Inflyttningspresent

Medlem
Inflyttningspresent

Tjena tjena
En polare till mig har skaffat hus och jag är inbjuden till inflyttningsfest om några veckor. Nu sitter jag och funderar på en inflyttningspresent att ge honom och hans tjej.

Någon här inne som har några tips? En present som ni själva har givit eller fått och vill berätta om kanske?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Köp ett knippe spik och en hammare


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

ikea värdecheck?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

ikea värdecheck?

Ingen dum idé alls. Här får du en kaka


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av CastorFiber:

ikea värdecheck?

Ingen dum idé alls. Här får du en kaka http://www.geocities.com/rgoya/images/cookie.gif

Man tackar, man tackar.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Men eh, är inte en värdecheck ungefär som pengar, fast sämre? Varför är det bättre att ge värdecheck än samma summa pengar i stålars? Mer frihet, de kanske hatar IKEA. Här har ni en bunt möbelpengar!


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Youtube-proffs

Jag hade köpt något roligt att ha som dom kan använda ibland också. Inte sånt som står i skafferiet 4ever.

Typ en kolsyremaskin, en elektrisk grill, fritös, toastmaskin, extra stor brödrost eller en liten mixer eller något, kanske den där bullet? som går på tv shop?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

eftersom det är en inflyttningsfest så funkar det alltid med en finare wiskey till honom och ett gott vin till henne.. förutsatt att dom dricker


signatur

"I love escelators, they can never break, only temporarially turn into stairs"

Medlem

en snygg golvlampa?

Medlem

En stock General lössnus?

Hade själv blivit överlycklig

Medlem

Såvida man inte har en genialisk idé så är saker som går att konsumera aldrig fel, då behöver man aldrig oroa sig för om det är rätt/behövs/redan finns/osv - och mottagaren behöver inte få dåligt samvete eller känna sig tvungen att faktiska använda den där golvlampan som han/hon kanske inte tycker passar in egentligen. Tipset är alltså lite dyrare alkohol/choklad/whatever, som de flesta normalt sett inte köper men som är roligt att få.

Medlem

köp en likör el en flaska vin, i en fin flaska de kan ställa nånstans


signatur

yolo

Vila i frid

Vin är en klassiker som alltid funkar!


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Att själva flaskan är fin också är ett plus i kanten!

Medlem

Man skall aldrig köpa en "inredningsdetalj" till någon annan, det funkar sällan. Kanske om man är "inredningsguden" i sina kretsar (vilket alla tror de är)

Snoozzer, att ge någon pengar är dålig stil då är det nästan bättre att skita i det. En värdecheck är som att ge en inredningsdetalj men låta mottagen bestämma själv... pengar skulle gå till räkningar, no doubt.

Polish, du får komma på min inflyttningsfest... jag vill ha en sodastream.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Youtube-proffs
Skrivet av CastorFiber:

Polish, du får komma på min inflyttningsfest... jag vill ha en sodastream.

Lätt, men sedan får du faktiskt ta smällen att jag kommer komma 2 ggr om dagen och göra egen läsk!

Sodastream är bra grejjer!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Vin är en klassiker som alltid funkar!

Ett finare vitt vin är aldrig fel.

Medlem

Brödrost


signatur

Meep!

Medlem

En vibrator till bruden och platta bärs åt grabben. Det går alltid hem.

Medlem

fleshlight till polarn

Medlem

Vin hade varit vinnaren men jag har nått svagt minne att han inte tycker om vin. Bra förslag ni kommer med annars.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Rent traditionellt sett ska man slänga in salt och ett silvermynt i bostaden för lycka och framgång, men ett hett tips är en stor bal med dasspapper, för det finns fanimej inget värre än att få slut på dasspapper när man behöver det.


signatur

Space for rent.

Medlem
Skrivet av RedBeard:

salt och ett silvermynt

Åtta påsar jordnötter och den dyraste blomvasen du kan finna med andra ord Det kanske kan funka t.o.m.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

1
Skriv svar