Sonic Unleashed-demo släppt

Robot
Medlem
Sonic Unleashed-demo släppt

Riktigt bra spel, givet köp

Medlem
Skrivet av Winian:

Riktigt bra spel, givet köp

Jag hoppas du skämtar.

Inaktiv

finns nu...fanns igår

Medlem
Skrivet av Jinx:

finns nu...fanns igår

Tror att en och annan skulle höja på ögonbrynen om jag hade skrivit "På Xbox Live Marketplace fanns igår en demoversion av.."

Medlem
Skrivet av Kamikaze:
Skrivet av Winian:

Riktigt bra spel, givet köp

Jag hoppas du skämtar.

Nej, jag har alltid älskat sonic så för mig är det ett givet köp

Medlem

Hur vore det om FZ slängde in länkar till demosarna i nyheten nu då man kan köa upp downloads till 360 via webben?

(Kräver väl lite legwork för den som skriver nyheten för o ragga upp en länk, men iaf).

Här finns demot till download iallafall.

Spelet i sig kan jag inte uttala mig om ännu då min Xbox är på hälsoresa i Tyskland.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Spelet i sig kan jag inte uttala mig om ännu då min Xbox är på hälsoresa i Tyskland.

Min åker iväg imorgon, fint nerpackad nu i en låda.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zymac:

Hur vore det om FZ slängde in länkar till demosarna i nyheten nu då man kan köa upp downloads till 360 via webben?

(Kräver väl lite legwork för den som skriver nyheten för o ragga upp en länk, men iaf).

Här finns demot till download iallafall.

Spelet i sig kan jag inte uttala mig om ännu då min Xbox är på hälsoresa i Tyskland.

Bra idé, tack!

Inaktiv
Skrivet av andman:
Skrivet av Jinx:

finns nu...fanns igår

Tror att en och annan skulle höja på ögonbrynen om jag hade skrivit "På Xbox Live Marketplace fanns igår en demoversion av.."

det här problemet hade aldrig uppstått om du skrivit "nyheten" igår

Medlem
Skrivet av Jinx:
Skrivet av andman:
Skrivet av Jinx:

finns nu...fanns igår

Tror att en och annan skulle höja på ögonbrynen om jag hade skrivit "På Xbox Live Marketplace fanns igår en demoversion av.."

det här problemet hade aldrig uppstått om du skrivit "nyheten" igår

Suck och stön. För de allra flesta av våra läsare är det just en nyhet - och de flesta europeiska sajterna, liksom många amerikanska, skrev om demot först idag. Det är nämligen rätt få som kan ha konstant dygnetruntbevakning av spelvärlden... men ger du mig tillräckligt mycket pengar så lovar jag att vaka vid min Xbox och Major Nelson kvällar och nätter, så att det här förfärliga misstaget inte upprepas.

Medlem

Eller så rekryterar ni en nyhetsskribent som håller koll på Major Nelsson och kan skriva varje dag.
Finns säkert någon som vill göra det frivilligt.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Eller så rekryterar ni en nyhetsskribent som håller koll på Major Nelsson och kan skriva varje dag.
Finns säkert någon som vill göra det frivilligt.

Vi håller givetvis koll på Major Nelson och ett par dussin andra. Poängen är att vi inte kan jobba dygnet runt - om Major Nelson uppdaterar på kvällen, svensk tid, känns det rätt trist att få klagomål på att vi inte skrivit om det förrän dagen efter..

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Zymac:

Spelet i sig kan jag inte uttala mig om ännu då min Xbox är på hälsoresa i Tyskland.

Min åker iväg imorgon, fint nerpackad nu i en låda.

Vad ska den göra i Tyskland?

OnTopic: Sonic passar bäst i 16 bitars 2D på segas konsoll...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

nu är ju iofs inte 12:30 mitt i natten utan mitt på dagen...men skit samma...man kommer ju ändå inte hit för nyheterna

Medlem
Skrivet av Jinx:

nu är ju iofs inte 12:30 mitt i natten utan mitt på dagen...men skit samma...man kommer ju ändå inte hit för nyheterna

Får du nys om nyheter före alla nyhetssajter är du hemskt välkommen att använda tipsa-funktionen. Mycket mer produktivt och uppskattat än att klaga i efterhand - jag lovar.

Redaktör
Skrivet av Zelaxe:

Eller så rekryterar ni en nyhetsskribent som håller koll på Major Nelsson och kan skriva varje dag.
Finns säkert någon som vill göra det frivilligt.

Att hitta skrivvilliga och kompetenta nyhetsskribenter är ruskigt svårt. Vore det enkelt hade vi givetvis haft fem pers som dammsög nätet dygnet runt.


signatur
Medlem
Skrivet av Jinx:

nu är ju iofs inte 12:30 mitt i natten utan mitt på dagen...men skit samma...man kommer ju ändå inte hit för nyheterna

Nu får du ta och ge dig, ingen här behöver betala för att få surfa runt och läsa nyheter och artiklar eller ladda ner från deras filarkiv i riktigt bra hastigheter. Tycker att de är beundransvärt hur många recensioner som har kommit upp den senaste tiden. Allt är GRATIS så tänk på det innan du klagar nästa gång!

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Jinx:

nu är ju iofs inte 12:30 mitt i natten utan mitt på dagen...men skit samma...man kommer ju ändå inte hit för nyheterna

Nu får du ta och ge dig, ingen här behöver betala för att få surfa runt och läsa nyheter och artiklar eller ladda ner från deras filarkiv i riktigt bra hastigheter. Tycker att de är beundransvärt hur många recensioner som har kommit upp den senaste tiden. Allt är GRATIS så tänk på det innan du klagar nästa gång!

Word!

Medlem

PS3 då?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

1
Skriv svar