Hasbro Family Game Night

Robot
Hasbro Family Game Night

Hur gör sig gamla hederliga analoga spel på Wii? EA:s digitalisering av några Hasbro-storsäljare ger oss svaret: inget vidare.

#super-monkey-ball-banana-blitz


Inaktiv
Family Game Night granskat

De bra spelen bara rasar in för Wii.

Medlem
Medlem

Nu är jag glad att jag skaffa mig en wii!

Finns det inget kvalitetskontroll?

Flakmonkey
Skrivet av Fearnox:

Nu är jag glad att jag skaffa mig en wii!

Finns det inget kvalitetskontroll?

Tyvärr tycks ju inte Nintendo ha samma kontroll som de hade på 8-bitarstiden... men vad spelar kvaliteten för roll egentligen? Spel som dessa säljer ju hur bra som helst, därför som utgivare betalar utvecklare för att göra dem... de enda som kan sätta stopp för det är vi konsumenter - genom att köpa de spel som verkligen är "bra"...

Medlem

Asså, varför lägger ni ner tid på sån här DYNGA till spel?? Ni recenserar typ aldrig skit spel till 360 eller PS3. Känns som ni vill ge Wii en dålig stämpel, det finns för mkt skräp till alla konsoler där ute. Recensera istället efterfrågade Wii spel, som är någorlunda intressanta. Skärp er!

Ett gott exempel är möjligtvis, Shaun White, Okami eller nått. Ska ni gå på "budget" spel så recensera Order Up, Koronimpa, Table Tennis, Endless Ocean eller varför inte Wii versionen av Starwars TFU!

Inaktiv
Skrivet av radiuz:

Asså, varför lägger ni ner tid på sån här DYNGA till spel?? Ni recenserar typ aldrig skit spel till 360 eller PS3. Känns som ni vill ge Wii en dålig stämpel, det finns för mkt skräp till alla konsoler där ute. Recensera istället efterfrågade Wii spel, som är någorlunda intressanta. Skärp er!

Ett gott exempel är möjligtvis, Shaun White, Okami eller nått. Ska ni gå på "budget" spel så recensera Order Up, Koronimpa, Table Tennis, Endless Ocean eller varför inte Wii versionen av Starwars TFU!

Host;)
Dåligt spel

Redaktör
Skrivet av radiuz:

Asså, varför lägger ni ner tid på sån här DYNGA till spel?? Ni recenserar typ aldrig skit spel till 360 eller PS3. Känns som ni vill ge Wii en dålig stämpel, det finns för mkt skräp till alla konsoler där ute. Recensera istället efterfrågade Wii spel, som är någorlunda intressanta. Skärp er!

Ett gott exempel är möjligtvis, Shaun White, Okami eller nått. Ska ni gå på "budget" spel så recensera Order Up, Koronimpa, Table Tennis, Endless Ocean eller varför inte Wii versionen av Starwars TFU!

Vi recenserar i stort sett allt vi får in - skriver vi om ett spel betyder det inte att ett annat skippas. Att det är färre sågningar på 360 och PS3 kan bero på den enkla anledningen att det släpps bättre spel till dem. Wii är dessutom ganska eftersatt hos vissa utgivare. Behöver inte nämna några namn men vissa får vi inte ens in testexemplar från, trots att det är stora spel och trots att vi uttryckligen ber om recensionsex...

Visst borde vi testa på alla plattformar, men det är i många fall en kostnadsfråga - vi har en budget att hålla oss till och såvida spelet inte är högintressant nöjer vi oss med att testa på en. Vilket en del utgivare som sagt sällan tycker är Wii.


signatur
Medlem

Okej, som en spel/recensionssida så kan ni alltså inte styra vad ni vill recensera för spel!

Redaktör

Det sa jag väl ändå inte...? Utgivarna skickar spel, ofta (men inte alltid) till en av plattformarna. Såvida vi inte har särskilda önskemål om plattform recenserar vi den versionen. Vill vi ha till en annan plattform går det oftast att ordna. Och som sagt, av tids- och kostnadsskäl väljer vi för det mesta att testa på en plattform.


signatur
Medlem

lägg ner fragzone, det enda ni gör är att recensera, skriva nyheter och tillhanda ha forum osv nu förtiden. har inte sett enda bra spel från er på senare år. ni är slut.

Redaktör

Busted! Men snart kommer @Spiken, gibbande med en lätt perverterad muskrämare/frilansare i huvudrollen och fallosliknande vapen. Great success!


signatur
Medlem

Starkvinsglögg låter inte så familjevänligt.

1
Skriv svar