Ubi satsar på kvalité före kvantité

Robot
Medlem
Ubi satsar på kvalité före kvantité

Fint att dom går åt detta håll, så inte dom förstör WiC serien

Medlem

Låter som en riktigt bra idé

Inaktiv

dom väntade länge med far cry 2, men det blev skit ändå.

rim intended.

Medlem

alltid kul när företag satsar på kvalitet , hoppas verkligen att ubisoft kommer göra det också.

Medlem

Mm.. Fler asassins creed och fc2... Toppen.

Medlem

Så länge dom fortfarande arbetar på Beyond Good & Evil 2 så är jag nöjd.

Inaktiv

Dom har ju släppt endel riktigt trevliga spel, även om det var ett tag sen Beyond Good & Evil kom. Så vill dom så tror jag nog dom kan släppa en hel del höjdare till.

Medlem

Påtiden att dom kom på det nu.....dom har släppt för mkt skit senaste åren.

Medlem

Är det bara jag som helt tappat förtroende för att ubisoft någon gång ska släppa ett bra spel igen?

Medlem

Skönt att höra, speciellt med tanke på Beyond Good & Evil 2 som förhoppningsvis kommer ut inom drygt ett år.

Medlem

"We just did Assassin's and are sitting on top of the world" .... Uhm... Assassin's Creed var ju inte mer än halvdant. Det var kul första timmen, sen var de enda höjdpunkterna i hela spelet att se lite nya miljöer, eftersom man gjorde några få, exakt likadana saker om, och om, och om igen...

Medlem

Ja, inte konstigt att Assassin's Creed sålde dåligt och låg på toppen av hemladdningslistorna...

De som laddade hem det märkte ju att det inte var kul efter en-två timmar och köpte sålunda inte spelet, och rekommenderade sina kompisar att inte göra det heller...

Ungefär samma sak med Spore, massor som laddar hem det men ingen som köpte det.

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:

Ja, inte konstigt att Assassin's Creed sålde dåligt och låg på toppen av hemladdningslistorna...

De som laddade hem det märkte ju att det inte var kul efter en-två timmar och köpte sålunda inte spelet, och rekommenderade sina kompisar att inte göra det heller...

Ungefär samma sak med Spore, massor som laddar hem det men ingen som köpte det.

Va? Både Assassin's Creed och Spore sålde bra ifall man kollar på försäjlningslistorna.

Medlem

Assassins Creed är ett utav de bästa spelen jag någonsin har spelat i hela mitt liv!

Medlem

Är det inte dags för ett ordentligt Rainbow six snart tamefan.. vill ha tillbaka de realistiska shootern man förälskade sig i.

Medlem

It's about fucking time!
Hoppas dom gör nått åt sin support och börjar patcha sina buggiga spel lite mer!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av MaXMC:

Ja, inte konstigt att Assassin's Creed sålde dåligt och låg på toppen av hemladdningslistorna...

De som laddade hem det märkte ju att det inte var kul efter en-två timmar och köpte sålunda inte spelet, och rekommenderade sina kompisar att inte göra det heller...

Ungefär samma sak med Spore, massor som laddar hem det men ingen som köpte det.

Va? Både Assassin's Creed och Spore sålde bra ifall man kollar på försäjlningslistorna.

Jo men inte så bra som de väntat sig... inte alls så bra...

Inaktiv

zauii89. lätt! Raven-Shield var den sista i serien som var något att ha. Dock väldigt buggigt. Men i övrigt bra!

Medlem

Kvalité före kvantitet? Ja tjena, vilket hyckleri. Kolla bara på alla jävla Petz och Imagine spel till DS, kommer två nya fanskap varje vecka typ.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Är det inte dags för ett ordentligt Rainbow six snart tamefan.. vill ha tillbaka de realistiska shootern man förälskade sig i.

ja, Rainbow Six 3 är de ända spelet där jag varit farligt nära att slänga dosan genom skärmen i frustration, inte för att de var svårt eller att jag dog, utan för att squad AIn var helt....ja, jag hittar inte ett tillräckligt starkt ord.

Oh och föresten, jag har fortfarande förtroende för ubisoft:up:


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Ett bra val av Ubisoft, dock tror jag att den största anledningen till att uppföljare oftast inte håller måttet är för att utvecklarna antingen ändrar för lite så att de blir exakt likadant och upprepande eller att dom ändrar för mycket så de inte längre är en uppföljare utan ett helt annat spel klädd i föregångarens kläder.

Medlem

Borde dom ha tänkt på innan Far Cry 2.

Inaktiv

Hoppas att de lyckas med det också.

Medlem

Om dem släpper ut splinter cell nån gång så är det ok


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Om deras definition av toppkvalité skulle vara Ass. Creed och FC2 är det inte mycket att hurra för. Tycker jag.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Ja, inte konstigt att Assassin's Creed sålde dåligt och låg på toppen av hemladdningslistorna...

De som laddade hem det märkte ju att det inte var kul efter en-två timmar och köpte sålunda inte spelet, och rekommenderade sina kompisar att inte göra det heller...

Ungefär samma sak med Spore, massor som laddar hem det men ingen som köpte det.

1-2 timmars underhållning är faktiskt inte så lite. En film brukar vara just så länge och det kan man betala för?
Din syn på saken verkar vara något skev måste jag säga.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av MaXMC:

Ja, inte konstigt att Assassin's Creed sålde dåligt och låg på toppen av hemladdningslistorna...

De som laddade hem det märkte ju att det inte var kul efter en-två timmar och köpte sålunda inte spelet, och rekommenderade sina kompisar att inte göra det heller...

Ungefär samma sak med Spore, massor som laddar hem det men ingen som köpte det.

1-2 timmars underhållning är faktiskt inte så lite. En film brukar vara just så länge och det kan man betala för?
Din syn på saken verkar vara något skev måste jag säga.

Så du köper 1 st film för 400-600 kr?

Medlem

Ass Creed var faktiskt grymt snyggt


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

lwf
Medlem

Då får de se till att fixa till Far Cry 2 någon gång.

12
Skriv svar