Musikaliska begåvningar får den heta istället:)

Medlem
Musikaliska begåvningar får den heta istället:)

Han är inte gammal men lira gitarr det kan han.
Det är för mej en WTF-upplevelse:O:)

http://www.youtube.com/results?search_query=m@tt&search=Searc...

Det är då M@tt jag menar och inte första träffen.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Jag förstår fortfarande inte varför ljudet på Youtube inte funkar för mig. :'(

Medlem

Tender surrender, Amadeus Rock och the new cannon rock är helt otroliga. Synd att du inte kan lyssna Ashcroft:(


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Helt ärligt tycker jag orginalversionen av Cannon Rock är bättre än den version jag hittade av den där länken. Den nya känns som om det handlar mer om antal toner per sekund än att det faktiskt ska låta bra.

Amadeus rock var grym däremot, och det råder ingen tvekan om att snubben är näst intill övernaturligt bra på det där.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Youtube-proffs

Shit, denna killen har fått en konkurrent http://www.youtube.com/watch?v=CJ2N4Ojv1W4


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

två gittarer är bättre än en.
http://www.youtube.com/watch?v=-s74WZqef5U


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Kan ju säga att det var jävligt otajt

Snyggt spelat, men otajt.

Medlem
Skrivet av Polish:

Shit, denna killen har fått en konkurrent http://www.youtube.com/watch?v=CJ2N4Ojv1W4

Den gubben är heller inte utan talang:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av SuperTank:

två gittarer är bättre än en.
http://www.youtube.com/watch?v=-s74WZqef5U

varför är man inte förvånad över att han är korean eller liknande?

Edit:
http://www.youtube.com/watch?v=aZpD0btOZx8&mode=related&searc...

haha nu blev de ännu bättre


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Lyssnade bara på New Canon Rock, men det var ju bara shred standard 1A. Visst killen är 16, men ändå.

Medlem

Inte särskilt imponerad... fick intrycket att det handlade om någon 8-åring eller nått

Medlem

kul att han lirar klassiskt också..


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Jag ska inte försvara M@tt på något sätt. Men ni som kritiserar kan väl lägga upp era egna utomordentliga gitarrspelningar på youtube ni också. Då kan vi kanske få lite mer att njuta av för den delen:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

Jag ska inte försvara M@tt på något sätt. Men ni som kritiserar kan väl lägga upp era egna utomordentliga gitarrspelningar på youtube ni också. Då kan vi kanske få lite mer att njuta av för den delen:)

Ja, för om man kritiserar något måste man kunna göra det bättre själv. Jag skulle aldrig lyssna på någon som kritiserar George Bush utan att denna person först bevisat att han kan sköta USA bättre själv. Och alla dessa filmkritiker är ju patetiska... Vem bryr sig om dem, jag har aldrig sett någon bra film av någon av dem...

För att då inte tala om alla dessa experter som utlåter sig om travhästar, fotbollsmatcher, folkomröstningar, konstutställningar och andra tillställningar.

Det bästa vore kanske att lagstifta så att man bara får uttala sig om saker som man själv är bra på.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av Klfh:

Ja, för om man kritiserar något måste man kunna göra det bättre själv. Jag skulle aldrig lyssna på någon som kritiserar George Bush utan att denna person först bevisat att han kan sköta USA bättre själv. Och alla dessa filmkritiker är ju patetiska... Vem bryr sig om dem, jag har aldrig sett någon bra film av någon av dem...

För att då inte tala om alla dessa experter som utlåter sig om travhästar, fotbollsmatcher, folkomröstningar, konstutställningar och andra tillställningar.

Det bästa vore kanske att lagstifta så att man bara får uttala sig om saker som man själv är bra på.

Nja.... Nu syftade jag inte på ditt inlägg. Men självklart ska man få kritisera allt även om man inte är bättre på saken i fråga själv. Men man kan ju då skriva en kommentar om vad det var som var så dåligt resp. bra. Har man inga argument behöver man inte skriva alls. Eller?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Nu tycker jag iof inte att det har kommit sådär jättemycket ogrundad kritik. Har sett betydligt värre fal på andra forum, och då pratar jag forumstroll-style typ "Den suger!!!" och liknande.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Håller med dig att inte kommit många men killen är ju inte dålig på att lira så därför reagerade jag. Den sortens kritik som du nämner ( Den Suger!!) är ju ändå inte värd att tas på allvar.. Ja ja, jag njöt av hans spel iaf och tänker kolla efter mer.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Nu är det visserligen så att geni är ett väldigt startk ord. Vissa tyckte helt enkelt att snubben inte var mer än jävligt bra och blev därför besvikna.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

fan vad sugen jag blev på att plocka upp guran igen, ska fan investera i en shyyst RG tror jag, fan msåte köpa mig en stack, stackars plånboken kommer itne att må bra av det här


signatur

P.L.U.R

Medlem

Han var duktig på skalor, men annars är det inte superbra. IMO, såklart. Jag har hört bättre.

Edit: såg nåt med en akustiskt gitarr, det var djääävulskt bra.


signatur

yolo

Medlem

signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv

Tacka vet jag den här snubben. Han är grym.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

1
Skriv svar