Playstation Home är här

Medlem

Tyvärr får jag bara network errors, men men, det är nytt och gissar att jag får testa lite senare
Väl mött!

Inaktiv

c-931 det är det enda meddelnadet jag får... någon som har någon idee ?

Medlem

Verkar som om många har samma problem, Google är ju allas våran vän och om man söker på C-931 och Playstation Home så ser man att det är fler som har problem och hur man kan göra för att kunna "få till det"


signatur
Medlem
Skrivet av Usd_001:

c-931 det är det enda meddelnadet jag får... någon som har någon idee ?

Det är med största säkerhet bara det att "alla" försöker testa PS Home samtidigt, tjänsten är överbelastad.

Jag fick C-931 varje gång jag testade igår kväll, så jag struntade i det då efter ett antal försök.

Sen testade jag en stund i morse, gick hur bra som helst.

Nu i kväll så är det bara C-931 igen, så det handlar nog bara om att antingen orka försöka om och om igen tills man kommer in, testa på tider när det inte är lika många andra som försöker komma in eller att vänta några dagar tills folk lugnat sig lite.

Medlem

jag kommer fan inte in.. server connect lost..


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem
Skrivet av Eazt:

jag kommer fan inte in.. server connect lost..

Jag skulle definitivt rekommendera något av de två sista alternativen jag föreslog nyss, dvs "testa på tider när det inte är lika många andra som försöker komma in eller att vänta några dagar tills folk lugnat sig lite".

PS Home uppfattade jag som snyggt och välgjort, men inget som är värt att sitta i timmar och försöka logga in på.

Spela något spel istället, testa Home när du slipper "köa"...

Medlem

"Bästa sen skivat bröd"

Det alternativet hade ni ju när Steam kom ut och ni frågade vad folk tyckte om det ^^
Ni kan ju inte ha samma alternativ för något annat


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Visst det är inte mycket innehåll men bowlingen och biljarden är grymt rolig. Sen är det roligt att lattja runt med andra, jag och en annan kille stod och buade ut en snubbe på bowling, han vart så ledsen att han stack hahah

elak du är! >(

Inaktiv

VART finns HOME? Hittar det inte någonstans. Inte i några menyer och inte i PS-Store. Har uppdaterat till senaste version också... någon?

Medlem
Skrivet av KattFille:

VART finns HOME? Hittar det inte någonstans. Inte i några menyer och inte i PS-Store. Har uppdaterat till senaste version också... någon?

Det dyker upp i PSN-menyn, ovanför PS Store.

Medlem

beta!
är det någon som förstår vad det är?
det är en testversion innan det kompletta, man ska vara glad att det fanns några alternativ över huvudtaget.
buggar är till att räkna med ett tag framöver i alla fall, men ser man till framtiden så verkar det finnas hur mycket möjligheter som helst.
man ska inte vara så skeptisk hela tiden, har både wii, ps3 och 360, och mii´s och avatars har ju inte alls dem möjligheterna som home har i alla fall.(enligt mig) : )

ha det bäst alla!

Inaktiv
Skrivet av hawk:
Skrivet av KattFille:

VART finns HOME? Hittar det inte någonstans. Inte i några menyer och inte i PS-Store. Har uppdaterat till senaste version också... någon?

Det dyker upp i PSN-menyn, ovanför PS Store.

Det enda som finns i min meny är "sign in" och "PS Store". Ingenting mer, ingenting mindre. Vad bör jag göra för att få upp HOME-ikonen? Måste jag regga nånstans?

Inaktiv
Skrivet av KattFille:
Skrivet av hawk:
Skrivet av KattFille:

VART finns HOME? Hittar det inte någonstans. Inte i några menyer och inte i PS-Store. Har uppdaterat till senaste version också... någon?

Det dyker upp i PSN-menyn, ovanför PS Store.

Det enda som finns i min meny är "sign in" och "PS Store". Ingenting mer, ingenting mindre. Vad bör jag göra för att få upp HOME-ikonen? Måste jag regga nånstans?

har du den senaste uppdateringen 2.53??


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

12
Skriv svar