Bil Slutsteg..

Inaktiv
Bil Slutsteg..

Tja någon av er som vet om Denver CAP-4100 Slutsteg är något bra steg att ha till en 10 tums baslåda med tanke på priset? Steget finns inne på teknikmagasinet.se. Är tacksam för snabb info..

Medlem

vad ska du koppla till det? dubbla 15"-basar blir nog inge bra

red: "Redigerat 2007-07-26 20:38 av Huxflux87"


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

ok, det borde väl funka tycker jag. detta är verkligen inte mitt bord, men jag har för mig att man kan brygga alla fyra kanalerna så man får lite extra kräm om man bara har en bas. det enda som är lite oroande är priset, känns lite väl billigt för att vara bra. å andra sidan behöver det ju inte vara dödsrent ljud när det bara ska till en baslåda?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Youtube-proffs

Ja hade nog inte köpt ett slutsteg på teknikmagasinet, känns inte så "hot" där. Skulle köra på något mer seriösare företag.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

kan inte låta bli att fråga, kunde du inte välja nåt annat nick?
(nu är det ju iofs ett fritt land osv osv, bla bla)


signatur

thank you, come again

Youtube-proffs
Skrivet av huxflux:

kan inte låta bli att fråga, kunde du inte välja nåt annat nick?
(nu är det ju iofs ett fritt land osv osv, bla bla)

Tänkte la att jag kände igen nicket hans


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Bara skit.

men du , jag har ett värsting MDS slutsteg som jag ALDRIG använt liggandes. 2399 nytt, du kan få det för en tusenlapp. Deal?

Youtube-proffs
Skrivet av Nikie:

Bara skit.

men du , jag har ett värsting MDS slutsteg som jag ALDRIG använt liggandes. 2399 nytt, du kan få det för en tusenlapp. Deal?

Haha det är andra gången du försöker kränga saker via FZ, äru någon sorts gypsy?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Nikie:

Bara skit.

men du , jag har ett värsting MDS slutsteg som jag ALDRIG använt liggandes. 2399 nytt, du kan få det för en tusenlapp. Deal?

Haha det är andra gången du försöker kränga saker via FZ, äru någon sorts gypsy?

nae, jag har bara MASSA prylar som jag får från olika ställen etc, som jag inte blir av med. Tex slutsteget osv var tänkt till ett bilstereo bygge som aldrig blev av. Legat ett tag nu >.< har även en 12" bas o allt kablage kvar i förpackningarna. ^^

1
Skriv svar