Warhammer Online uppdaterat

Robot
Medlem
Warhammer Online uppdaterat

Verkar jäkligt intressant, nu när KotBS har kommit till scenen.

Kanske dags att skaffa ett gamingcard måntro?

Medlem

Åh gud hoppas verkligen jag får ett gamecard i födelsedagspresent eller julklapp.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv
Skrivet av Lootskin:

Åh gud hoppas verkligen jag får ett gamecard i födelsedagspresent eller julklapp.

Så dyrt är det inte att spela : s ?

Medlem

Jag väntar runt 3-4 månader till med att prova det igen, kanske.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

tyvärr behöver spelet nog något annat än en patch...

Medlem
Skrivet av marcusn:

tyvärr behöver spelet nog något annat än en patch...

Som vad t.ex? Jag skulle säga bättre marknadsföring, wow folket på min skola hade inte ens hört talas om WAR. Fick med mig några RvR under jullovet blir skoj


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

WAR är ett fantastiskt spel som lider av en sak och det är för lite folk. När lyckades någon få ihop en fullmanna-PQ senast?

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av marcusn:

tyvärr behöver spelet nog något annat än en patch...

Som vad t.ex? Jag skulle säga bättre marknadsföring, wow folket på min skola hade inte ens hört talas om WAR. Fick med mig några RvR under jullovet blir skoj

Det är ju reklam (eller har åtminstone varit) överallt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Naglfar:

WAR är ett fantastiskt spel som lider av en sak och det är för lite folk. När lyckades någon få ihop en fullmanna-PQ senast?

Beror lite granna på var / när man spelar. Jag körde PQ flera ggr. om så sent som igår på Eltharion. Men visst, det är sjukt svårt att få folk till PQ i T2 och även till viss del i T3.

Var något för många realms tillgängliga vid launch, iaf. efter det att 1-månads perioden hade löpt ut.

Medlem

Mythic är fortfarande upptagna med att patcha in saker som borde varit med till releasen. Jag lirade betan men köpte aldrig WAR p.g.a att de misslyckades så kapitalt med att leva upp till vad som lovats (och självklart för att det som var kvar efter nedskärningarna inte blev ett fullgott spel, dvs inte för att jag blev "QQ, buäää ni luuurades").

Det största felet ligger väl förmodligen i att servrarna inte pallar med så många spelare per server som skulle behövts för att allt skulle funka. Vad man än vill göra i spelet är det ungefär lika svårt att fixa en grupp som att som alliance spelare i WoW hitta en grupp till blackfathom deeps eller maraudon, om det säger något nåt. Vilket mmo som hellst kan bli någorlunda intressant om man bara kan klämma in tillräckligt många spelare på samma ställe, det är ju då det blir kul.

Medlem
Skrivet av Naglfar:

WAR är ett fantastiskt spel som lider av en sak och det är för lite folk. När lyckades någon få ihop en fullmanna-PQ senast?

har seriöst aldrig haft problem med det, vi är alltid ett warband på ca 9+ spelare (och nej, inga guild medlemmar är med, oftast, kanske en).

1
Skriv svar