Gör om din karaktär i World of Warcraft

Robot
Medlem
Gör om din karaktär i World of Warcraft

Mer pengar åt Blizzard....


signatur
Medlem

NEEEEEEJ! Ännu större anledning att inte fylla på gamecard efter jul...
Byta kön... herre min gud, vad har dom gjort?
Och ta betalt för skiten!? FY FAN


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Hörde det här för att tag sen, och nu märker man att Blizzard vill sno åt sig ännu mer pengar. Blizzard fick stor respekt för mig för inte ett så långt tag sedan. Men nu när WoW börjar bli mer en pengagruva än... Ja, vad ska man säga? Spel? Så är det dåligt.

Medlem

De är fan inte blyga när de sätter priserna på sina "tilläggs-tjänster" till WoW. Jösses.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Need...moar...moneyz!

Medlem

..Rollspel, verkligen..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Dra åt helvete Blizzard, ni har redan fått allt för mycket pengar av Mig.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Uh, inte direkt så att dom tvingar en att betala?

Jösses.

Inaktiv

Nej, men ändå, det känns skönt att kasta skit på Blizzard för en stund.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

De tjänar inte tillräckligt redan eller? Fyfan.


signatur

Jaha.

Medlem

Folk, inse att de som vill kommer betala 15 dollar utan problem, därför behöver de inte sätta ett lägre pris än så :). Det enda som fattas nu är character revamp, att man kan ändra från dvärg till alv till exempel.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

OH NOES! ETT FÖRETAG SOM FÖRSÖKER TJÄNA MER PENGAR! OMG BOJKOTTA!

Medlem

förstår inte varför ni klagar? folk som nu vill byta kön osv. betalar garanterat för detta, och de som inte vill gör det då inte!


signatur

Rädda träden, ät en bäver!

Inaktiv

med ett könsbyte kommer också ett obligatoriskt namnbyte, såvida man inte vill att ens manliga karaktär ska heta Kerstin, ytterligare 75:- alltså.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

om det vore gratis för alla skulle det bli ett jävla ändrande hit o dit hela tiden, hur kul vore det? hela guilden byter figurer varje vecka så till slut har man ingen koll på vem som är vem..

Medlem

Tycker det är bra att det kostar. Det gör så att inte alla byter kön och utseende.

Skrivet av impact:

med ett könsbyte kommer också ett obligatoriskt namnbyte, såvida man inte vill att ens manliga karaktär ska heta Kerstin, ytterligare 75:- alltså.

Namnbyte ingår i priset

Medlem

FYFAN VA ONÖDIGT!!


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Inaktiv
Skrivet av Murdin:

Tycker det är bra att det kostar. Det gör så att inte alla byter kön och utseende.

Skrivet av impact:

med ett könsbyte kommer också ett obligatoriskt namnbyte, såvida man inte vill att ens manliga karaktär ska heta Kerstin, ytterligare 75:- alltså.

Namnbyte ingår i priset

Ahh, tänkte väl... Då höjs min rep hos Blizzard med 375.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Mjölka på <3 Ingame cash skulle vara mer rimligt.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Dom tog då inte lite för det heller.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Aresz:

om det vore gratis för alla skulle det bli ett jävla ändrande hit o dit hela tiden, hur kul vore det? hela guilden byter figurer varje vecka så till slut har man ingen koll på vem som är vem..

Alltså, om de hade släppts det gratis så hade tids-intervallen fortfarande existerat. Är ju likadant nu, bara att Blizzard är för snåla för att ge något tillbaka.

Inaktiv

Lite väl dyrt och jag gillar inte att man t.o.m. kan byta kön. :/

Inaktiv

Inte mycket RPG i World of Warcraft.

Medlem

Men vilket jävla gnäll. Behöver ni byta kön osv på er toon? Nej? Tänkte väl det.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Men vilket jävla gnäll. Behöver ni byta kön osv på er toon? Nej? Tänkte väl det.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Haha var väl bara en tidsfråga. Är själv inbiten WoWare men nu får de väl ändå ge sig Fast det är klart, folk kommer ju betala för det så varför inte erbjuda något som de kan tjäna pengar på.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Allt handlar väl ändå om att tjäna pengar när man har ett företag?

Det är bra att dom inför sånt här. Folk kanske har spelat på sin gubbe i 3 år.

Inaktiv

Klart de vill tjäna pengar, så jag tycker inte detta är fel alls. Man måste ju inte göra det!

Medlem

Verkar inte fungera för european servers? Tänkte prova då jag är grovt missnöjd med min female undead :]. Men det går inte att logga in på nämn länk samt att den inte finns om man loggar in på vanliga wow-europe? :s


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

12
Skriv svar