FZ:s skattjakt - vinn tv, PS3 och NDS!

Robot
FZ:s skattjakt - vinn tv, PS3 och NDS!
Medlem
FZ:s skattjakt - vinn tv, PS3 och NDS!

Fan vad ballt!!!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Mysigt, inte för jag tror jag kommer vinna, kommer nog sitta några 24/7


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Avstängd

Jättbra tävling!

Medlem

Jag har ungefär tittat igenom varje flik till vänster och inte hittat någon mer skatt (förutom 1). Vad är detta? Dyker det bara upp 1 per timme eller?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag klickade bort tre stycken för jag trodde det var nåt jäkelskap i görningen men nu har jag en eller två stycken:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Okej, efter att ha sett Klosterkattens "score" så lägger jag av. Jag orkar inte sitta och leta på runt 90 st skatter. Nej, nu skall jag göra något annat.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Är det normalt att samma fråga dyker upp flera gånger?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Om det fortsätter så här så kommer Klosterkatten leda tiofalt över oss andra
GERE KLOTTE VA!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Känns som om tävlingen är ganska lätt att överlista, tex kammar de i toppen (Darknshy, Klosterkatten mfl) in ca 10 poäng per minut.

Medlem

Riktigt kul idé!


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

fan vad FZ.se blev slö nu, antar att det kommer vara såhär innan kidsen tagit slut på alla symbolerna lycka till i tävlingen alla!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Det är var kanske en god idé från början men på en kvart har man tagit sig upp på top 10. Hur?

1) Lär sig svaren på 6-7 frågor (det är inte fler i nuläget)
2) Hitta en sida som laddar snabbt på sajten,
3) Tryck f5 till du får en ny symbol svara på frågan.
4) Upprepa från punktl 2.

Inte speciellt skicklighetskrävande + att det gynnar dom som har tiden att göra det.

Nä... det har varit bra tävlingar tidigare men detta var inte rättvist. Gör om, gör rätt.

+ att detta har segat ner sajten fruktansvärt eftersom alla kidz som inte är i skolan sitter och och trycker f5 för glatta livet.

Medlem

yay, 7st nu fattas bara ca 160 innan jag ligger etta kmr aldrig ikapp dom som eggat sen det började

Medlem

Seriöst, hur är det möjligt att dem på topp snart har 200 poäng redan?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av Woodlander:

Inte speciellt skicklighetskrävande + att det gynnar dom som har tiden att göra det.

Nä... det har varit bra tävlingar tidigare men detta var inte rättvist. Gör om, gör rätt.

Jag måste faktiskt säga att jag håller med Joakim här, nu ska jag förvisso inte vara med i den här tävlingen, för att precis som du säger så kommer man få sitta här 24/7 isåfall för att ha en suck mot de yngre som besitter desto mer tid än vad en annan dödlig gör. Men återigen, lycka till alla som deltar, d.v.s. *.* under 20 år


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Man kan säga att tävlingen går ut på att ha så mycket tid som möjligt och sitta framför datorn konstant till 14 december fatttar inget?

Medlem

Gjordes denna tävlingen för att stresstesta servern eller?
Det enda som gäller är ju att spamma alla sidor och få en symbol, svara, repeat forever.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Jag vill inte anklaga någon för fusk men hur ui helsike ska man kunna tävla mot toppen? Jag klickar och letar som en gris...

Medlem
Skrivet av stason:

Jag vill inte anklaga någon för fusk men hur ui helsike ska man kunna tävla mot toppen? Jag klickar och letar som en gris...

Problemet är att man inte behöver leta, du kan sitta och refresha siten tills de ploppar upp att du fått "1 skattjakssymbol" du går in och svarar och sen gör du om det tills du får en ny.

Medlem

Jag förlorar mindre pengar på att faktiskt jobba och sedan köpa tvn, PS3t och DSen - än vad jag gör genom att ta ledigt för att leta symboler som ett as. Det värsta är, att de som vinner säkert är arbetslösa, sitter och lyfter bidrag medans sådana som jag och kanske någon annan måste betala hutlösa mängder skatt för detta bidrag!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Visst är det roligt med tävlingar, men den här känns som att den premierar de som inte har något att göra (arbete/skola/andra saker planerade) lite väl mycket.

Det borde väl kunna vara så att alla som kommer upp över en viss nivå får vara med i en utlottning? Det enda som krävs nu är ju just mycket tid.

Medlem

Tycker det är ett alldeles förträffligt tidsfördriv på en tråkig dag. Tyvärr har jag för seg uppkoppling för att vinna, men topp 10 ska vi nog klara av

Medlem
Skrivet av Zedrix:

Tycker det är ett alldeles förträffligt tidsfördriv på en tråkig dag. Tyvärr har jag för seg uppkoppling för att vinna, men topp 10 ska vi nog klara av

Ett annat tidsfördriv är ju att gå till arbetsförmedlignen.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Zedrix:

Tycker det är ett alldeles förträffligt tidsfördriv på en tråkig dag. Tyvärr har jag för seg uppkoppling för att vinna, men topp 10 ska vi nog klara av

Ett annat tidsfördriv är ju att gå till arbetsförmedlignen.

Tack för det påhoppet, men jag har redan ett jobb.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Man kan säga att tävlingen går ut på att ha så mycket tid som möjligt och sitta framför datorn konstant till 14 december fatttar inget?

Oroa dig inte. Med den här takten så är symbolerna slut lagom till eftermiddags fikat och tävlingen avgjord.

/ LordDaimos

Inaktiv

Utan tvekan den sämsta tävlingen FZ har haft.

Medlem

Hur är det ens möjligt att ha över 400 när det gått ca 90 minuter sedan tävlingen startade?

Medlem

Vad ligger vinstskatten på?


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Lycka till grabbar och tjejer, själv orkar jag inte hålls.

Skriv svar