Speltoppen vecka 49

Inaktiv
Speltoppen vecka 49

SingStar ligger 1:a och Mario Kart ligger på 5:e plats.

Inaktiv

Fan vad gött. Så drygt att se Blizzards kassako på förstaplatsen hela sablar tiden.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

kassa spel...:\


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem

Det var ju förväntat att se GTA 4 (definitivt årets spel) ta 1:a-platsen på PC-listan... men kanske lite oväntat att PS2-spelet tog 1:a-platsen på MULTIFORMAT. ^^

Medlem

Lol, Blizzards nya expansion skulle handlat om Abba istället.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Det var ju förväntat att se GTA 4 (definitivt årets spel) ta 1:a-platsen på PC-listan... men kanske lite oväntat att PS2-spelet tog 1:a-platsen på MULTIFORMAT. ^^

VERKLIGEN INTE ÅRETS SPEL TILL PC. Testa det innan du får för dig något. Läs officiella gta forumet typ.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Exxo:

Det var ju förväntat att se GTA 4 (definitivt årets spel) ta 1:a-platsen på PC-listan... men kanske lite oväntat att PS2-spelet tog 1:a-platsen på MULTIFORMAT. ^^

VERKLIGEN INTE ÅRETS SPEL TILL PC. Testa det innan du får för dig något. Läs officiella gta forumet typ.

Jodå, klart det är årets spel. Iallafall enligt MIG. Och ja... jag har faktiskt KÖPT det. Första spelet som jag köpte i år faktiskt.

Men ja... jag vet att många har haft problem med spelet. Och väldigt många kräsna personer också som tycker spelet är skit. xD

Inaktiv

GTA IV är det spelet som har visats sig starkast detta år. Visst har Gears of War 2 också en chans men finns ju också Littlebigplanet och Metal Gear Solid 4.

1
Skriv svar