Playstation Home startar i morgon

Robot
Medlem
Playstation Home startar i morgon

å fan, måste testas

Medlem
Inaktiv


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

The Sims?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Är tveksam till det här, ska bli intressant att höra lite omdömen när folk har testat det ett tag dock.

/ LordDaimos

Medlem

Fan va skojigt

Medlem

Ni blir väl inbjudna på inflyytningsfest hem till mig då

Ska bygga ihop nåt lyxigt ruckel och bara ha en massa arkadmaskiner överallt

Frågan är ju vad det hela ska ha för funktion, det luktar ju lite sims av det hela


signatur
Medlem

I och med att det är gratis och i beta skall man vara försiktig med kritiken tycker jag, man får ta det för var det är och inse att det inte är för alla, men som sagt det är gratis till skillnad från xbox där man får betala för samma sak fast med sämre kvalitet.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Inaktiv

Blir ba ett virtuellt community, va är det speciella med det?

Medlem

yes på tiden

Medlem

Hade jag en PS3 hade jag säkert blivit helt beroende av detta xD

Medlem

Hoppas det blir mer content än vad som finns i betan nu.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Medlem

Äntligen


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Sito:

I och med att det är gratis och i beta skall man vara försiktig med kritiken tycker jag, man får ta det för var det är och inse att det inte är för alla, men som sagt det är gratis till skillnad från xbox där man får betala för samma sak fast med sämre kvalitet.

Betala för sämre kvalitet? Har du ens testat Xbox live?

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:
Skrivet av Sito:

I och med att det är gratis och i beta skall man vara försiktig med kritiken tycker jag, man får ta det för var det är och inse att det inte är för alla, men som sagt det är gratis till skillnad från xbox där man får betala för samma sak fast med sämre kvalitet.

Betala för sämre kvalitet? Har du ens testat Xbox live?

Gör inte det om du inte vill bli kallad div fula ord.

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Betala för sämre kvalitet? Har du ens testat Xbox live?

Man får bättre menyer, helt klar, men man måste ändå betala för multiplayer vilket är ganska oacceptabelt. PSN har fruktansvärda menyer och ingen sektion för t.ex. endast demos. Däremot så är dess multiplayer helt gratis (som på alla andra plattformar för utom Xbox) och med Home så blir det nog ännu bättre.

Hur som helst. Äntligen!

Medlem

Det påmminer ju om secod life.


signatur

Rawr

Medlem

Tycker Home känns som något man använder nån gång och sen skiter i. Drar man igång sitt PS3 vill man väl spela och inte lalla runt i nåt Second Life.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av LyktstolpeN:

Betala för sämre kvalitet? Har du ens testat Xbox live?

Man får bättre menyer, helt klar, men man måste ändå betala för multiplayer vilket är ganska oacceptabelt. PSN har fruktansvärda menyer och ingen sektion för t.ex. endast demos. Däremot så är dess multiplayer helt gratis (som på alla andra plattformar för utom Xbox) och med Home så blir det nog ännu bättre.

Hur som helst. Äntligen!

Tycker XMB är frunktansvärt lättanvänd, mycket bättre än på xbox. Förövrigt har jag haft xbox live gold sen 2005 och kan säga att det inte har varit värt det med tanke på hur mycket pengar det har kostat. Man tycker att 50 spänn hit eller dit per månad inte är så mycket men om man summerar ihop det efter några år blir det ju en hel del pengar.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Det här kommer ta mobbning till en ny nivå. Låt fantasin flöda

Flakmonkey
Skrivet av Crazyivan:

Blir ba ett virtuellt community, va är det speciella med det?

Det som jag tycker ska bli intressant med Home är inte "community"-grejjerna som att chatta å sådant. Däremot ska det bli riktigt kul att se vad utgivare, utvecklare och andra annonsörer gör med det... Ta bara den här Red Bull Island som kommer vara tillgänglig när Home släpps... Det är en hel ö som Red Bull har köpt där man kan tävla i sån här "flygracing" som de sponsrar "irl"... Självklart kommer man där matas med reklam men jag tycker tanken är tuff...

Sen så kommer ju utgivare ha sina egna butiker å annat där de visar upp sina spel och även om du självklart kommer åt såna saker via vanliga gränssnittet så är det en riktigt kul idé...

De spelspecifika möjligheterna är också intressanta... Ta bara Warhawk tex, i Home får du och din klan tillgång till ett rum med en karta där ni kan rita upp taktiker inför era matcher vilket skulle vara användbart i många klanbaserade spel...

Så jag tycker att möjligheterna finns där utan tvekan, sen är det upp till "oss", Sony och andra företag att fylla tjänsten med relevant innehåll...

Sen så kan jag ju säga redan nu att jag ser fram emot att få pynta runt i troféerummet ^^

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Nosnos:

Det som jag tycker ska bli intressant med Home är inte "community"-grejjerna som att chatta å sådant. Däremot ska det bli riktigt kul att se vad utgivare, utvecklare och andra annonsörer gör med det... Ta bara den här Red Bull Island som kommer vara tillgänglig när Home släpps... Det är en hel ö som Red Bull har köpt där man kan tävla i sån här "flygracing" som de sponsrar "irl"... Självklart kommer man där matas med reklam men jag tycker tanken är tuff...

Fast det släpps inte i morgon, skulle visst ta några dagar extra.

Medlem

Det är ju iof bara betan som släpps så man lär ju inte få tillgång till allt som kommaskall.

Medlem

Tycker ärligt talat det verkar riktigt astråkigt, men det är ju gratis, så det får ju ändå bli att prova på det hela.

Vem vet, jag kanske blir förvånad

Medlem

Woot! Ska bli rikigt kul att pröva på detta vidunder.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Visst kommer jag att prova, men är skeptisk till nyttan som så många andra.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av LyktstolpeN:

Betala för sämre kvalitet? Har du ens testat Xbox live?

Man får bättre menyer, helt klar, men man måste ändå betala för multiplayer vilket är ganska oacceptabelt. PSN har fruktansvärda menyer och ingen sektion för t.ex. endast demos. Däremot så är dess multiplayer helt gratis (som på alla andra plattformar för utom Xbox) och med Home så blir det nog ännu bättre.

Hur som helst. Äntligen!

Just nu tror jag att det bara är amerikanska PS Store som har en dedikerad demosektion. Man hoppas ju att det kommer till Europa också.

123
Skriv svar