Playstation Home är här

Robot
Medlem
Playstation Home är här

Jag har varit i betan länge och jag förväntar mig nu när jag slår på Home igen att FOLK ÖVERALLT!


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Faaan asså jag kommer inte ens in är så himla överbelastat

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Jag har varit i betan länge och jag förväntar mig nu när jag slår på Home igen att FOLK ÖVERALLT!

Joda, det vart människor var man än kollade.

Medlem

Betan är riktigt rolig måste jag säga spela biljard är ruskigt kul

Medlem

sitter med det nu. Är helt omöjligt att connecta. Hela världens ps3 användare sitter väll med det nu. Kan tänka mig att sony har fullt upp.


signatur

Driver inredningsbutiken https://roomly.se med över 100 000 produkter från 60 olika butiker - Välkommen in!

Medlem

sitter med det nu. Är helt omöjligt att connecta. Hela världens ps3 användare sitter väll med det nu. Kan tänka mig att sony har fullt upp.


signatur

Driver inredningsbutiken https://roomly.se med över 100 000 produkter från 60 olika butiker - Välkommen in!

Medlem

Bra beta, har suttit å försökt logga in 30 gånger, sen gav jag upp.. dom trodde inte flera hundratusentals som ska logga in samtidigt skulle bli problem eller ???

Medlem

Fy fan va svårt att komma in på Home.. Tycker att FZ.se går segt idag också.. men det är väl pga den där jäkla skattjaktstävlingen.

Medlem

Väntar med att rösta tills jag kommit in. Har försökt i 40min nu, så det får bli efter jobbet imorn.
Var rätt så väntat att det skulle va överbelastat första kvällen så jag väntar i lugn och ro

Medlem

Tror inte Sony tänkte på hur pass överflödigt deras servrar skulle bli, är ju helt omöjligt att logga in, och jag får känslan att om man kommer in kommer de lagga :\ Men om allt går som de ska så kommer natten bli lång

Medlem

Håller på och uppdaterar PS3an, ska bli intressant o se om det var lika kul man hoppats på för dryga ett år sen.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

You got the whole world in your hands!

'Running man' for the win!!! Gogogo...

Inaktiv

Vafan är det till för? helt värdelöst the sims skit.

Avstängd

Bra att de släppt öppen beta. Blir till att testa när man slutar vid 11-tiden.

Medlem

Av det lilla jag provade innan jobbet i morse så verkar det vara ett helt ok virtuellt socialt nätverk. Blir till att testa mer ingående i kväll


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Fick testa lite igår kväll innan det kom massa connections errors

Inaktiv

Jag har inte ens hittat Home. Var inne igår vid två tillfällen.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

Vart är alla andra skribenter på FZ, helst de som inte är antiamerikaniserade?

Medlem

Väldigt klent utbud på både kläder och möbler, men det är ju beta så man får väl inte ha för höga förväntningar. Hoppas man inte behöver köpa allt i framtiden bara.

Medlem

Man ska kunna använda trophies som pengar om jag inte mins fel?


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Det var verkligen sämre än vad jag trodde, och jag hade inte höga förhoppningar kan jag säga. Extremt tomt och.. ja tomt. Köpa möbler etc för 5-15 kr lär ju inte hända, inte för min del. Nej inget för mig iaf, men det finns garanterat folk som tycker det är kul att gå runt o prata med folk och spendera pengar på ytliga struntsaker.

Just nu: flopp

Flakmonkey
Skrivet av mill:

Det var verkligen sämre än vad jag trodde, och jag hade inte höga förhoppningar kan jag säga. Extremt tomt och.. ja tomt. Köpa möbler etc för 5-15 kr lär ju inte hända, inte för min del. Nej inget för mig iaf, men det finns garanterat folk som tycker det är kul att gå runt o prata med folk och spendera pengar på ytliga struntsaker.

Just nu: flopp

Lirade du någe bowling eller på arkadmaskinerna?

Trist att vi i Europa måste vänta på de spel/företagsspecifika platserna... vill ju in i Uncharted-rummet för att se vad som finns där... och Red Bull Island låter fränt att kunna tävla med flygplan... Hur kul Home är ju beror ju helt klart på hur mycket innehåll som trycks in där..

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Lirade du någe bowling eller på arkadmaskinerna?

Trist att vi i Europa måste vänta på de spel/företagsspecifika platserna... vill ju in i Uncharted-rummet för att se vad som finns där... och Red Bull Island låter fränt att kunna tävla med flygplan... Hur kul Home är ju beror ju helt klart på hur mycket innehåll som trycks in där..

Testade bara bowling. Dock kändes Home-biten för bowlingen bara som världens snyggaste och segaste meny för att komma igång o spela

Men håller med, om det funnits mer innehåll hade det kanske varit intressant, absolut.

Medlem

Vist, man kan se det hela som en glorifierad meny, men det som jag gillar är att man inte känner sig ensam när man "bläddrar" bland de olika tjänsterna.
Det är folk runt omkring som man kan prata med om man känner för det och alla jag pratade med var sociala, trevliga och inte gapiga som det vanligtvis är när man spelar.

Sen hela grejen med att kolla trailers i biosalongen kändes på ett sätt som att, "Ja detta kan jag ju göra genom att bläddra i en meny", men samtidigt så var det trevligt att gå runt och utforska vad det fanns för filmer i de olika salongerna.

Det enda jag saknade var en Sverige/Sthlms kanal där man kan tjöta med folk i ens närhet.

Medlem

Inte mycket innehåll just nu. Tycker också att det var dåligt att det inte fanns någon highscore lista på arcade spelen. Sen att den måste ladda ner varje del man ska gå till är någor drygt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Här klagas det som vanligt.. Fattar inte vad folk klagar för egentligen.. vad jämför man med?

Gillar Home betan skarpt, kommer bli en ny mötesplats i framtiden.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Visst det är inte mycket innehåll men bowlingen och biljarden är grymt rolig. Sen är det roligt att lattja runt med andra, jag och en annan kille stod och buade ut en snubbe på bowling, han vart så ledsen att han stack hahah

Skrivet av BlackBurn:

Visst det är inte mycket innehåll men bowlingen och biljarden är grymt rolig. Sen är det roligt att lattja runt med andra, jag och en annan kille stod och buade ut en snubbe på bowling, han vart så ledsen att han stack hahah

Såg att du va inne nyss, men det krashade innan jag han joina dig 8)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

hehe inte så 100% än.

12
Skriv svar