Gör om din karaktär i World of Warcraft

Medlem
Skrivet av Dreamtale:
Skrivet av Aresz:

om det vore gratis för alla skulle det bli ett jävla ändrande hit o dit hela tiden, hur kul vore det? hela guilden byter figurer varje vecka så till slut har man ingen koll på vem som är vem..

Alltså, om de hade släppts det gratis så hade tids-intervallen fortfarande existerat. Är ju likadant nu, bara att Blizzard är för snåla för att ge något tillbaka.

Saken är att det kostar för att folk inte ska göra det varenda gång cooldownen är slut. Det är tänkt att folk ska bara göra det om de verkligen vill göra det.

Sen är detta en sak som communityn har önskat länge så jag förstår inte varför folk gnäller.

Medlem
Skrivet av lasershock:
Skrivet av Dreamtale:
Skrivet av Aresz:

om det vore gratis för alla skulle det bli ett jävla ändrande hit o dit hela tiden, hur kul vore det? hela guilden byter figurer varje vecka så till slut har man ingen koll på vem som är vem..

Alltså, om de hade släppts det gratis så hade tids-intervallen fortfarande existerat. Är ju likadant nu, bara att Blizzard är för snåla för att ge något tillbaka.

Saken är att det kostar för att folk inte ska göra det varenda gång cooldownen är slut. Det är tänkt att folk ska bara göra det om de verkligen vill göra det.

Sen är detta en sak som communityn har önskat länge så jag förstår inte varför folk gnäller.

Rättning: Det kostar för att Blizzard vill tjäna ännu mer pengar.

Medlem

Ni borde la skriva att det bara är för US servers än så länge, för vad jag kan hitta, och suttit och kollat nu sedan jag såg nyheten, så finns det ingenting för EU, och det borde vara procentuellt flest som spelar på EU, iaf här på fz.


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Inaktiv
Medlem

Är folk HELT retard eller!? Klart som fan att blizzard sätter priser på sina tjänster precis som alla andra företag!? Töntar.

Medlem

det är väl bra för de som nu verkligen hatade sina val då de började spela för x tid sedan. Själv är det inget jag behöver använda mig av, tror jag. Men det är väl bra att möjligheten finns.

Tror att wow-europe inte har hunnit få detta dock, brukar vara några dagar efter US på sådana här saker. Antar att de testar att det funkar där först

Medlem
Skrivet av snurrah:

Ni borde la skriva att det bara är för US servers än så länge, för vad jag kan hitta, och suttit och kollat nu sedan jag såg nyheten, så finns det ingenting för EU, och det borde vara procentuellt flest som spelar på EU, iaf här på fz.

Du har så rätt. Tack, fixat

Pansarknekt

Hoppas inte snusfejs bytar namn. Han namn är "epic"!


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av lasershock:
Skrivet av Dreamtale:
Skrivet av Aresz:

om det vore gratis för alla skulle det bli ett jävla ändrande hit o dit hela tiden, hur kul vore det? hela guilden byter figurer varje vecka så till slut har man ingen koll på vem som är vem..

Alltså, om de hade släppts det gratis så hade tids-intervallen fortfarande existerat. Är ju likadant nu, bara att Blizzard är för snåla för att ge något tillbaka.

Saken är att det kostar för att folk inte ska göra det varenda gång cooldownen är slut. Det är tänkt att folk ska bara göra det om de verkligen vill göra det.

Sen är detta en sak som communityn har önskat länge så jag förstår inte varför folk gnäller.

Nej, folk gör det när de vill - det enda detta gör är att stänga ute folk med en begränsad ekonomi. Om man byter hårfärg en gång i månaden, är det så farligt? Är inte det naturligt för en "Rp-spelare"?

Testpilot

För att förtydliga , denna ändring gäller kön samt hudfärg + namn (som funnits sedan innan).

Hårfärger och andra skönhets förändringar kan man göra i spelets barbershops för en summa guld då men "gratis" i RL pengar.

Detta tycker jag är en bra grej , själv ångrar jag könet på min Paladin Alt som nu ska opereras och genomgå hormonbehandling

Medlem
Skrivet av anon_19389:

Lite väl dyrt och jag gillar inte att man t.o.m. kan byta kön. :/

Vadå? Du ska väl vara glad över att dina drömmar kan uppfyllas och du slipper betala dyra pengar i tailand!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Haah, jag tyckte det tog emot bara att betala 7 guld för ny frisyr och hårfärg.

Medlem

Spela roll om de kostar pengar att byta kön? NI behöver inte, Man måste inte, det är frivilligt!!

Önska dock att dom fixade Race Change istället, iaf för dom äldre karaktärerna.

Medlem

Som så väldigt många har påpekat efter de första "OMG OMG HATA BLIZZARD WOW ÄR ETT SKITSPEL!"-kommentarerna. Det låter på vissa som att det skulle kosta dom mer att spela spelet. Det är ett val man gör, vill man byta namn/utseende så är det väl upp till var och en och det är väl lätt att förstå att man kan tjäna pengar på de.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Se det som en förbättring av deras gamla tjänst att byta namn för 15$ (samma pris).


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

"I wish to be the little girl."

Inaktiv

Tycker det är synd att Blizzard gör såhär:(

12
Skriv svar