Motorstorm 2 säljer över miljonen

Robot
Inaktiv
Motorstorm 2 säljer över miljonen

Grattis Sony!

Medlem
Skrivet av Lusen:

Grattis Sony!

Medlem
Skrivet av hönsgården:
Skrivet av Lusen:

Grattis Sony!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Över en mille? Då kvalar det alltså in att dyka upp på Platinum-labeln precis som det första Motorstorm. Bara att vänta då, så kan man snart få det för halva priset.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av hönsgården:
Skrivet av Lusen:

Grattis Sony!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av hönsgården:
Skrivet av Lusen:

Grattis Sony!

ptr
Medlem
Skrivet av BlackZam:
Skrivet av redmac:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av hönsgården:
Skrivet av Lusen:

Grattis Sony!

Medlem

Motorstorm 2-skivan har snurrat på för fullt i min PS3 de senaste veckorna, riktigt bra spel! Kul att det har sålt bra.

Tyvärr tror jag att det kassa demot har skrämt iväg en del potentiella köpare. Det byggde visst på någon tidig beta-version. Både körkänsla och grafik är rejält mycket bättre i det riktiga spelet.

Medlem
Skrivet av Frux:

Motorstorm 2-skivan har snurrat på för fullt i min PS3 de senaste veckorna, riktigt bra spel! Kul att det har sålt bra.

Tyvärr tror jag att det kassa demot har skrämt iväg en del potentiella köpare. Det byggde visst på någon tidig beta-version. Både körkänsla och grafik är rejält mycket bättre i det riktiga spelet.

wow jag har provat demot och tyckte det var mycket imponerande om det riktiga spelet är mycket bättre som du säger så är det ett köp


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Frux:

Motorstorm 2-skivan har snurrat på för fullt i min PS3 de senaste veckorna, riktigt bra spel! Kul att det har sålt bra.

Tyvärr tror jag att det kassa demot har skrämt iväg en del potentiella köpare. Det byggde visst på någon tidig beta-version. Både körkänsla och grafik är rejält mycket bättre i det riktiga spelet.

snarare banan som är en av de minst imponerande, rent grafiskt.

Inaktiv
Medlem

Grymt kul online.

Medlem

+1 ... om ett tag dock
Om jag hade en ps3:a skulle jag lätt köpa Motorstorm 2.
Diggade första spelet som fan, nu när splitscreen finns med i tvåan så känns det som ett givet lir för förfesten.

1
Skriv svar