Nya Killzone 2-bilder

Robot
Medlem
Nya Killzone 2-bilder

Hoppas det kommer en demo i januari.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vill ha nu!!! har längtat sen 2005


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Killzone 2 är grafiskt imponerande!

Taget från MP betan!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ser kul ut...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Inaktiv

Tycker inte det ser lika bra ut som alla säger.. Jag har ps3 o kommer inte skaffa detta spel..

Grafiken ser bra ut, men spelet har ju för fan inga "textures" som man säger, ser ju skit ut när man kollar på ex väggar, mark, o sånt..

Medlem
Skrivet av infinity:

Tycker inte det ser lika bra ut som alla säger.. Jag har ps3 o kommer inte skaffa detta spel..

Grafiken ser bra ut, men spelet har ju för fan inga "textures" som man säger, ser ju skit ut när man kollar på ex väggar, mark, o sånt..

Du vet inte vad du snackar om. Skaffa glasögon för guds skull. Inväntar med spänning din respons...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av infinity:

Tycker inte det ser lika bra ut som alla säger.. Jag har ps3 o kommer inte skaffa detta spel..

Grafiken ser bra ut, men spelet har ju för fan inga "textures" som man säger, ser ju skit ut när man kollar på ex väggar, mark, o sånt..

Du vet inte vad du snackar om. Skaffa glasögon för guds skull Inväntar med spänning din respons...

Vänta inte allt för länge bara. Den överbevisningen bör nog hålla honom tyst

Medlem

Dom som säger att detta spelet är fult borde genomgå en ögon operation. Efter att ha spelat mp betan är det bara att konstatera att KZ2 är det snyggaste fps konsoll spelet någonsin oavsett konsoll typ. Gears of war 2 ser ut som nått från 90 talet och det enda som slår det är Crysis på en high end dator.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Väldigt fint spel av vad jag sett. GJ Guerilla!
Hoppas innerligt på att det kommer finnas någon form av stöd för mouse/keyboard.
Hade inte första Killzone stöd för det till ps2:an, eller är jag bara allmänt förvirrad nu?

Medlem

Ser sjukt snyggt ut!

1
Skriv svar