Mikrotransaktioner i Star Wars-MMO *

Robot
Medlem
Mikrotransaktioner i Star Wars-MMO *

N1 blir nog köp:) Irriterande dock:P

Medlem

F*n också! jag som hade lagt utav med allt vad mmo heter.

Same shit, different name. Så har allting varit för mig.

Men nu blir man ju nyfiken.... inte ofta det händer.
må hända, att det är för att man är star wars frälst hehe.

Medlem

Vad i hela friden menas med mid-session? Den som lever får se

Medlem

Det är ett sånt där ord som bara används av portföljbärande managementdroider

Medlem
Skrivet av toern:

Vad i hela friden menas med mid-session? Den som lever får se

Det står ju i artikeln

Medlem

Även jag har ju lagt ner med MMO's... trodde jag. Can't wait for this. :<


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Hoppas verklingen att det här blir ett nytt mmo som man kan börja med istället för wow. Både warhammer och age of conan misslyckades.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

MMO för mig. SPelar ingen roll vilken spel det baserar på.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Oj! jag längtar redan. hyller på att kolla genom alla gamla star wars filmer så det är klart att man lockas utav det här. bara hoppas att det inte blir en flopp som diverse andra mmo's har blivit på senare tid


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

älska swg tills SOE sumpa de en dag me jedi revampen och har alltid sett fram emot ett nytt SW mmorpg särskilt när ryktena kom från bioware för några år sen

Bab
Medlem

Fan att dom dementerar... Jag tyckte det var modigt med ett sånt här system. Släpp spelet gratis och låt folk köpa loot inne i spelet direkt av utvecklarna. Dom som inte har tid att grinda varje dag har tid att köpa coolare prylar för riktiga pengar... man kulle ju minska marknaden för gold-farmers ordentligt. Folk kan köpa sig förbi grinding och det blir mindre gold farmes.... win-win situation.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

1
Skriv svar