

va faan vad alla är kåta i henne, bara jag som tycker hon är random-girl?


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar