Mirror's Edge opåverkat av EA-neddragningar

Robot
Mirror's Edge opåverkat av EA-neddragningar
Medlem
Mirror's Edge opåverkat av EA-neddragningar

Trilogi av Dead Space? Mysigt :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Hoppas de informerar snart om vilka serier det blir, vore intressant att veta!

Medlem
Skrivet av smuts:

Trilogi av Dead Space? Mysigt :>

Mirror's Edge ska enligt Owen O'Brien bli en trilogi.

Medlem

Borde komma en tvåa av Dead Space med. Slutet var lite meh.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ooooohhh Dead Space 2, ruggigt nice

Skrivet av smuts:

Trilogi av Dead Space? Mysigt :>

Skrivet av Night Hawk:

Borde komma en tvåa av Dead Space med. Slutet var lite meh.

???


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Det står att Mirror´s Edge kommer vara en triologi, och att det finns planer på en uppföljare till Dead Space.

För er som inte riktigt hängde med.


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv

Mycket trevligt, bara testat demot av Mirror's Edge på xbox360 än så länge medans jag väntar på PC release... Men tyckte det var ett mycket trevligt spel.

Medlem

Mer Dead Space till folket!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Dead Space kan vara nya Resident Evil, ett spel där de aldrig finns något slut Dead Space är hur underbart som helst så jag hoppas verkligen på många uppföljare, minst en trilogi. Likaså med Mirror's Edge.

ptr
Medlem

Indeed fy fan vad Dead Space var bra! Var så jävla roligt att jag kunde spela 6 timmar i sträck utan att det började kännas tråkigt.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Dead Space kan vara nya Resident Evil, ett spel där de aldrig finns något slut Dead Space är hur underbart som helst så jag hoppas verkligen på många uppföljare, minst en trilogi. Likaså med Mirror's Edge.

Jepp, och EA hade väl planer/förhoppningar redan från början att Dead Space skulle bli en IPR som skulle kunna sträcka sig utanför att "bara" vara en spel. Dem har ju sagt att dem hoppas att det blir en spelfilm också. Bara dem ser till att den i så fall håller betydligt högre kvalité än Animé-filmen (Dead Space: Downfall) för webcomicen (och inte minst spelet) var ju tio gånger bättre än den.

Kul också att EA fortsätter satsa på Mirror's Edge trots det lite ljumna mottagandet. Det är ju trots allt ett granska innovativt och stilbildande (åtminstone så tror jag det kommer att visa sig bli det) spel där DICE visat att dem faktiskt kan göra mer än bara Battlefield-varianter och bilspel.

Medlem

"Starkt varumärke gifter sig med starka affärer."

Översatt från utgivarspråk: Ni kan se fram emot titlar såsom Mirror's Edge: Holiday, Mirror's Edge: Nightlife och Mirror's Edge: Pets.

Kommer till en butik nära dig med 6 månaders intervall.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

"Starkt varumärke gifter sig med starka affärer."

Översatt från utgivarspråk: Ni kan se fram emot titlar såsom Mirror's Edge: Holiday, Mirror's Edge: Nightlife och Mirror's Edge: Pets.

Kommer till en butik nära dig med 6 månaders intervall.

OH NOES, RUN FOR YOUR LIVES!


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Själv tyckte jag at dead space föll. Spelet var inte läskigt då fienderna kom för ofta och såg identiska ut. man tänkte "oh nej inte en till sån där" istället för att vara panikrädd.. Det kändes bara som om fienderna var kanonföda

1
Skriv svar